![]() |
Animal crossing komt eraan !!
Ik weet niet hoe het met andere nintendo fans zit, maar ik kijk heel erg uit naar Animal Crossing
Heb je hem al ?? of ga je hem nog halen ? |
Mwah...iets te origineel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me wel een aardig spel, maar heb nu helemaal geen geld. >_< |
Citaat:
|
Ik kijk er alvast érg naar uit. Ik denk dat het mij terug zal brengen naar mijn kinderjaren :o Dat je echt nog zo eens dingen mag ontdekken, in plaats van gewoon missies op te lossen. Lijkt me ontspannend.
|
lekker vlinders vangen en bessen stelen uit je buurmans tuin! :eek: oja en vissen natuurlijk (y)
|
Is dat niet zo'n beetje hetzelfde als Harvest Moon?
|
nog 'vrijer'(lees: saaier)
|
Hmm, laat dan maar, ik snapte al niks van harvest moon. :o
|
Ik denk dat dit wel makkelijker is dan harvest moon, bij harvest moon was het ontzettend moeilijk om een beetj winst te maken, en de dagen duurde best lang
nu is het 'real time' de tijd in het spel loopt gelijk aan onze tijd, dus dat is wel heel erg anders |
Citaat:
Het spel heeft geen doel, nog een einde. Dus moeilijk? nah! Je hoeft niets te bereiken :p. |
En of ik er naar uit kijk :D :D
Vrijdag eindelijk :o (iemand die ook érg van HM:AWL heeft genoten, zo'n beetje elk HM deel uit de serie :P ) |
het is nogal still geweest in deze topic ;)
IIG ANIMAL CROSSING IS UIT :p Ik heb het spel ondertussen al ;) Vroeg me af hoe anderen het spel vinden :) Verder .. heeft iemand al wat gewonnen met sept. raffle tickets bij nook ? :o ik niet (n) |
sept. raffle tickets?
ik heb wel een groter huis nu en 2 nes spellen |
Citaat:
Als je er 5 hebt kan je einde van maand inleveren bij nook en dan win je misschien een prijs ;) als je 10 hebt kan je 2x enz. heb ook groot huis en 3 NES spellen (clu clu, golf enneuh... hmm 3e kom ik latur wel op terug:p) |
ik heb donkey kong en pinball
|
Citaat:
maareuh.. je merkt het wel over die lottery ;) Want nook's shop is vandaag 'lottery day' zeg maar dus hij koopt/verkoopt nix vandaag (n) |
ja AC is wel geinig voor een week, daarna heb je het (vissen) wel gezien
|
ik heb me huis net groter gemaakt, het koste egt vet veel geld !!!
weet iemand hoe je begrijpbare brieven kan schrijven, ik ging namelijk allemaal dieren een brief schrijven en toen kreeg ik allemaal brieven terug van: spreek normaal engels maar ik ben niet echt goed in engels |
Citaat:
|
Citaat:
die dingen komen vanzelf bij nook |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |