![]() |
beste ervaring erver??
|
mijn 1e keer :) serieus.
|
Jip: mijn eerste keer :p
|
Citaat:
|
Mn laatste keer :D
|
jaaa, maar waarom??!
|
De eerste keer met mijn huidige vriendin was erg bijzonder, doordat we elkaar na elkaar een lange periode niet te hebben gezien weer zagen. Die nacht hebben we alles eruit gegooid:D .
Alleen was het wel jammer dat mijn vriendin nog een beetje onzeker was, maar dat is nu helemaal veranderd. En verder alle standjes die we met elkaar hebben uitgeprobeerd, dat is op een of andere manier toch altijd spannend voor het eerst!! |
Uh... heb ik die... Neej, die heb ik nie...
|
hahaha moet nog komen bij mij :P
|
eigenlijk alle keren dat ik sex met me huidige vriend had waren lekker...mar in de berging en in het kleedhokje van t zwembad was errug geil moet ik zeggen!!
|
net als mevrouw boven met, met mijn vriend elke keer, en spannende plaatsen(dat vind ik altijd wel geslaagd)
|
Citaat:
|
Hmz, ik denk dat die er binnenkort aankomt ;)
|
Uhm... hja beste... :confused:
Een van de meest spannende of grappige dingen was wel dat 'hij' en nog een vriendin bleven slapen, en toen die vriendin onder de douche stond, wij zelf even een feestje gebouwd hebben zeg maar :D :cool: |
Elke keer is gewoon fantastisch :) alleen allereerste keer was alleen nog iets specialer dan al de rest :)
|
nou alle ervaringen met me huidge vriendin zijn SUPAH!!!
|
:D me vriendje is altijd lekkkaaah :D
|
alles met mn huidige vriend was geweldig.. Vooral owk de laatste aantal keren weer extra, kwas 5 dagen weg geweest, hihi, en toen hebben we het ongeveer elke ochtend en avond gedaan dat ik hem zag sinds ik trug was..
Enneuh, 1x toen midden in zijn huiskamer op het tapijt in echt heel veel verschillende standjes, dat was owk best wel geil.. |
Citaat:
|
Citaat:
is toch echt wel de beste ervaring denk |
Citaat:
|
afgelopen zat. denk ik was wel heel erg lekker en een keer toen mn vriendin stoned was maar zat was heel erg lekker man 1x op de bank en een keer op de eettafel :)
|
mijn ENIGE keer.
|
Eergister, vrijdag:o
Ik was een week weggeweest, dus we hadden, eeeum, veel gemist zegmaar:D Er zijn nog veel andere keren geweest waar ik "waauw" bij tergudenk, zoals een keer in het park. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |