![]() |
Wat hangt er aan de muur van je kamer deelII
Omdat wat er aan mijn muur hangt drastisch veranderd is de afgelopen 2 maanden en ik me verveel.
Planken met boeken ed. 2 floretten enorme wereldkaart rainstick braziliaanse vlag spiegeltegels |
naakte wijven en spermavlekken
|
Citaat:
aan wat heb je ze opgehangen? de naakte wijven dan |
- drie fruitkratjes die als boekenrek dienen
- drie lijstjes met nepfruit erin - rekje voor mijn bureauspullen - Pace-vlag (zie ava) - spiegel |
Citaat:
|
Citaat:
o wacht je hebt ze natuurlijk met het sperma aan de muur geplakt |
kom maar kijken
(dit bovenste geldt alleen voor knappe vrouwen) |
Citaat:
|
Citaat:
On topic: - vlag Che - poster Che - poster tijger - ansichtkaarten met afbeeldingen uit de Sixtijnse kapel - ansichtkaart met afbeelding van Willem van Oranje - ansichtkaart met afbeelding van Rembrandt - Ajax-sjaal - Che-shirt |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Grote stadskaart berlijn.
- Berlijnse stadsvlag - West- Duitse vklag - Star Wars sterrenkaart - Poster Jaguar XJ nogwat - Prikbord - A5 formaat voorpagina van De Gelderlander van mijn geboortedatum - Kalendar van De Gelderlander met de uitbetalingsdata omcirkeld - Boekenplanken |
Planken die ooit voor boeken waren maar die nu vol staan met zooi (en stof), mn diploma, foto van mij en mn vriend en 2 gekke tegeltjes. Aan mn kastdeur hangt nog een hele lieve poster die ik ooit voor mn verjaardag heb gekregen
|
een foto van ons tweetjes en verder niets
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
* Grote klok
* Poster (Mind Warp, soort Esher) * 2 schilderijen met ajax-platen * Kalender * Boekenplanken (1 met CDRoms en 1 met boeken) |
poster bushokformaat van RHCP
linkin park poster surinaamse vlag heleboel kleine posters foo fighters poster blink 182 poster sum 41 poster offspring poster paar lijstjes met handtekeningen en fotos prikbord en daar komt als t goed is binnenkort een metallica - mop poster bij :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen 2 kastjes en een dromenvanger, de tijd van de posters en zooi is wel voorbij nu.
|
veel boomerangkaarten & een spiegel.
|
fotolijstjes met foto's van vakantie en vrienden, klok, neppe ree kop, vlinder dingetjes, posters van zeehonden bloemen en honden, kralengordijn, spiegel.
dat was het wel geloof ik |
Ik vergeet mn wastafel :eek:
|
|
Klok, boekending, poster, verkeersbord, reclamebord van een of andere aannemer, vlag Tibet, vlag Nepal, lamp, klimgrepen, behang, stickers, deur.
|
Citaat:
LS: die is ook belangrijk! |
-posters
-whitebord -op de deur hangt een hele grote Spongebob poster. :cool: -nog veel meer dingen eigenlijk.. spiegel, wastafel, enz enz. |
Citaat:
Ontopic: Ik post morgen mischien wel even een foto. |
Dartpijltjes niet te vergeten. En een prikbord dat ik nooit gebruik. En een verwarming.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Hier en daar een film poster, of een ajax poster, maar die boeien me eigenlijk niet meer zo. Misschien moet ik ze er maar vanaf halen.
Verder hangt er een poster van een onbekend schilderij van Miro. Daar ben ik wel blij mee. Net als twee schilderijtjes uit Suriname, ze stellen in feite niets voor, maar het is een leuk aan denken. en tot slot een lelijk kast achtig ding, waar o.a. boeken in staan. |
kamer1:
- posters: the hours, incubus, 25th hour, les rythmes digitales, confessions of a dangerous mind o.a. - wat flyers - collage van dali - foto's - cdplanken kamer2: (nog niet veel) - posters: smashing pumpkins, radiohead, pulp fiction, big fish, kill bill komen nog foto's, een spiegel, en nog wat ander klein grut te hangen. |
-klok
-dolby surround -portret van mij -wereldkaart -soort schaduw ofzo -nummerbord |
Niet bijzonder veel. :o
|
Dit gaan mensen boeiend vinden:
-Heel veel ingelijste foto's van mij en mijn friendjuhs en friendinnetjuhs (vooral!). -Ingelijste cartoon-tekening die een Franse straattekenaar in '99 van me maakte. -Ingelijste tekeningen van Mau Heymans (Donald bDuck Weekblad) en Gerard Leever (Oktoknopie, Gemengd Dubbel, Felix Flux Museum, Suus & Sas). |
2 stopkontacten
1 spijker (waar een klok aan hing) 3 hang kastjes 1 tv 1 plank 1 groto foto van mezelf :p enkele paarden posters klaar dacht ik :) |
mislukte cd-r's :)
|
2 bushokjesformaatposters van Robbie Williams
een poster van Scream3 een kalender kentekens een handdoek een washandje 2 pannenlappen sleutels fotolijstje anne geddes lijstje schrijf/magneetbord |
Kaarten van Loesje die ik van een vriend heb gekregen.
|
-Wereldkaart;
-Planken met Cd(-roms)/DVD's e.d.; -Spiegel; -Magneetbord -boomerangkaarten nog meer zooi.... |
Mini-paraplutjes, drie houten (beschilderde) vogels, verschillende
schilderijtjes, kaarten, een paar foto's & dia's, een ronde spiegel met verschillende (zonne)brillen en klemmetjes, een paar planken. |
Een plank helemaal vol met video's en dvd's
en posters van kledingmerken enzo. dat was het wel |
Kasten,
Schappen Matrix poster Matrix Reloaded poster Blink 182 poster Simpsons hele cast poster Jenson Button Poster Poster van Homer J. Simpson: "If something is hard to do, then it's not worth doing Logo van Liverpool Fc kaartjes voetbal en concerten |
frutsels van mijn zusjes die ik altijd maar heb laten hangen
mijn schilderij ! |
veel foto's
kaarten van schilderijen glow in the dark sterren spiegel geboortekaartje zwart-wit poster Marilyn Monroe :cool: zwart-wit poster Elvis Presley :cool: zwart-wit poster James Dean :cool: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |