![]() |
Lostprophets, eerste cd
Zijn er nog meer mensen die de eerste cd van lostprophets hebben, die later uit de winkels is gehaald om opnieuw afgemixt te worden?
Zo ja, welke vind je beter klinken? Ik vind persoonlijk die eerste beter omdat ie wat groffer is afgemixt... de nummers klinken daardoor allemaal wat lekkerder... d'r zullen overigens vast niet veel mensen met deze versie rondlopen... mja, moest t ff kwijt ;) |
En waaraan kan je dit merken? IK hbe namelijk de eerste CD, maar ik zou niet weten welke versie...
|
Citaat:
Wat wil je nog méér horen ? |
Citaat:
|
niet veel mensen hebben die cd, ik gok dat iedereen die de eerste cd heeft de afgemixte heeft
jij hebt de demo en die heb ik in heel nl nog nooit gezien volgens mij maakt het niet veel uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken eigenlijk maar 1 nummer van de mannen, en die vind ik best grappig. Burn, burn dacht ik.
|
ik heb de eesrte cd wel (shinobi vs dragon ninja oid toch?)
maar ik zou echt neitweten of dat de afgemixte is of niet |
herzien of niet, het blijft een kutband en een kutcd (n)
|
thefakesoundofprogress
|
Kutbaaaand.
Nu-metal is so 2001. |
Citaat:
|
Citaat:
de stof op mijn luxaflex vind ik nog interessanter dan dit topic. ik zou helemaal geen rare versie van lost prophets willen hebben. ik zou nog liever een kopje lauw thee met citroensnoepjes erin willen. |
Citaat:
hahaha blijf je nog leven jongen? :p |
Citaat:
ik hoest me de tering man. godverdomme. en nog geen pijpbeurt gekregen, waar blijf je:@ |
fuck man.. tis dat ik zo druk ben.. maar anders.. jummy
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit topic gaat natuurlijk nergens over. |
Kan me ergere bands bedenken dan Lostprophets. Maar het zal geen 'true band' zijn. :s :rolleyes:
Ik heb de cd liggen, maar niet de demo. Welke cd heb ik niet liggen. :s |
Citaat:
(toegegeven, het was een gokje) |
Shit, je hebt gelijk. Die heb ik inderdaad niet liggen. Jij mag nooit meer raden...
|
Citaat:
|
Ik heb gewoon de standaard versie.
Maar ik ga ze wel zaterdag weer zien :D |
eens live gezien, jammer genoeg, en het enigste boeiende was 20 seconden Reptillia van The Strokes dat ze gespeeld hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic.
Ken het niet, weet het niet. Laat eens horen dan? |
Citaat:
|
:) haha, wat een gast, leuke plaat, maar goed, dat boeit helemaal niet. je houdt immers van gitaruh enzo :) haha :)
sorry |
Citaat:
Ik heb het over die 1e versie waar het hier over gaat en die zo anders zou moeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verschil tussen de eerste en tweede versie van TFSOP is by the way dat de interludes in het eerste deel aparte nummers tussen de echte songs door waren, en dat ie dus daarna wat slicker ge-re-remixt is. De eerste versie heb ik nog nooit ergens in Nederland gezien. |
Mjah ik had gister samen met mijn bro Hans, ook nix gewonnen ofzo, toch nog een kaartje kunnen fixen binnen 10 minuten for free :D..
Plus dat we thug-stylo gewoon voorin de rij stonden :D.. W88 is voor mietjes :p.. Maar jah geluid stond te hard van de gitaren en bas, dat had best wat minder gemogen.. En respect voor de snor van de dj's/toetsenist, te pimp gewoon.. |
Citaat:
ik vond het een geweldige show, en dat voor een nu metal band ach lp is ook de enige leuke nu metal band, al is het niet zo nu metal, tenzij je naar de huppelkutjes keek die vooraan stonden en strings enzo gingen gooien :nono: maar het was geweldig en dat voor een gratis concert |
Citaat:
Ik heb niet gezien dat ze met strings gingen gooien. jezus wat fout en triest. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |