![]() |
Frans, woordjes
kan iemand me helpen met deze woordjes vertalen!?!
-échec -interrogations -réussite -d'obtenir -d'aptitude -d'etudes -proportion -taux -dimiué -chômage -devenu -sert -moitié -fin -scolarité -ayant -ceux -bref -nettement |
Kijk eens op interglot.com of in een eigen woordenboek. Volgens mij staan er geen woorden bij die niet in het woordenboek voorkomen.
|
Pak er een woordenboek bij :confused:
|
Voortaan zelf doen he:P Maar vooruit dan maar:
De mislukking -ondervragingen -succes -te verkrijgen -van geschiktheid -van etudes -deel -tarieven ?dimiué ?? -werkloosheid -wordt -dient -helft -fijn -scolarité -hebbend -die -voorbereidt -duidelijk |
Citaat:
|
Citaat:
Maar over jou woordenlijst: helemaal juist is die zeker niet! (bijvoorbeeld chômage is toch echt werkloosheid, en fromage is kaas:)) |
Bedankt allemaal!
Ik had m'n woordenboek op school laten liggen, daar kwam ik ook achter toen ik 'm thuis aan het zoeken was dus zelf opzoeken viel niet echt mee. Bedankt!! :) |
la moitié is de helft; de meerderheid is la majorité
|
Citaat:
|
-échec: mislukking (buis)
-interrogations: ondervragingen/overhoringen -réussite: succes/goede afloop -obtenir: verkrijgen -aptitude: bekwaamheid -etudes: studies -proportion: verhouding -taux: aantal/percentage -diminué: verminderd -chômage: werkloosheid -devenu: geworden (<devenir: worden) -sert: dient (<servir: dienen) -moitié: helft -fin: einde -scolarité: schooltijd -ayant: hebbend (<avoir) -ceux: zij die -bref: kortom -nettement: duidelijk zo zou het moeten kloppen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |