![]() |
X-Mass Metalfest 2004
Zaterdag 18 december.
---------------------------- Napalm Death Marduk Death Angel Finntroll Vader Black Dahlia Murder Belphegor Dark Funeral Melechesh Mystic Circle (D) Ensiferum Scarve (line-up onder voorbehoud) Meer informatie volgt. ----------------------------- www.013web.nl Bijna zeker dat ik aanwezig ben. |
Citaat:
|
Je vergeet wat info.
18 december Zaal open om 15:00 uur. Aanvang 16:00 uur. Kosten 30,00 euro + 3,30 euro servicekosten. Jammer van Mystic Circle, maar ik denk dat ik aanwezig ben. De kerstperiode is nu eenmaal duur. |
Ben wel van plan om te gaan. Maar moet nog ff zien.
|
Zeker het overwegen waard.
|
Napalm Death en Belphegor (Y)
@ Mephostophilis: jij moet wel gaan want Ensiferum komt :p |
Ik ben al drie jaar lang ieder half jaar daar aanwezig, dus dit keer uiteraard weer.
|
Citaat:
ieder half jaar? :cool: |
Citaat:
|
vorig jaar was er op een paar bands in hardenberg dezelfde line-up als in de 013.. Ik hoop vooral op Black Dahlia Murder daar.
|
Present.
|
Citaat:
niet present. |
Haha, kunnen ze niks anders verzinnen dan Marduk? Geloof dat die zo langzamerhand een abonnement hebben daar.
Maare, ik denk dat ik wel aanwezig ben. Death Angel, Finntroll, Ensiferum, Vader en Black Dahlia Murder wil ik niet missen. En Scarve en Melechesh ben ik ook wel beneiuwd naar live. |
best toffe line-up, ik ben hopelijk wel aanwezig
|
Ik ga vooral voor Ensiferum, Death Angel en Dark Funeral.
|
napalm fucking death...
voor de rest ja... |
Das op m'n verjaardag. :D
Vader en Finntroll. (y) Maar ik zal wel niet kunnen. |
jup ben ook aanwezig, samen met m'n broertje :cool:
Vader en Belphegor (y) |
gaap
op ND dan na dat is wel redelijk te pruimen (y) |
aanwezig! tis sowieso altijd een gezellig iets
beetje rondlopen, wat zeveren her en der en wat pilsje nuttigen daarbij zitten er uiteraard bands bij die ik wil zien: Death Angel Finntroll Vader Melechesh Death Angel wordt alweer de 4e keer, maar dat is gewoon ALTIJD genieten live! |
Citaat:
|
Waarschijnlijk wel aanwezig
|
ENSIFERUM! (y)
|
Idd meer dan matige line-up, heel misschien ga ik.
|
Poeh, Finntroll en Ensiferum wil ik wel zien, maar de rest... :o
|
Hmm ja, festival :)
|
niet present. Alhoewel Belphegor.....
nee toch maar niet |
Alweer Marduk...damn die gasten zijn er ook bijna elk jaar, maar ja....ik ga toch wel weer....zoals elk jaar. Verder ook een goeie line-up....dus dat wordt weer veel bands zien en nog meer bier. :D
|
de meeste al wel gezien
maar als andere gaan dan ben ik ook niet beroerd om mee te gaan |
Lijkt me tof (y) misschien aanwezig dus.
|
Napalm Death
Marduk Death Angel Finntroll Belphegor Dark Funeral Melechesh Ensiferum Scarve Ik ben er sowieso bij. Als bezoeker danwel als medewerker bij 013. :D:D:D And for free of course ;) |
Vorig jaar ook geweest, ik denk dat ik het weer doe...
|
Vaste prik elk jaar.
|
Mystic Circle en Marduk hadden zeker nog een strip over op hun 013-kaart.
|
Citaat:
|
hehe ja zoals normaal ben ik ook aanwezig
vader he :D |
Citaat:
|
I'll be there. Heb toestemming van mijn ouders nu en iemand gevonden die waarschijnlijk wil. Dus zie weinig redenen om niet te gaan...
|
neem gezellig je ouders mee
|
Ik ben er uiteraard ook aanwezig (y)
|
krek een goeie zaak! :D
|
Jupz aanwezig
*zwaait met kaartje* |
*schop*
|
BOEHOEHOEHOEHOEHOE
ben zo zenuwachtig, na een jaar vader weer zien plas steeds in mn broek :( MAAR KHEB WEL VET ZIN!! :cool: :cool: :cool: :cool: |
Citaat:
|
naaaaah
|
Citaat:
|
line-up is totaal niet boeiend
|
Opzich wel boeiend, maar moet een beetje minder met geld strooien. Met pasen weer.
|
Geen geld
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |