![]() |
Zwak lichaam??
Ik voelde me altijd heel erg sterk, ben bijna nooit ziek geweest en een omgezwikte enkel was na 2 dagen helemaal over.
Maar nou ben ik precies 1 week geleden ziek geworden. 4 dagen flinke koorts (hoogste was 39.3. Maar schommelde vooral rond 38,5.) Had een zeer pijnlijk keel en was helemaal rood achterin, denk dus ontstoken... En nu zijn allebei mn ringvingers aan de zijkant van mn nagel ook ontstoken... misschien per ongeluk teveel weggeknipt ofzo. En week geleden heb ik bij een wedstrijd een blaar opgelopen, deze begint nu pas langzaamaan te genezen. Vind het wel vreemd dat dit allemaal in 1 week gebeurd :s Zou dat nog komen doordat mijn lichaam nog moet bijkomen van de flinke koorts? Heb verder nergens last meer van... Behalve dan van wat ik hierboven beschreef |
ik denk dat het dat is ja, dat je weerstand even wat minder is geweest en als het dan zoveel tegenslagen krijgt kan ik me voorstellen dat je je slap voelt.
|
Yep, je lichaam moet herstellen van je ziekte dus zo gek is het niet dat alles wat langzamer heelt nu.
|
Ja maar ik ben dat totaal niet gewend, nooit gehad..
En het is best wel irritant :s Ik wacht maar geduldig af... :( |
Citaat:
|
Er zijn mensen die zich altijd zo voelen.
Heb je wel helemaal uitgeziekt na die koorts? En let op dat je genoeg vitamine C etc binnen krijgt, vooral als je ziek bent heb je dat extra nodig, en natijd ook om te voorkomen dat je, juist doordat je weerstand minder is, opnieuw klachten krijgt. Gewoon eventjes rustig aan doen is het beste, niet 'forceren' door gelijk weer in je drukke leven inclusief sporten te duiken. |
Citaat:
Dat is nog veel meer irritant. |
Citaat:
|
39.3/38.5 is toch geen hoge koorts? :s :o
|
Citaat:
Ik ben al 8 jaar niet ziek geweest en eet altijd veel groenten etc, en vitaminedrankjes iedere morgen (heerlijk:P) En appels etc |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Myztic was me voor :o |
Citaat:
Je mag mijn bericht wel beetje onder die van jou zetten hoor :o Maar als je dat geen hoge koorts noemt moet je zelf even naar de dokter (: :P |
koen, jou hadden ze tieten moeten geven!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was heel zielig vorige week :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
vitamines, mineralen en vooral gezond eten
|
Ik heb wel eens gehad dat ik na een simpel griepje gewoon niets meer kon. Voelde ik me eindelijk wat beter, werd ik nog moe als ik alleen maar de trap op liep. Waarschijnlijk moet je lichaam gewoon even herstellen en kan je het beste nog een beetje rustig aan doen.
Iets zegt me dat dit advies een beetje aan de late kant is overigens :rolleyes: |
Citaat:
Mijn lichaam is in volle glorie hersteld ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |