![]() |
Wat komt er uiteindelijk terecht van die voorkeuren?
Ik lees die topics over wat vind je aantrekkelijk aan een meisje / jongen, maar ik vraag me af hoeveel van je vriendjes ook echt daadwerkelijk aan dat beeld voldoen en in welke mate. Ik betwijfel namelijk of dit het geval is.
Dus graag je ideaalbeeld en in hoeverre dit bij je vriendjes/vriendinnetjes zo was Ik verwacht niet dat veel mensen gaan reageren aangezien het best een hoop tijd kost en de meeste geen zin hebben om hun verleden uit de sloot te vissen :D Mijn ideaalbeeld is vrij simpel. Een lief intelligent meisje met een leuk hoofd en dat hadden mijn exen wel. |
Ik had ook ideaalbeelden waar mijn vriendin niet aan voldoet, maar who cares, ik houd toch van haar. :) Omgekeerd zal ik ook niet haar perfecte ideaalbeeld zijn.
|
Tuurlijk voldoet ze niet aan alle criteria die hier gesteld worden. Wel aan de meeste, maargoed. De ideale vriend/vriendin bestaat niet, maar het kan wel in de buurt komen en ik ben zelf zeer tevree :)
Als ze maar intelligent, elegant, lief en mooi is (Y) |
donker haar
donkere ogen krullend haar dreadlocks groter dan mij piercings mysterieus baggy clothed CHECK! |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Ik heb dezelfde smaak als Maarten.
|
Citaat:
- Strak kapsel - Spaans uiterlijk - Gespierd - Dure kleren - Dure auto |
Citaat:
Als ik naar m'n 'uiterlijke eisen' kijk, wordt al snel duidelijk dat ik geen dingen per se wel wil maar eerder een aantal niet. Daar voldeden en voldoen ze in principe goed aan. De 'eisen' veranderen overigens wel naarmate ik ouder word. |
ik denk idd niet dat er veel terecht zal komen van de meeste eisen. Maar ik denk ook dat "eisen" een beetje het verkeerde woord is. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren maar dat wil niet zeggen dat ze iets anders direct lelijk of niet goed vinden.
Ik zelf was altijd gek op blonde meisjes. En dan niet op alles wat blond was maar op een bepaald soort kapsel. Maar dat is nooit een richtlijn gewees ofzo. Dat was gewoon wat ik wel aantrekkelijk vond. Wat wel min of meer eisen zijn is dat ze van gekke dingen houd aangezien ik zelf hele gekke streken uit haal. Dat ze zich leuk kleed en leuk voor de dag komt. En ze moet geen verlegen typje zijn. Ze moet gewoon leuk mee kunnen kletsen wanneer we samen ergens zijn. En lekker met onbekende mensen een praatje durven maken. Dat vind ik wel echt eisen en daar moet ze dan ook wel aan voldoen. Anders past ze simpel weg niet goed genoeg bij me. Dan mis ik bepaalde dingen in haar. gelukkig heb ik iemand die aan dat laatste voldoet! Het is me EINDELIJK gelukt om zo iemand te vinden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiterlijke 'eisen' heb ik nooit echt gehad. Binnen de perken; ja... beslissende factor? Nee.
Persoonlijkheid wel altijd heel erg. Daar 'zoek' ik wel specifiek naar. Naja, heb nu niks te klagen ;) Met andere woorden; beide voorkeuren *check!*. |
Ze hadden allemaal donker haar, waren knap en studeerden allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk wel dat ik ongeveer gelijk heb.
Het moet een intelligente vrouw zijn met een leuk koppie. Adrem, veel humor en sterke persoonlijkheid. Moet mij voornamelijk aankunnen. Ze moet mij verbazen en de drang geven mezelf te ontwikkelen. |
Citaat:
|
Pff nee, daar voldoen ze niet aan nee. Hoewel de laatste kwam aardig in de buurt :) T zijn ook geen eisen maar als ik toch mag kiezen dan schrijf ik toch op wat ik mooi vind.
DE voorkeur ;) Citaat:
|
in dit geval is het meer iets voor L&R denk ik, maar daar komen dit soort topics al zo vaak voorbij dat het weinig zin heeft het te verplaatsen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |