![]() |
ze weet nog nie zeker..
ik heb dus een meid gervraagd en ze weet nog niet zeker of ze wil..... hoe loopt dit bij jullie af.. dan kan ik verw88 wat er kan gebeuren
|
Als ze echt 'wilt', dan wil ze meestal meteen, hè. ;)
Offtopic: How cute, een meisje vraag je of ze met je wilt. |
alsof dat bij iedereen hetzelfde gaat? :rolleyes:
Kijk, soms vind een meisje een jongen wel leuk en soms niet. Als ze zegt dat ze het nog niet zeker weet staat ze er blijkbaar niet om te springen dus heb niet ál teveel hoop.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben net zoals de rest bang dat ze niet echt staat te springen. Maar het kan ook zijn dat ze helemaal gek is op jou en op een andere jongen en dat ze rustig wil na denken. Het kan ook zijn dat ze haar huidige vriend aan het dumpen is, maar dat denk ik niet. Gewoon een nee verwachten dan valt het altijd mee.
|
jah er zijn twee mogelijkheden:
1) ze wil je niet en heeft tijd nodig om je op een tactische manier aftewijzen. 2) ze heeft 't te druk voor een relatie, is nog niet toe aan 'n relatie, is ook verlieft op iemand anders, is bang voor reactie's van haar ouders en omgeving, wil eerst weten wat jou sociale status is zodat ze niet voor lul loopt als ze in 't openbaar met je gaat tongen, máár is wél helemaal verlieft op je. Maar goed... in beide gevallen is 't nee, dus ga daar maar vannuit |
Ze weet wel zeker of ze wil, namelijk niet.
|
ik vind dit echt een hartverwarmend topic
kinderen die mekaar verkering vragen :o die goede ouwe tijd |
ik zou inderdaad nergens op hopen.
|
Als er twijfel is, is er geen twijfel.
|
Citaat:
|
als ze wacht is dat meestal al je doodsvonnis, tenzij er iets met haar is gebeurt recent dan wil ze dat eerst even verwerken.
|
TS weet je al wat het antwoord is??
|
Kan verschillend aflopen. Gewoon afwachten.
|
Citaat:
Niet lullig bedoeld hoor.;) |
misschien voelt ze zich nog wat onzeker en weet ze nog niet wat ze wil...
|
Citaat:
|
hmmm___
ze iS niet verliefd Op je___ maaarrr.... ze wilt jOuw misschien wel een kanS geven___ |
Is ze ook 13?
Twee waarschijnlijke opties: - Ze durft geen nee te zeggen en doet het dus maar zo - Ze vindt je wel leuk maar haar vriendinnen vinden je stom |
Citaat:
daardoor afgewezen jmmr maar tog leve gaat door :) |
http://www.sosspeed.com/djk/teddybear.jpg
gossie maar als ze jou echt leuk vindt, maakt het toch niet uit wat haar vriendinnen ervan vinden... |
Citaat:
meisjes van 13.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Verkering vragen, waarom heb ik dit nog nooit gedaan? Het overkomt me eerder :) Plots, eensklaps, out of the blue en dan blijk ik 's ochtends een vriendin te hebben :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maja, zoals eerder gezegd, bij meiden van 13 komt zoiets wel eens voor... (A) |
Ze gaat je nu screenen bij al haar andere puberale vriendinnetjes :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |