![]() |
Eerste keer bij ouders vriend(in): Wat wil je niet eten?
Maiskolven.
Tompoucen. Meer? |
:confused:
|
Citaat:
|
Om netjes over te komen bedoel je? Wat maakt dat nou uit; als ze je maiskolven zonder maisschraapmesje voorzetten dan vinden ze het kennelijk niet erg als je met je handen eet en nog kluift ook; ze doen 't zelf ook.
Pas je gewoon aan aan hun eetgewoontes (tenzij je van jezelf netter bent dan zij zijn), dan gaat 't vanzelf goed. |
pasgettie, bloemkool
|
grieks
ogen tong ingewanden alles wat vies is of vlees met vetrandjes |
dopertjes.. en er dan geen lepel bij hebben ofzo :p
|
Noodles met stokjes. :o (ik kan het wel.. maar niet netjes :bloos: )
.. Noodles sowieso misschien eigenlijk wel.. :p Oh, en olijven.. maar dat is omdat ik daar meteen van begin te kokhalsen. Bij de geur alleen al. Bah. :| |
oesters
|
Citaat:
|
ertensoep... ieeeeuw das zo smerig...
|
Dingen die ik niet lust.
|
zelf gemaakte yousie
ik bedoel, sosie.. hoe schrijf je het? Yusy ofzo. |
Citaat:
|
Wordt dit een: wat lust je niet-topic?
Ik zou wel alles eten zolang het vegetarisch is en ik het door mn keel kan krijgen :D Beetje onbeleefd om meteen te zeggen: dat eet ik niet hoor! Maar als het goed is weten ze dan al dat ik vegetarisch ben, van mn vriend die ik dan heb. Zou hem stiekem gewoon eea influisteren en dat moet hij maar op een of andere manier bij zn moeder brengen :D |
spruitjes (dat vind ik niet lekker en dan voel ik me toch min of meer gedwongen om het op te eten)
En kipkluifjes en sparerips ofzo, dat glibbert altijd uit me handen over me kleren en op het tafelkleed, waarschijnlijk schrik ik zo dat ik ook nog eens de cola over de tafel heen gooi, waarna het druipt op de vloerbeddeking en een onverwijderbare vlek achterlaat. Bovendien zouden ze broertjes en zusjes me zo erg uitlachen. Dat ik me er serieus uit schaamte nooit meer zou durven vertonen. oewj de gedachten alléén al. :bloos: |
vis
andijvie lever,nier, en andere ingewanden |
vlees:/
|
Spaghetti :D Ik kan dat gewoon niet netjes eten.. Dat geslurp enzo.. Ik schaam me gewoon als ik dat moet eten, ookal is het verder heerlijk :o
|
Stront, hersenen, kots, rioolwater...
Kortom, wat een zinloze topic. |
Dingen die ik anders ook niet lust.
|
En zo ging het forum langzaam ten onder aan stupiditeit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder natuurlijk de dingen die ik normaal niet lust. |
ze vroegen aan mij wat ik wilde eten en wat ik niet lustte enzo :p:o
|
ik denk dat de bedoeling is dat je dingen op schrijft die je niet netjes kan op eten, ivm schaamte naar ouders en het feit dat je toch een goeie indruk wil achterlaten bij haar/zijn ouders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
andijvie-stamppot.. dat krijg k echt bijna niet naar beneden.
zo vies gewoon.. bah :| heb dat eens te eten gekregen bij me toenmalige vriendin toen ik er voor het eerst bleef slapen. het was het avondeten. the horror! :s uit fatsoen zeg ik dan natuurlijk niet dat ik het om te kotsen vind maar eet het netjes, maar met ZEER veel moeite toch op. en ze had ook zo super veel op me bord gedaan omdat ik zei dat ik heel erg honger had (ik wist niet wat we gingen eten toen ik dat zei) dus ik had mezelf weer lekker benadeelt. |
Kweenie... lust alles wel en wat betreft het schaamte-effect,... haar broertje maakt er toch wel een grotere zooi van. Bovendien kan ik erg netjes eten :P Dus maakt mij niet uit.
|
Nou ja eigenlijk is dat niet alleen de eerste keer dat ik dingen niet wil eten, maar altijd.
Ik voel me echt ZO ongemakkelijk als ik dingen moet eten die ik echt NIET lust, en waar ik thuis een heel drama van gemaakt zou hebben als we dat zouden eten :P. Nou ja het is wel vaker voorgekomen dat we dingen aten die ik echt vies vond, maar ja ik heb het gewoon braaf op gegeten. |
Ik zou niet willen eten wat ik normaal ook niet wil eten.
|
Citaat:
|
kreeg ooit een keer een bossche bol op bezoek daar, nou als ik iets niet netjes kan eten is het dat wel, hij viel ook van mijn bordje op de grond :o
|
Citaat:
|
Hollandse pot
gekookte aardappelen dingen van dieren, zoals hersenen veel groenten liever niet Eigenlijk eet ik gewoon liever niet bij mijn schoonouders, ze komen maar bij mij eten! |
Citaat:
Juist. Dus geen aardappelen, geen vlees en de meeste groenten niet. ole voor de makkelijke eters :p |
Citaat:
|
Ik vreet echt alles.
Behalve witlof, maar dat vinden ze daar ook ranzig dus ik heb het goed bekeken. |
Ook al zou ik niet graag Bami, Macroni of Spaghettie willen eten..
zou ik ondanks dat ik het vies vind...toch eten uit beleefdheid. Zo zijn er nog wel een klein aantal grechten dat ik kan opnoemen maar durf ik zo niet een twee te zeggen wat. |
Citaat:
denk dat jij daar danmaar thuis hoort |
Hmmh, niets met slierten/kleine stukjes, zoals spaghetti of rijst of andijvie ofzo, pret met de beugel. :cool:
Maargoed, aangezien er in ongeveer in elk gerecht wel iets dergelijks zit maakt het me niet meer uit, en eet ik gewoon wat de pot schaft. |
Hopelijk eten we dan iets wat ik gewoon lekker vind.
Met Kerstmis maakt zijn moeder altijd konijn op z'n limburgs klaar... Met heel veel stroop en azijn... echt niet lekker :( De eerste keer at ik stug duur, om met een hele droge mond (van al dat zure) te eindigen. Blegh. (Ja, echt, het is gewoon niet erg lekker. En dat élk jaar.) Vlaai op de bank eten is ook altijd zo'n feest, zijn vader is echt heeel netjes met dingen, dus toen ik een kwak slagroom liet vallen, schoot hij in paniek :( (Terwijl, toen mijn vriend bij mijn ouders een kwak slagroom op de muur spoot, lagen ze in een deuk. Zo kan het dus ook.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maakt niet uit. Ik knoei toch wel. :o
verder hou ik niet bepaald van vis, maar mijn vriend ook niet :) |
Citaat:
|
Gelukkig eten ze daar nooit met de hele familie tegelijk aan tafel, dus hoef ik nooit iets te eten wat ik niet lust. :p
|
Citaat:
Bovendien ging het in dit topic volgens mij vooral om wat je niet wil eten omdat je het niet netjes kan eten.. en niet om wat je niet lust. |
geen pinda's of varianten als pindakaas, pindasaus, pindarotjes, pindamusli
ik ga namelijk dood van pinda's. Mijn -ex-schoon-grootouders hebben namelijk een keer meegemaakt dat ik een allergische reactie kreeg van een miniscuul monecuultje pindasuas dat op mijn nasi terecht was gekomen. Het resultaat was niet erg charming. Ik heb 2 uur lang moeten overgeven, was kortademig, stikte zowat, trilde als een gek en werd lijkbleek, behalve dat mijn handen blauw waren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |