![]() |
Ebay lifestyle.
Kleding (ea lifestyle verantwoorde meuk) kopen via het net (oa. Ebay), wat vind je ervan?
Om het goede voorbeeld maar te geven, ik ben er nu wat meer mee bezig aan het gaan. Sowieso ben je een stuk goedkoper uit, de meeste dingen kan ik alvorens wel ergens passen en over het algemeen genomen is de "service" ook erg redelijk. Een handige manier om geld uit te sparen in veel gevallen. Nu jullie, doe maar. |
Ik kijk ook wel regelmatig op de site, maar ik heb er tot nu toe nog niks gekocht. Komt wel binnenkort, als ik geld heb.
|
Alleen via een vriend wel eens cd's en lp's geregeld.
|
ik heb er weleens op gekeken en soms kom ik echt wel leuke dingen tegen,geen idee eigenlijk waarom ik nog nooit tot aankoop over ben gegaan...
|
Citaat:
lijkt mij teveel gedoe |
Nee.
Niet mijn ding. |
paar t-shirts en een broek besteld, (y)
|
Ik kijk wel vaak en dan zie ik toffe dingen, maar ik ben nooit tot bestellen overgegaan.
|
had overigens wel iemand met die broek zien lopen IRL alvorens ik ging zoeken
|
Zodra ik paypal begrijp, wil ik ook dingen via Ebay gaan kopen.
|
Citaat:
En paypal is haast niet te doen voor een 17jarige, Rogue. |
Citaat:
|
Waarom niet?
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh oke, dan doe ik het wel via een vriend van me die wel meerderjarig is. (y)
|
Citaat:
Pay Pall is een prachtig/makkelijk systeem, maar voor jou pas over een jaar of wat! (Y) |
ik koop wel regelmatig wat cdtjes.. en een keertje een t-shirt. (y)
& paypall rockt idd. |
ik koop voor 700 euro per maand op ebay.
platen/oude band shirts en wat sportkleding. |
Ik heb mijn tapschoenen bij ebay weg! Prima service.... En lekker goedkoop. Gewone kleding als in broeken ofzo koop ik niet daar.
|
daarbij kan je je paypal makkelijk koppelen aan je bankrekening...
en ik gebruik papa's creditcard... geen idee dat ik moest bewijzen dat ik boven de 18 was... |
Ik heb 1 keer kleding gekocht via i-net. Beviel erg goed, maar ik zou het bv nooit via e-bay oid doen. Zit mij een te groot risico aan vast dat je betaalt, en het product van je leven niet krijgt, of het past niet en je kan het niet terugsturen, dat soort idioterie. Dus meestal doe ik het niet, maar de ene keer dat ik het gedaan heb is het me goed bevallen. Wat overigens niet betekent dat ik er een gewoonte van ga maken :D
|
Kleding doe ik nog niet, sommige andere dingen wel op ebay.
Als je op e-bay iets koopt, zoek je dan naar merken waarvan je weet hoe het zit met de maten? Een polo/trui/overhemd ofzo zou ik misschien nog wel kopen via ebay maar een broek bijvoorbeeld niet. (pasvorm is zo persoonlijk) |
Citaat:
|
Jezus, die topics worden ook met de dag lozer.
|
Citaat:
|
Cd's soms wel maar zeker niet bij Ebay, komt zo pauperig over (n)
|
Citaat:
|
Lang leve de credit card \M/ :p
koop wel eens shirts of wat via merch pages maar e-bay oid bezoek ik niet echt vaak laat staan bestellen. |
Citaat:
|
ik heb al voor handen vol geld gekocht aan ebay (Engeland), en ik had geen credit card! Ik stuurde gewoon het geld op en het is me nog nooit slecht bevallen! Amerika vertrouw ik niet om geld te sturen maar binnen de EU wel.
Wat ik gekocht had waren voornamelijk Trade Cards & Papyrus vellen. Ik ben goedgelovig :cool: . |
Citaat:
zoek op 'sxe shirt' enzo ;) |
Eh niet op E-bay maar cd's bestel ik vrij vaak op internet. Alsmede shirts af en toe.
|
ik heb nog nooit wat besteld op internet
|
Citaat:
mja ik werk dan ook niet :s |
Citaat:
Du Voll-idiot! |
Citaat:
Poeh best wel veel ge-ebay-ed. Voor mijn vader zijn verzamelwoede veel, maar ook gewoon qua kleding best veel. Kleding is gewoon zoveel goedkoper in de states (y) Ja de states, want kleding is daar betaalbaarder dan hier in Nederland. Vooral RL polo's, soms zie ik gewoon een leuk kleurtje die ik dan nog wil, en hup eventjes bidden. Paypal heb ik gewoon geactiveerd met papa zijn CC, en maak gewoon geld over via de bank, duurt alleen drie dagen maar dan staat het er ook fijn op. Wat ik nog meer gekocht heb? CD's, Kleding, Troep voor mijn vader. Goed te doen (y) Wie sniped er trouwens ook? |
Nee, nooit. Wel kleren via te_koop op livejournal, of soms via Vraag en Aanbod hier. Maar kleding koop ik zowieso liever in echte winkels, waar je het beter kan bekijken en kan passen enzo. (y)
|
Ik heb één keer een bikini via internet besteld maar toen was de bestelling drie keer verkeerd gegaan bij dat stomme bedrijf en toen heb ik m uiteindelijk teruggestuurd en gezegd laat maar zitten. Daarna hebben we nog een half jaar brieven gehad dat we dat kutding niet betaald hadden terwijl we nooit de goede hebben gehad :rolleyes: Dus daarna heb ik nooit meer iets via internet gekocht. Ik kijk ook nooit naar sites waar ik die dingen kan kopen. Kleren wil ik niet via internet kopen omdat je dan zult zien dat er altijd wel iets aan is wat me niet bevalt.
|
ik bestel alleen weleens cd's en platen via internet. nog nooit iets bij ebay besteld.
|
ik ben momenteel aant wachten op een rok die moet overvliegen uit de states. :) mja ebay is cool maar die verzendingskosten zijn wel klote.
|
Ik doe dat dus nooit, en ik wil een cd bestellen en keek bij bol.com, was hij vijfentwintig euro. Echt te veel, dus weet iemand goede cd-sites, zonder al te hoge verzendkosten?
|
|
Citaat:
|
Ze hebben vaak qua kleding-shoes de nieuwere dingen eerder dan in winkels en veeeeeeel goedkoper + ik vind op ebay altijd wel winkeltjes die hebben wat ik zoek en ook wat exclusievere dingen die hier niet te koop zijn
kortom goede gebruiker van ebay zowel kleding etc als andere spullen ( laatst nog een stapel nieuwe cds besteld voor 1 euro per stuk :-D) |
op e-bay kijk ik alleen naar oude computerspellen zoals nes/snes games :cool:
|
Citaat:
|
Ik heb er wel eens een cd gekocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n halve hifiset komt bij eBay.de vandaan, nouja.. bijna. En een zut aan CD's en 19" computerkast.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |