![]() |
Ipod geleidelijk betalen ?
Hé,
Weet iemand een site/winkel waar ik een Ipod kan bestellen en dan geleidelijk kan betalen ? |
hoe oud ben je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij kan je dat wanneer je zo'n ding met een creditcard betaald, als service van je bank bij zo'n creditcard. Maar goed, ik zou als ik jou was dat ding niet geleidelijk gaan betalen; dan zit je over 8 maanden met je iPod, die al verouderd is, en moet je nog betalen, terwijl je een heel mooi ander ding hebt gezien... Spaar gewoon en koop dan wanneer je het geld hebt een mooie mp3 speler.
(En dat uit de mond van een persoon die de iPod niet kon laten staan een half jaar geleden, ook al had ze geen geld :o ) |
Bij sommige electronica winkels kun je in principe alles op afbetaling kopen. Weet de precieze regels er niet voor, maar ik ben er niet zo'n fan van. Zie het al voor me, apparaat is al naar de schroothoop, maar jij bent nog aan het betalen.
|
Citaat:
oke...in sommige gevallen gaat dat niet als het bijvoorbeeld heel duur is, maar als we naar een mp3-speler kijken kun je hem in principe makkelijk in een keer betalen. Naar mijn idee heb je dus 2 opties: - je koopt hem wat later, zodat je het in een keer kunt betalen - als je persee nu een mp3-speler wil, koop dan een goedkopere. |
Kopen op afbetaling is niet slim. Je betaald vaak 10% meer, een Ipod is niet goedkoop, maar je moet er gewoon even voor sparen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |