![]() |
dislocated
een nieuw topic voor deze jonge rakkers. Ze zijn hard aan de weg aan het timmeren om aan te sluiten bij punknederland.
ze hebben een zangeres met veel potentie: http://www.w2.nl/w2Bestanden/Fotoarc...g/DSC_0022.jpg een zanger met een gave stem: http://www.geocities.com/deadwoodonline/14.jpg de rest heb ik even geen zin meer in maar ik zou zeggen jongens: "vooral doorgaan" en hou het hard!!! meer info op www.dislocated.tk luister de mp3's en oordeel! Voor commentaar van de fb's wijs ik naar reel big nothing |
Hoe oud is de zangeres?
Waar woont ze? Wat is haar telefoonnummer? |
doet er niet toe:
blijf ontopic en oordeel met respect over de mp3's |
Doe niet zo politiek correct Sjoerd. :p
Dus... Treden ze binnenkort in Limburg op? |
Citaat:
denken jullie niet dat deze band ver kan komen? |
Ik wilde nu dan de mp3's luisteren hebben ze zo'N kutgeocities server die down is.
|
ik heb helaas ook niets op de pc staan. :(
|
Naja morgen is het misschien weer online dan zal k t checken, maar nogmaals, mooie dame.
|
idd een band met veel potentie, ze moeten alleen nog n extra gitarist en die chick moet minder zingen en meer schreeuwen want dat klinkt veel beter
en birthmark, je bent wel een voorbeeldig forummer zo :eek: |
Die zangeres is potent?
Oh my :| |
ik download nu de nummers
maar ff een vraagje aan een bekende van de band: beginnen al hun nummers met de letter 'd'? |
simpel doch wel grappig bandje. als de zangeres kan brullen dan moet ze dat doen want dat zingen klinkt toch nergens naar :p
verder klinken de brulletjes tussendoor wel ok (y) als ze eens in haarlem spelen dan wil ik wel bier naar ze gooien ofzo (y) |
(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een zooi. Zanger heeft 'n lelijke stem, En saaie backup vocals. Zangeres gaat wel.
|
Citaat:
Verder moet het ook niet zo lief er uit zien en de zangeres en zanger moeten niet zingen alsof ze een duet doen. |
Vind er wenig aan.
Maar als ze in t lokale zaaltje zouden spelen zouden alle punk-kiddo's waarschijnlijk helemaal uit hun plaat gaan. |
Daar ben ik et wel mee eensch.
|
Citaat:
|
ik weet niet hoor, maar hebben alle mensen hier nou echt niks beters te doen dan bandjes afkraken waar ze niks van weten... jullie coole mensen hebben toch echt wel wat beters te doen als hier op topics zielig lopen te doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuk meisje (y)
|
Citaat:
nee² |
Citaat:
|
Citaat:
|
die zangeris zou wat meer whiskey moeten drinken en moeten roken. Het klink nu allemaal wat ongeloofwaardig, en de stem van de zangeres steekt erg af bij de muziek.
verder klinkt het best redelijk, ik weet niet hoe oud die gasten zijn? edit: 15 en 16. kan er best mee door dus. |
...nah net ff hun deuntjes geluisterd en t klinkt toch wel erg cliche allemaal. maarja, t waren ook niet hun skaliedjes die vond k toch al leuker. en goeie tip idd, zangeres moet roken & whiskey drinken
|
Citaat:
maar verder, klinkt wel aardig, niet speciaal ofzo... gast heeft wel een leuke stem, beetje rotten achtig, maar hij weet er echt geen power achter te zetten, en het doet er daardoor een beetje nietig bij af, das wel jammer(n) ik heb trouwens maar 1 liedje gedownload |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |