![]() |
Fable
Over een paar uurtjes komt Fable in the US uit!!!
AIGHT!!!! (y) (y) |
Ich habe das spiele ! :P
Vielen grusen (hoe je ook schijft) from the usa :P |
Dan wordt het tijd om tot aanschaf over te gaan, hè?
|
*houdt suprnova in de gaten*
|
Citaat:
|
Volgende maand pas hier te koop... Maar ik ga hem zeker halen! Op de PUG gespeeld en het is gewoon een tof spel!
|
Duh, alles wat Molineux maakt is tof.
|
Citaat:
|
Citaat:
* hoopt dat dat een sarcastische opmerking was...* |
ben hem nu aan het binnehalen.
Niet zon erge rpg freak, hopelijk wordt het iets. Waarmee is het te vergelijken? |
Citaat:
|
Erg leuk verhaal.
tot nu toe vind ik scheten laten het leukst |
mjah, na 7 en half uur uitgespeeld.
kort spel.
Spoiler
|
Citaat:
|
Black & White, als ik even voor Mr. Alfred mag antwoorden.
|
Citaat:
*hoopt dat er een PC-versie komt* |
Citaat:
P.S. Als er onduidelijke zinnen of woorden in zitten plz. fogive me ik ben bezopen...;) (maarja anders had ik ook nooit de moeite genomen om te reageren (en al helemaal niet zo uitgebreidt) |
Citaat:
|
Is het dan wel een rpg :P
7,5 uur is zeer weining, pc versie hoef ik niet :) te kort. |
Misschien is het 7,5 uur als je zo snel mogelijk door het spel heen gaat ofzo. Dus zonder alle side-quests...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens IGN kun je inderdaad door het spel heen rushen in 15-20 uur (of nog sneller dus blijkbaar), maar kun je er ook 50-100 uur over doen...
|
ghehe, je kan er zelfs zo lang over doen dat je char van ouderdom sterft...... echt waar! er is zo ontzettend veel te doen, je bent er makkelijk paar tientallen uren zoet mee.
|
Citaat:
... |
Citaat:
De enige afwisseling waren scripted events. (zoals een andere god die aanvalt ofzow). Jij kan mij niet wijs maken dat je het soms niet saai vond, aangezien je soms gewoon een half uur lang het zelfde aan het doen was om je invloedsgebied maar uit te breiden... Zo als je nu nog steeds me voor 'dingen' uit wil maken ga je gang, dan weet ik tenminste dat het door iemand die er eigenlijk geen verstand van heeft wordt gezegd |
Laat staan al die scriptfouten... zucht
|
Ik speel hem nu een uurtje ofzo, en ik vind hem zeer vermakelijk (Y)
|
Weet iemand of de game al stiekem in de winkels ligt? Ik weet dat de release op vrijdag staat, maar ligt ie dan echt niet 2 of 3 dagen eerder in de winkels? Iemand deze game dus al gespot!?
|
oke...trotse (mede)eigenaar van fable momenteel :D
het is dus echt een ge-wel-di-ge game! zeker de moeite waard :) |
Woei ik ben dus nu net uit de gevangenis ontsnapt. Erg vet spel ^^ Wel jammer dat het niet helemaal is wat ik ervan verwacht had, maar hij is zeker niet slecht!
|
het spel is gewoon supervet (y)!!
|
AHH ik moet em ook hebben!! Zit em al eeuwen te requesten op FTD maar niemand wil em posten voor mij!! :'(
|
Ik heb donderdag een X-Box + Fable gekocht. Geweldig spel, aanrader!
|
Hij is heel erg vet, maar wel ernstig kort. Dus als ik eerlijk ben raad ik mensen eerder aan hem een weekje te huren dan em te kopen.
|
vind wel leuk om met zoveel mogelijk characters te spelen
|
Citaat:
|
Heb Fable vandaag kunnen spelen, ben helaas nog niet geweldig ver, slechts in training, maar wat ik tot nu toe heb gezien is zeker goed (y)
Morgen weer verder :D |
Ik heb hem afgelopen weekend eindelijk een keer uitgespeeld (niet echt de hele tijd achter elkaar lopen spelen, vandaar) en ik ben van mening dat het een geniaal spel is, doch veels te kort.
Wat mij betreft zeker een opvolger waard, die een stuk langer is (Y) |
Citaat:
|
Uitspelen in 6 uur...wat een kutgame
|
Net uitgespeeld. Ging op het einde nogal snel allemaal. Spel viel me ook best tegen eigenlijk.
|
Citaat:
Ik heb inderdaad gehoord dat je het erg snel uitspeelt. Ben erg benieuwd hoe ver ik nu ben.
Spoiler
Ben wel van plan om 'em nog een keer te spelen als 'evil' character. Vind het een erg gaaf spel. |
Ik denk dat je rond de helft van de game zit qua verhaal... Maar dat weet ik niet zeker hoor xD
|
Molyneux is zo f+cking over hyped, hij is goed, zijn ideen op papier het einde, maar met fable is het weer niet 100% gelukt, al moet ik zeggen dat de game een van de beste dit jaar is, zeker voor de x-box :rolleyes:
|
ik heb m ...en ik geloof egt niet dat iemand m in 7,5 uur kan uitspelen.. :eek:
|
Ik heb em anders ook in 7 uur gedaan hoor :rolleyes:
|
halleluja :p
|
Spoiler
|
Gebruik in 't vervolg even een spoiler tag zak!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |