![]() |
Tips voor creatieve opdracht?
Beste mensen van ARTistiek,
Voor mijn nieuwe opleiding moet ik een 3d-object maken met als onderwerp: Meesterlijk verstopt; visueel beeld. Ik kom er niet uit. :( Wat voor iets zou jij maken / bedenken? Roep maar wat - alles is welkom! (y) |
Een doos.
|
huiswerktopics mogen eigenlijk niet he... Kijk, je zit op een opleiding om er zelf iets van te leren, en het verzinnen van een onderwerp + die uitwerking is de hele kern van je opleiding.
Als wij een deel van die opdracht 'voor gaan zeggen', dan mis je een deel van je opleiding in feite. Ik laat hem nog even open, en tips mogen, maar zorg wel dat je JE EIGEN VISIE op het onderwerp uitwerkt. Want het gaat om jouw visie, niet om wat wij hier kunnen bedenken. >> schrik er ook niet van als een mede-FB van mij hier nog een slotje op zou gooien. |
pff ik kan echt weinig meer bedenken dan een meesterlijk verstopte wc, koning keizer admiraal schijten moeten we allemaal. sorry schiet je ook weinig mee op
|
meesterlijk verstopt
Verstoppertje spelen Meesterlijk-> meester(es) -> SM een heel mooi kastje met een geheim laatje een dagboek-> prive informatie meesterlijk verstopt achter een chique gouden slotje een kluis een vermomming een gootsteenputje een foto van een doucheputje met haren erin je hoofd dat vertopt zit met allerlei meesterlijke (geniale) ideeeen Einsteins hoofd dat verstopt zit met meesterlijke ideeen iemand die heel goed is in verstoppen-> geheim houden-> KGB of CIA |
Een schilderij van een Oude (Hollandsche/ Vlaamsche ) Meester waaronder een ander werk van zijn hand verstopt blijkt te zitten
of dan juist een heel pikant werkje wat verstopt zit onder een heel braaf schilderij van een Oude Meester Dames in klederdracht die in het onderliggende verstopte werk alleen lingerie dragen ogf eigenlijk een man blijken te zijn -> meesterlijk verstopt-> travestiet -> transseksueel zo'n thaise transseksueel waaraan je echt niet ziet dat het eigenlijk een man is tot je naar beneden scrawlt ;) |
Doe je Autonoom, Tweeling?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |