![]() |
welke cijfers heb jij gehaald dit jaar.
de titel zegt het al......
ik trouwens 6 en 7, het is niet superslecht ofzo, maar ik heb er keihard voor gewerkt en dan is het best lullig om zon cijfer te krijgen. maar het komt omdat ik net de overstap van mavo naar havo heb gemaakt. |
Mooi genoeg om een gemiddelde van 7,7 te hebbben. :)
|
Nog niks, mijn schooljaar is net 3 dagen bezig.
|
Cijfers? Na twee weken al? Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niks
|
Ik heb in dit jaar nog geen cijfers gehaald.
|
nog geen cijfers gehad, maar had vorig jaar en gemiddelde van 7
|
Wel, ik heb dit jaar geen cijfers gehaald omdat ik eigenlijk alleen nog maar met m'n scriptie bezig ben, dus dan die van vorig jaar maar (master).
Arbeidsrecht - 8.5 Concernrecht - 8.5 Rechtspersonen- en vennootschapsrecht (verdiept) - 9.0 Effectenrecht - 9.0 Faillissementsrecht - 6.5 Allemaal voor 14 ECTS per stuk. Dat faillissementsrecht was een beetje een missertje, dus ik vraag gewoon of ze dat niet op mijn bul willen zetten. :o |
Citaat:
|
90 ects :)
|
Citaat:
|
alleen nog maar een 7 voor duits(luistertoets).
|
over 5 a 6 weken heb ik misschien wat te melden:)
|
Dit jaar nog helemaal niets, vorig jaar al mn punten gehaald (meeste tentamens ongeveer een 7 voor gehaald)
|
een 9.3 voor so latijn, verder nog geen toetsen gehad.
|
Citaat:
Wat waren mijn cijfers in mijn masterjaar, es kijken: Handhaving van verkeersrecht - 7.0 Strafprocessuele rechtsmiddelen - 8.0 Cap. selecta recht en informatisering I - 8.0 Capita selecta strafrecht - 7.0 Internationaal privaatrecht - 8.0 Mijn scriptie is bijna af, moet nog zo'n 6 pagina's. Hopelijk kan ik er deze week een eind aan maken. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaar afgesloten met 66,67%, had volgende resultaten (op 20)
15 -14-14-13-15-12-14-12-15-15-9-12 in eerste jaar unief, politieke en sociale wetenschappen. Had geen enkel herexamen, maar spijtiggenoeg ook geen onderscheiding (je kan ook niet alles willen hé :p ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog niks.... Wordt vast wel goed! ;)
|
Citaat:
PS deze selectie is trouwens niet meer mogelijk in de nieuwe masterstructuur. ;) |
Ik krijg mijn eerste cijfers na de herfstvakantie.
|
Een 8.5 voor wiskunde, waar ik heel blij mee was.
Totdat ik zag wat ik fout had gedaan. 1 klein héél dom en onbenullig rekenfoutje. Aargh. |
8 voor scheikunde.:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
erhm, nog niks eigenlijk... :)
vorig jaar 54 ECTS twee kleine klerevakjes van 3...statistiek :eek: |
Err... voor dit jaar nog geen cijfers binnen. Vorig trimester afgesloten met:
8.0 - Tweedejaarsproject (3.6 EC's) 9.0 - Wiskunde N3/tensoranalyse (5 EC's) 9.5 - Inleiding Kosmologie (5 EC's) 10.0 - Statistische mechanica/fysica 2 (5 EC's) |
Geen, dat begint begin november pas :o
|
Geen, iig niet dit schooljaar. ;)
|
Voorlopig geen, ik krijg alleen nog cijfers in de toetsweek.
|
De laatste cijfers die ik ooit zal halen:
|
Citaat:
Af en toe moet ik ook dubbelzoveel tentamens maken maar dat daargelaten :p |
Aangezien iedereen het hier ook nog over ECTS heeft; daarvan heb ik ze gelukkig alle 60 gehaald het afgelopen jaar.
|
8,8 voor wiskunde. Maar de leraar geeft wel super simpele dingen, eigenlijk gewoon humiliating dat ik nog punten weet te verspillen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duits:10,9
Nederlands:8.5 Natuurkunde:4.0 Het wel goed hoor!!! |
Hoe kun je nou een 10,9 halen?? :confused:
Ik heb voor Engels een 7,7 en voor Frans een 6 gehaald, dat waren so's die ik niet geleerd had. Voor wel geleerde dingen heb ik voor bio een 8,5 gehaald voor een rep en voor een wiskunde rep heb ik een 6 gehaald. die 6 viel me nog ernstig mee, ik snapte er helemaal geen fuck van, we mochten geen antwoorden/uitwerkingenboekje van de leraar :mad: , dus ik heb t hoofdstuk ook niet effectief kunnen oefenen. |
Citaat:
Op de cijferlijst wordt het echter gewoon ingevoerd als een 10 óf wordt het overige aantal punten (in dit geval 0.7) aangevuld op een ander cijfer. |
allemaal 7-8-9 behalve wiskunde 54/100 :o
|
heb nog geen toetsen gehad dit jaar
|
nee ik bedoel dat ik voor een s.o een 10 heb en nog een voor s.o een 9.0 snappie??? :cool: :cool: :cool:
|
Nix, in januari zijn pas tentamens :p
|
Wij werken met tussentoetsen; maak je die allemaal goed, dan hoef je het grote tentamen in januari niet te maken.
Tot nu toe een 9 gehaald voor spreken, en een 'goed' voor kanji (maar die telt niet mee, omdat 70% de toets niet had gehaald :( ). 't Gaat wel lekker :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |