![]() |
mag ik iemand een hoer noemen als....
een vriendin van me heeft met een jongen.. hij voelde eigenlijk iets voor mij (dat weet ze zelf ook!) en smste/belde/mailde me allemaal slijm dingen.. Ik heb al 9 maanden een vriend dus ik wou er verder niets mee hoor!! maar ze heeft er TOCH iets mee genomen.. en ze doet er tegenover mij heel lullig over dat ze niet echt van hem houd, dat ze als ze een ander tegenkomt met hem neemt.. ze geeft de indruk tegen mij dat ze niets om hem geeft...
MAAR, nu is ze na 2/3 weken met hem naar bed gegaan (haar MAAGDELIJKEHEID opgegeven voor hem) het was de 2e/3e keer dat ze hem zag... tegenover mij doet ze alsof ze niet van hem houd enzo.. verder heeft ze met een jongen van msn afgesproken en daar is ze ook nog 2 keer mee vreemdgegaan.... ze ZEGT dat ze er niet onderuit kon komen.. omdat ze op msn steeds zei dat hij haar op de bek mocht pakken (terwijl ze een vriend had)maar als je echt niet wil kan je er altijd onderuit vind ik! laat ze zich gebruiken? ik vind het wel hoerderig gedrag.. als je iemand voor de 2e/3e keer ziet en je je maagdelijkheid gaat opgeven terwijl je WEET dat hij eigenlijk je beste vriendin leuk vind... wat vinden jullie hiervan, moet ik het haar zeggen ofznie? ik zit er best mee.. NIET dat het mij uitmaakt dat ze met iemand naar bed gaat, maar meer omdat ik het gevoel heb dat ze NIET om hem geeft... maar ze snapt volgens mij zelf niet dat ze ook NEE kan zeggen. geef plzz een reactiej... [Dit bericht is aangepast door kizzy (11-02-2002).] |
A. Ik vind dat je iemand zowiezo wel een hoer mag noemen als je daar zin in hebt...Als jij dat leuk vindt, doe het dan vooral. Als die persoon zich niet aangesproken voelt, reageert die persoon vast niet fel. Anders wel. http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
B. Ja. Ze komt op mij over als een hoer. Niet zozeer omdat ze met veel mensen naar bed gaat, want dat kan best plezierig zijn, en als je dan een hoer bent, ben ik ook een potentiele hoer, maar wel omdat ze jou als het ware heeft bedrogen, en haar zogenaamde vriend heeft bedrogen. Je hebt alle recht om er met haar over te spreken en haar eerlijk te zeggen hoe je denkt en haar de kans te geven zich te verantwoorden voor haar gedrag. Iemand die een vriendin op een dergelijke manier bedriegt heeft geen excuus vind ik. Maar je kunt haar wel degelijk naar je beweeg redenen vragen al is het maar om je zelf beter te voelen! |
Ik vind dit meer een L&R topic. Het gaat niet zozeer om de Sexualiteit zelf als wel het gebruiken van mensen / hoerig gedrag. Is toch meer iets L&R.
Verplaatst: Sexualiteit -> L&R. |
oke ik zat al te twijfelen maar bedankt http://forum.scholieren.com/smile.gif
ik hoop dat nog meer mensen serieus reageren. en ^AmArU^ bedankt.. ik ben net vet tegen haar uitgevallen.. sms gestuurd dat ze een hoer is.. (sorry moest er ff uit net) maar persoonlijk zit ik er gewoon onwijs mee http://forum.scholieren.com/frown.gif |
Uit je verhaal kan ik afleiden dat ze een rasechte slet is.
|
Citaat:
heel goed dat je haar gezegd hebt wat je vindt! wees trots! |
Citaat:
|
Citaat:
beter geen vriendinnen dan een stel hoeren bij mekaar! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Erm, kan aan mij liggen, maar die jongen die jou leuk zou vinden zal misschien toch niet *zo* geintresseerd zijn geweest, als hij zo makkelijk voor haar viel...
|
natuurlijk mag je haar geen hoer noemen!!!!
ze moet toch zeker zelf weten wat ze doet? als je een goede vriendin bent, moet je er iets van zeggen en als ze er niets mee doet moet je het gewoon laten rusten. |
hey kizzy wat is haar email dan?mischien wil ze ook wel effe met mij trippen
|
Citaat:
En ten tweede als jij het ergens niet mee eens bent, dan kun je da toch ok gewoon op een normale manier zeggen. Vrienden scheld je nie meteen uit! Dan zeg je op een rustige manier da je vind da ze verkeerd bezig is,en da als ze zo doorgaat ze dalijk een verkeerde naam krijgt. Dan komt het net zo goed over, en waarschijnlijk verneuk je daar geen vriendschap mee. Als een vriendin mij voor hoer uit zou maken, kon ze meteen vertrekken dus ik hoop da ze je vet laat stikken, want ik kan jou geen vriendin noemen...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg haar gewoon wa da ge dervan vindt
zolang da ge u mening staaft moogde alles zeggen me dunkt, toch onder "vrienden" |
als iemand naar bed gaat met de jongen waar jij zo lang verliefd op was, is ze toch geen fucking vriendin! jullie willen allemaal wat graag van die kutvrienden om jullie heen verzamelen volgens mij
nou ik neem wel genoegen met 1 vriend en 1 goede vriendin die ik volledig kan vertrouwen! |
Citaat:
Ik wou alleen weten als anderen ook vonden dat ze FOUT zit.. maar me verhaal zit een beetje raar in elkaar dus ik snap best dat het een beetej onduidelijk overkomt... |
Citaat:
|
Ik vind dat je tegen haar moet zeggen dat je het niet leuk vind dat ze zo doet
Ik zou haar niet zeggen dat ze zich hoerig gedraagt want dat zal ze niet leuk vinden en ze zal je waarschijnlijk niet meer willen zien dan je moet haar zeggen dat ze het beter uit kan maken als ze toch nix om die gozer geeft Verder vind ik het heel erg dom als je zeg dat je er niet onderuit kan komen om iemand te ontmoeten of kussen Je kan altijd zeggen dat je diegene toch liever niet wilt zien of wilt zoenen want je heb een vriend das gewoon dom gelul ik zou zeggen sterkte ermee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yup..belachelijk gedrag -> h0erig .. ohja en sneu http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Hoerig niet direct...wel een beetje sletterig en triest.
|
Hoe lang is het trouwens geleden da die jongen da gezegd heeft? want gevoelens veranderen wel eens ooit...
|
ik vind het een beetje boel een wanhoopsactie
Chanel |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |