![]() |
school en werk
Heeyz,
Ik moet voor school een artikel schrijven over jongeren die naar school gaan en werken. Dus zou ik graag willen weten: - Welke opleiding doen jullie? - Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? - Hoeveel werk je per week? - Hoeveel verdien je? - Is het goed te combineren met school? Als jullie nog meer kwijt willen over het uitgaan en alcoholische drankjes zet het er maar bij. xxx p.s. Alleen serieuse reacties graag!!!! |
- Welke opleiding doen jullie?
MBO ict 2e jaar. - Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? 0 tot 2 uur per week. :cool: - Hoeveel werk je per week? Zaterdag en zondag ongeveer 12 uur - Hoeveel verdien je? Op zaterdag 3,63 en op zondag 5,76 - Is het goed te combineren met school? Ja, want het is alleen in het weekend. :) |
HBO accountancy - Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? rond de 10 uur, vooral aan de projecten (tentamen periodes natuurlijk meer) - Hoeveel werk je per week? zo rond de 12 a 16 uur per week - Hoeveel verdien je? 4,72. Hier komt nog wel ADV en vakantieuren , vakantiegeld, winstuitkering e.d. bij. - Is het goed te combineren met school? Jah hoor doe het al 4 jaar en heb er nog nooit problemen mee gehad. Omdat ik overdag me huiswerk veelal doe :) |
6vwo - Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? uh, verschilt, en ik zou meer kwijt zijn als ik het uberhaubt zou maken :D - Hoeveel werk je per week? nu maar 4 uur per week(maar ben vaak eerder klaar :) ), misschien ga ik later in het jaar meer werken. - Hoeveel verdien je? eehm, weet niet precies, 6nogwat. - Is het goed te combineren met school? ja, mn werk wel, maar de rest van mn leven niet echt. :p |
6 vwo - Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? ongeveer een uur per dag - Hoeveel werk je per week? ongeveer 4 uur per week - Hoeveel verdien je? 3 euro en een beetje per uur - Is het goed te combineren met school? ja, perfect. Kan altijd zelf aangeven wanneer ik wel/niet wil werken, dus als ik weet dat ik het druk krijg kan ik van te voren al zeggen dat ik niet kan werken, zonder dat daar moeilijk over gedaan wordt. |
VWO 6, richting NT - Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? Gemiddeld genomen over een jaar zo'n 5 minuten per dag. - Hoeveel werk je per week? Err, dat verschilt, meestal zo'n 5 - 15 uur in de week. - Hoeveel verdien je? Nog geen 200 euro per maand. - Is het goed te combineren met school? Nee, maar dat interesseert me niet. |
6vwo - Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? Gemiddeld genomen 15-30 min. per dag - Hoeveel werk je per week? Meestal 8 uur, 's avonds - Hoeveel verdien je? Minimumloon van een 18jarige, plus nog wat. Geen idee hoeveel precies eigenlijk :o - Is het goed te combineren met school? Ja hoor. |
VWO 5 profiel C&M - Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? Iets minder dan een uur per dag - Hoeveel werk je per week? Meestal zo'n 3 tot 7 uur (varieert erg) - Hoeveel verdien je? Turnles (1 uur p/w) en kleutergym (1 uur p/w): in totaal 75 euro plus een bonus van 50 euro per jaar. Oppassen 2 euro per uur. - Is het goed te combineren met school? Ja, turnles is op vrijdagavond, kleutergym op zaterdagochtend, en oppassen 's avonds (of in vakanties ook overdag) |
Citaat:
|
- Welke opleiding doen jullie? Vwo 6
- Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? Uhm, hoogstens 1 uur per week. - Hoeveel werk je per week? Ongeveer 12 uur, en daarnaast nog oppassen. (gemiddeld 9 uur per week) - Hoeveel verdien je? Iets van 3,60 per uur - Is het goed te combineren met school? Ja hoor, hoef gelukkig voor school niet zo hard te werken :) |
5 GYM - Hoeveel tijd ben je kwijt aan je huiswerk? 0 tot 2 uur - Hoeveel werk je per week? 4 uur - Hoeveel verdien je? 2,75 - Is het goed te combineren met school? ja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |