![]() |
heel erg hoesten door roken
hey iedereen!!
ik ben onlangs ong.3/4 jaar geleden begonne met roke..kweet et tis heel slecht voor me mjah kben der nou eenmaal aan begonne. ma de laatste tijd hebk egt heel erg veel last van hoesten...kweet niet wat t kan zijn ma tis egt kut! kank mis wat met me longen hebben ofzow?? :( me ouders wete btw niet dak rook :bloos: groeten uit gelderland |
Nou, uhm, vragen naar de bekende weg, in dit geval een helverlichte snelweg.
Sommige mensen kunnen ertegen, anderen niet. Op dit moment heerst trouwens verkoudheid, dus misschien is het zo over. Anders stoppen dus. Kom op... |
wat voor iets rook je? (merk+sterkte)
|
als je rookt ben je sowieso vaker verkouden in een jaar (meestal) en heb je , of coursse like duh, meer hoesten..
sjong, how stupid can you be |
LOL
Ga jij me nu vertellen dat je niet wist dat je door roken ging hoesten? *Gniffelt* Een lesje verzorging zou misschien wel goed zijn... In roken zit teer weet je, dat gaat in je longen zitten en ja, dan ga je hoesten... Kijk zelf maar: Plaatje Ja, die rechter longen, dat zijn nou jouw longen. Misschien ook meteen een goede reden om te stoppen? Trouwens, als je dit plaatje niet gelooft, ga naar google.com en zoek zelf maar naar ''smoking lungs'' |
jah kweet ook wel dat je vaker gaat hoesten door roken ma nu ist egt erg! en t doet ook best zeer! :|
en kwil wel stoppe ma tis zwaarR! erg zwaarr! k rook btw gauloises t blauwe pakje... kweet egt niet wak moet doen ik heb egt al een lange tijd en t begint nu zwaarr te irriteren :( |
stophoest
hoestdrank stoppen met roken niet zeuren ik noem maar wat |
ehm jah lijkt me wel et beste jah.....kzalt wel probere ma oft gaat lukke:S agg kwilt wel egt omdat k er nu egt last van heb!! :(
|
:D
trancemasters moeten ook niet roken. dat is niet goed voor hun tere longetjes. |
sinds ik thuis rook, ben ik meer gaan roken ook. Pakje per dag, en heb s'ochtends zowiezo last van een droge keel, veel hoesten, en heb een rokersstem gekregen. Eigenlijk moet ik dus stoppen, maar dat lukt niet :--D
|
Citaat:
Dus: Typ ff normaal plz... |
@ trancemaster:
wanneer ben je onder die steen vandaan gekomen? nooit de teksten op de pakjes gelezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou waarschijnlijk heeft god gewoon een slechte dag en vond hij het leuk om je te dissen.
|
Waarschijnlijk heeft hij teer op zijn longen.
zo, weer een raadsel opgelost (y) |
Roken veroorzaakt hoest... Dat meen je niet *doet schokkende ontdekking :eek: *.
Maar goed nu ff serieus chek dat plaatje maar en trek je conclussie. En als je na 3/4 jaar al niet meer kan stoppen met roken dan doe je toch echt iets niet goed.... |
Hoeveel rook je eigenlijk?
En je rookt Gauloises, het blauwe pakje... Gauloises Blondes dus? |
joah krook wel pakje per dag eerder ma ben nu geminder na 4 sigaretjes per dag....ik ben al aan het afbouwen:P
|
dat gaat me btw vandaag niet meer goed af want me vriendin heeft et uitgemaakt..dusse....tja...2pakjes :( (n)
|
WTF....
Geen wonder dat je hoest. Gast, ik weet niet eens of ik dit serieus kan nemen, mag jij roken op school? Das wel de ene na de andere opsteken dan, en dat met Gauloises Blondes... Volgens mij zie jij er grauw uit... En je ouders vinden dat allemaal ok? Als ik jou was zou ik ook maar eens beginnen met minderen, als je dit al een paar jaar doet, dan zie ik het erg somber voor je in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb hetzelfde, rook dan ook 3 pakjes gauloises in 2 dagen en verkoudheid heerst..... eigen schuld dikke bult (maar wel verrot om te hoesten met een 5 dagen oude tong piercing...... (n) )
|
Ik rook al vanaf mn 15e en sinds ongeveer m'n 17e een pakje per dag. Ik heb bijna geen last van hoest. Ben nooit ziek en als ik ziek ben dan heb ik ook echt wat. (pfeifer, keelonsteking dat soort sjit). Daarbij blow ik ook nog best veel, ongeveer 4 á 5 keer per week een gram of meer. Schijnbaar heb ik dus gewoon geluk dat ik niet veel hoest enzo :D.
|
Hoe kom je in vredesnaam aan dat geld. Dat moet toch echt wel flink optellen?
|
Ik? Ik werk full-time. En ik heb een soort onuitgesproken afspraak met een hele goede vriend van me. Als ik geen geld heb dan betaald hij en omgekeerd. De wiet dan :P. peuken koop ik meestal aan het begin van de maand al. 4 sloffen. Dan heb ik een maand genoeg :D. En daar krijg ik korting op bij mn werk. 10% das dus een pakje peuken per slof gratis :D
|
Jij niet :)
Een 15jarige die al een paar jaar een pakje Gauloises per dag rookt... |
ok :P
|
Na het lezen van dit topic voel ik mij opeens grandioos in vergelijking met jullie :evil: . Ik rook gewoon niet :D :cool:
|
Citaat:
dat is wel een applaus waard. |
lol @ mutant
|
niet roken blijft idd het beste...
k rook zelf helaas ook jah en ook gewoon een pakje/dag heb trouwens nergens geen last van.. @ts: waarschijnlijk zit jou verslaving zwaar tussen je oren, dus als je ECHT ECHT ECHT niet kunt stoppen, ga zo licht mogelijke sigaretten roke ... het kan helpen |
Citaat:
|
ligt eraan... in de meeste gevallen is dit wel zo jah daar geef k je gelijk (is bij mij ook geval namelijk) maar als de verslaving tussen zijn oren zit dan kan dat meevallen (hij had het ook over zijn vriendin enzo..) het roke door stress als het ware
|
mja dat is meer iets wat je jezelf aanleert
|
Citaat:
Ik vind het bv maar vreemd dat ik als verslavingsgevoelig persoontje niet verslaafd ben aan nicotine. |
NIET? wow :eek: haik nie verwagt van jou
|
ik denk dat transmeester nummer een niet meer terug komt dus eigenlijk kan deze wel dicht ofzo
|
Citaat:
Ik geef hem nog een kansje @grensgeval, zie je me zoveel roken dan? Valt toch best mee? |
Citaat:
|
ongeveer 3/4 jaar geleden begonnen dan ben je begonnen toen je 11 of 12 was. is wel vroeg he.
hoe krijg je dat mee uit de winkels. blij dat ze tegenwoordig agecoins hebben. en dan twee pakjes per dag van de een op de andere dag. |
Citaat:
|
ik bedoelde ook driekwart ja.....
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Hey,
Ik rook nu aan jaartje ongeveer (och he gut wat ben ik stoer, en mijn ouders weten t half-half, ze weten dat ik af en toe rook). En nou heb ik heel veel last van hoest, en ik rook niet eens zoveel. (4 sigaretten per dag, maar op een feestje meer). Maar goed.. doe je niks aan. Of gewoon rustig doorroken, onder t mom van: ik rook t er wel uit. Of je stopt.. Maar ik stop niet.. ik rook t er wel uit. Tis trouwens wel rete duur zeg.. voor een 15 jarige.. een pakje per dag.. 3,90 euri 31 dagen * ----------------- 117,00 euri En als je soms dan 2 pakjes rookt.. Kom je toch op 150 euri uit.. Dat moet je dan maar net verdienen met je krantenwijkje.. Anyway.. daar ga ik maar niet over zeuren. Bye! |
een pakje per dag op je 15de :-s dham.
Ik rook heeeeeeeeeeeeeeeeeel soms ls ik goed wat gedronken heb effe een sigaretje maar in 95% van de gevallen sla ik het gewoon af. Ga er nogal makkelijk van hoesten namelijk en kasn er niet altijd even goed tegen dus doe het dan ook zelden. |
hou dan gewoon op met roken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |