![]() |
Baardgroei-lifestyle
Hoe gaat de lifestyler om met gezichtshaar? Wat vinden de vrouwen (y) of (n)?
Ikzelf hou't momenteel bij bakkebaarden icm stoppels (ben lui), kan wel een sik doorheen als ik de tijd kan vinden dat ding een beetje bij te houden |
zolang het maar geen model sinterklaasbaard is, kan wel tof zijn maar niet aantrekkelijk.
verder is het ook alleen tof boven een bepaalde leeftijd, of als de persoon er zo uit ziet. |
Citaat:
|
Ik scheer me gewoon elke dag.
|
voornamelijk sikken maar dan niet zo'n mini plukje schaamhaar ofzo er mag wel wat zitten. Bakkebaarden zijn ook erg mooi maar het moet de man maar net staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Alrighty :D :cool: |
bakkenbaarden <3 (y) :o
|
Citaat:
ben zelf gezegend met een sexxxy bakkebaardenman :o |
Snorren moeten verboden worden.
|
Stoppels en bakkebaarden, zelf vaak ook 1 vd 2.
|
ik schommel tussen glad en stoppels.
soms gewoon echt geen zin in al dat gescheer... |
Snor (N)
Ringbaardje is gay Bakkebaarden (Y) Sik (Y) Glad (Y) Stoppels mwah Sinterklaas natuurlijk (Y) Ikzelf zweer bij bakkebaarden |
Stoppels (y)
en bakkebaarden ook wel |
Bakkebaarden (y) :cool: heel mooi, altijd goed
sikjes zijn in sommige gevallen ook erg mooi, maar das meer, 'wie de sik staat laat hem staan' ofzo.. |
Glad, kan je lekker over z'n wangetje strelen.:bloos: Stoppeltjes prikken zo als je er tegen aan ligt met jou hoofdje.:p
|
Ik heb een sik en van die dunne bakkebaarden die via m'n kaak doorlopen naar m'n sik.
|
dit topic is pas nog geweest
|
Citaat:
|
Bakkebaarden, stoppels, sik.
Of gewoon glad natuurlijk :p |
Bakkebaarder met mate, en wat stoppels omdat ik veelal te lui ben om me te scheren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoppels. (y)
ZZ Top (n) |
Bakkebaarden zijn een must. Stoppels en sikjes zijn af en toe wel leuk.
|
Citaat:
Die heeft dan ook een snor. Dit bedoel ik: http://img.photobucket.com/albums/v3...t/IMAG0168.jpg Gare truyheydsfoto uyteraard met Hertog Jan. |
Glad, stoppels, bakkebaarden (met mate) (y)
http://backgrounds.free.fr/top_model...ny_Depp_02.jpg En dit, maar het staat zelden iemand. |
jamaar dan geef je ook een voorbeeld :D
|
huidige baardgroei
Nja, bakkebaarden dus, met mate, geen 5cm lange haarballen maar gewoon korte meuk |
Citaat:
En Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bakkebaarden. De rest is niks (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bakkebaarden, en soms glad soms stoppels
|
ik heb zo baardgroei zoals johnny depp :|
snor, klein sikje net onder me onderlip, en op t puntje van me kin :| apekut noemt me ma t ook wel :P maar ik scheer me gewoon glad :P maar alsk t zou laten groeien zou ik dus zoiets hebben :| |
Ligt aan de beeb die er onder zit, maar sintdingen en snorries vind ik vies, want daaar blijven dingen in hangen (n)
|
Citaat:
|
ik heb stoppels, glad en bakkebaarden mijn goedkeuring gegeven, net zoals de meeste zo te zien.. ik hou niet zo van gezichtshaarverder, en stoppels is ook maar net bij welk persoon..
|
Als je alleen die eerste 3 woorden leest. :D
Sorry flauw. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet zeggen dat dit topic al wel erg vaak is geweest... Beetje uitgekauwd, iedereen zegt toch hetzelfde als op de 7e september in de poll over snor of geen snor, en het topic over lichaamsbeharing van augustus...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |