![]() |
Necrofilie (sex met lijken)
Hallo mensen van scholieren.com, ik zt eigenlijk met een 'probleem' . En nou bem ik benieuwd of er nog meer mensen zijn met dit "probleem'.
Zoals je al kunt zien aan het onderwerp. Word ik al opgewonden bij de gedachte van seks met lijken. Ik weet dat dit ziekelijk klinkt maar toch komt dit vaker voor, ik weet niet watr ik hier mee aan moet:S omdat ik gewoon weet dat deze gevoelens niet normaal zijn maar ik kan er niks aan doen als ik er alleen aan denk knap ik zo wat. Ik ben helemaal in de war als dit gebeurt. Graag ben ik benieuwd naar jullie mening en misschien ervaringen. Met vriendelijke groet, Niek |
zolang je geen mensen ervoor gaat vermoorden,
probeer het een beetje in te houden, maar ook te accepteren denk ik |
mijn mening
walgelijk (n) sex link ik toch eerder aan leven dan aan dood |
:eek: omfg, persoonlijk zou ik daar nooit aan doen... misschien moet je gaan solliciteren waar ze lijken bewaren, en dan nachtdienst aanvragen (y)
heb wel eens een verhaal gehoord, weet niet als het broodje aap is, d'r lag dus zo`n lijk en die gast die daar werkte begin te meisje te ne*ken en na een tijdje werd ze wakker. iig, suc6 (y) |
Heb laatst een verhaal gehoord over een meisje dat op een dag nogal buikpijn kreeg. Toen is ze naar de wc gegaan en kramen de maden uit d'r kut gelopen.
Wat bleek: d'r vriend raakte opgewonden van lijken en werkte in een mortuarium (oh wat een plezier) en daar had ie sex gehad met een lijk dat al enige tijd dood was. Die maden hadden eitjes gelegd op z'n spunkhouwitser en zo heeft hij ze ingebracht bij z'n vriendin. Misschien ook wel een broodje aap, je wast je toch na de sex (vooral na sex met een dood lichaam) maar als het echt is vind ik dat mensen met zo'n stoornis gecastreerd moeten worden met een brandende braamstruik. |
Psychiater?
Behalve dat necrofilie een psychische stoornis kan zijn is het ook nog eens bij de wet verboden. |
In het oude Egypte, de tijd van de Piramides en farao's, was necrofilie al een veel voorkomend verschijnsel. Het scheen vrij gebruikelijk te zijn, dat vrouwen na hun dood een tijdje bleven liggen en men er massaal over heen gingen.
Conclusie; Je bent niet raar, slechts anders, aangezien we niet uberhaupt niet in Egypte leven. |
ik hou er ook van. laatst was de kat van de buren overleden. en ik heb me daar toch genoten
|
Achja, dead girls don't say no.
|
Dode meisjes zeiken niet zo aan m'n kop, en van onder stinken die krengen toch altijd.
|
I also like the silent type.
|
Nagaan dat je je oude oma even opgraaft en even lekker pakt
Zoek misschien een psychiater en praat over dit walgelijke probleem! (n) |
Ieeew :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Niek Amersfoort heeft er voor gekozen om geen privéberichten te ontvangen, of de privéberichten staan uit. Je kunt hem/haar dus geen bericht sturen. Shit! Nu kan ik mn walg-mail niet sturen :D |
Het is wel begrijpelijk als het gewoon het verse lijk is van een niet onaardig uitziende jongedame. Als ze nou gewoon een paar uur dood is (door verstikking ofzo, geen verkoold lijk) denk ik dat necrofilie niet eens zo gek is. M'n 6 jaar dode oma die 97 werd in d'r rottende ster neuken lijkt me dan weer minder aangenaam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn mening?
Ik geloof eerst en vooral niks van je verhaal. Het klinkt als zever, onzin, en het roepen naar een beetje aandacht. En moest hetgeen je vertelt geen zever in pakjes zijn, dan kan je best contact opnemen met een psychiater en in de nabije toekomst iets discreter met je problemen omgaan. |
maar een lijk is zo koud..... :(
|
Citaat:
|
Gelukkig heb ik dat probleem (ik denk dat je mecrofilie toch vooral als probleem moet zien :p) niet... Tja... Je zal toch iets anders moeten zoeken denk ik =)
|
Citaat:
Als vervanging voor het lijk zou ik willen nomineren: Opblaasbare Olga, en als je liever van dieren houd Betsy Opblaasschaap |
Waarom stellen zoveel mensen zich aan hier...De jongen wil graag een lijk neuken, ok. Hij doet het toch niet? Iedereen heeft zo zijn fantasieën, maar toch zal menigeen ze niet verwezenlijken.
|
hoe zou een vrouw dat doen???
je kunt een lijk namelijk niet verleiden tot het krijgen van een hard piemeltje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of misschien zijn er gewoon geen necrofile vrouwen.. |
Citaat:
Dit is zooo'n broodje aap! Heb hem nou al in 4 verschillende versies gehoord... |
Dat verhaal wil ik wel eens op The urban myth show zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, in Nederland is het al tijdenlang verboden. Maar je had je in Californië nog even kunnen uitleven, daar is necrofilie pas sinds een paar dagen verboden.
|
Visit a shrink :rolleyes:
|
Moeten we er nou allemaal giga over gaan vallen en domme/onzinnige reacties gaan geven en grappen maken? Alsof jullie zo perfect zijn zeg. Doe normaal.
@TS: Tja, ieder zijn eigen wensen, maar net als met pedofilie, zolang je je fantasieen, fantasieen houdt en ze niet daadwerkelijk uit gaat voeren zie ik geen probleem... Als jij het zelf vervelend vind, dan zou je idd eens kunnen denken aan een psych oid. |
Nou wat een gedachte zeg :s .
|
Citaat:
Ik denk dat je professionele hulp moet gaan zoeken, dit is gewoon eng.. Bij "Reportage" kwam ook een man die een paar jaar naast zijn dode echtgenoot heeft geslapen en er ook sex mee heeft gehad.. |
Citaat:
|
Citaat:
wat een grapjas die topicstarter :D |
waarom voel je je daar zo tot aangetrokken? wat maak het interessant? of weet je het niet? is het de macht? of het idee dat je echt ALLEs uit kan voeren?
toch wel benieuwd naar.. |
Citaat:
|
uhhmm.. ieder zo zijn eigen voorkeur. Als je er echt mee zit zou ik idd naar een psycholoog gaan, misschien kan die je helpen. Maar je bent vast niet de enige, er lopen wel meer mensen rond met dit soort (in veler ogen bizarre) voorkeuren...
|
Als er een éénuur overleden jennifer lopez voor mn voeten ligt..
|
Hmm, ik denk idd net zoals al eerder wat mensen dat necrofilie eerder een stoornis dan een geaardheid oid is. Je zou er mee naar een psychiater kunnen gaan; ik begrijp wel dat je dat moeilijk vindt, maargoed, psychiaters zijn wel wat gewend.
Overigens kun je voorlopig natuurlijk ook gewoon aan lijken denken en dan masturberen :). |
Er is geen ethisch bezwaar als de nabestaanden er niet achter (kunnen) komen.
|
Citaat:
gadver, ik moet gewoon ophouden met reageren op jou als het om zulke dingen gaat.. dat lijkt me voor iedereen het beste :) |
Nu ja, er zou een ethisch bezwaar kunnen zijn als de dode er op wat voor manier dan ook last van zou kunnen hebben. Dat is meer een filosofische discussie, maar er is geen reden om aan te nemen dat dit zo is dus doe ik het ook maar niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
doe me een lol en post onder je echte username |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |