Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Kampioen 2002/2003 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=95496)

Bean 18-05-2002 12:34

Kampioen 2002/2003

Wie word volgens julie landskampioen volgend jaar?

Desperado 18-05-2002 12:38

FEYENOOOOOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.feyenoordnet.nl/images/fn_cup1.jpg

Onze Zoon 18-05-2002 12:39

Citaat:

Desperado schreef:

ZlatanSuperJood 18-05-2002 12:49

Citaat:

Desperado schreef:

Feyenoord landskampioen??

Dat heb ik vaker gehoord..

Firebolt 18-05-2002 13:02

1. FEYENOORD
2. PSV
3. SC Heerenveen
4. Ajax

jelles 18-05-2002 18:34

jullie zullen me wel allemaal uitlachen maar HEERENVEEN word kampioen, we hebben wat meer ervaring nou, misschien worden er voor volgend seizoen nog een paar aankopen gedaan, dus ze redden het.

HEERENVEEN, WORD DE GROTE VERRASSING!!!

jdiezrequejo 18-05-2002 18:35

En ik zeg natuurlijk weer Ajax...

En elke PSV-fan PSV..
Je kan beter wachten tot volgend seizen hoe het ervoor staat, want nu krijg je toch gewoon jou favorite club gaat voorop ;):)

Tofke_H 18-05-2002 18:47

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

En elke PSV-fan PSV..
Je kan beter wachten tot volgend sieozen hoe het ervoor staat, u want krijg je toch gewoon jou favorite club gaat voorop ;):)

Mijn gedacht.. ;)

Ligt natuurlijk ook oa aan de aankopen die alle ploegen gaan doen, en of Feyenoord CL haalt of niet. Enz. Enz.

Utreg_Nr1 18-05-2002 18:54

Ik denk PSV toch wel weer

PV 18-05-2002 20:17

Ajax ofcourse :cool: :D

heitinga4ever* 18-05-2002 20:37

RBC voor de verandering

knijtert! 18-05-2002 21:35

AJAX
Wat ken je anders vew8en van een AJAX fan?

Mitros 18-05-2002 21:45

Het talentvolle elftal van Ajax is volgend jaar helemaal te sterk voor de concurrentie in NL:)
Een voorsprong van 15 punten bij de winterstop voorspel ik:p
Enne, ook de CL en Amstelcup worden een prooi voor de Ajacieden:p

Kezmanian Devil 19-05-2002 02:25

Citaat:

jdiezrequejo schreef:

En elke PSV-fan PSV..
Je kan beter wachten tot volgend seizen hoe het ervoor staat, want nu krijg je toch gewoon jou favorite club gaat voorop ;):)

Precies, ik zeg dus dat PSV ondanks de problemen dit seizoen gewoon kampioen wordt.

DJ Incompetent 19-05-2002 02:33

as roma?

miep 19-05-2002 03:42

AJAX

Krugdinho 19-05-2002 09:01

1. Feyenoord
2. Psv
3. Ajax
4.Vitesse
5. Heerenveen
6.Roda Jc
7. Nac
8.Fc Utrecht
9. Rkc
10.Willem II
11. Nec
12. Az
13.Fc Twente
14. De Graafschap
15. Exelsior
16. Fc Groningen
17. Fc Zwolle
18. Rbc

Rbc lijkt te promoveren en exelsior hoop ik ook nog steeds en de mogelijkheid bestaat ook

Feyenoord Kampioen!

WU-rulezzz 19-05-2002 09:22

Het zal gaan tussen Ajax en PSV.

Ajax heeft zich verder ontwikkelt, het jonge team heeft nu meer ervaring. Maar PSV heeft wat goed te maken..

Heerenveen kan het niet meer bijbenen nu Allback naar Aston Villa gaat. :(

Feyenoord heeft niet genoeg kwaliteit.

Krugdinho 19-05-2002 09:40

Citaat:

WU-rulezzz schreef:
Het zal gaan tussen Ajax en PSV.

Feyenoord heeft niet genoeg kwaliteit.

daarom wonnen ze ook de uefa cup

:rolleyes:

Lucky Luciano 19-05-2002 09:57

Ajax wordt kampioen. Met een erg jong en onervaren team wonnnen ze toch al de dubbel. Het team is weer een jaartje ouder en zal dus wat meer ervaring hebben. Bovendien is v/d vaart weer terug. Ajax is ook wat minder nonchalant tegen de mindere teams.

WU-rulezzz 19-05-2002 10:07

Citaat:

Zaagmanz schreef:

daarom wonnen ze ook de uefa cup

:rolleyes:

Vind je dan dat Feyenoord meer kwaliteiten heeft dan PSV of Ajax? :eek:

Martjin 19-05-2002 10:11

ik denk dat Psv er dit seizoen tegenaan gaat maar dat ze tekort komen en hun nieuwe aankoop is nix
Ajax en Feyenoord strijden om de landstitel en dan komt Heerenveen en die gaat er met de beker vandoor
(aangezien i kajax fan ben hoop ik toch op en superseizoen alleen wel kut dat we geen Grim meer hebben :(

Kezmanian Devil 19-05-2002 10:28

Citaat:

/\/\4®téñZ schreef:
ik denk dat Psv er dit seizoen tegenaan gaat maar dat ze tekort komen en hun nieuwe aankoop is nix

Welke aankoop is niks dan? Robben lijkt me toch een goeie aankoop. Lamey is ook niet slecht. En verder hebben ze Wilson gekocht, nah ja, da's gewoon afwachten. Volgens Gerets maakt ie een goeie indruk. Is een soort Emerton, maar kan dan zowel op links als rechts. De laatste aankoop heb ik ook mijn twijfels over, Jelle ten Rouwelaar, maar die is toch gehaald als reserve.

PSV heeft alleen het probleem Van Bommel, als die weggaat wordt het heel moeilijk om hem op te vangen.

Baron Sengir 19-05-2002 13:30

Heerenveen

Feyenoord, ajax en PSV gaan naar de halve finales van de CL en ondertussen heeft Heerenveen gebruik gemaakt van de vermoeide selectie van de 3 topclubs... :o

Eric 19-05-2002 15:02

Feyenoord. psv en heerenveen gaan om de tweede plaats strijden. Ajax wordt 5e

Eric 19-05-2002 15:04

Citaat:

jelles schreef:
jullie zullen me wel allemaal uitlachen maar HEERENVEEN word kampioen, we hebben wat meer ervaring nou, misschien worden er voor volgend seizoen nog een paar aankopen gedaan, dus ze redden het.

HEERENVEEN, WORD DE GROTE VERRASSING!!!

Zonder Allback en lurling?

WU-rulezzz 19-05-2002 16:53

Citaat:

Eric schreef:

Zonder Allback en lurling?

Met Vayrynen en Selakovic. :cool:

jelles 19-05-2002 19:08

Lurling groot verlies, daar komt Denneboom voor in de plaats, die heeft pas turbo, doelgericht, nar mijn inziens beter dan Lurling met z'n eeuwige gepiel.

We hebben voor de rest een nagenoeg gelijke selectie als vorig seizoen, zal vast nog wel een scandinavier bij komen dit seizoen, Heerenveen red het wel. Ze strijden tot de laatste dag van de competitie mee om de titel, die ze uiteindelijk winnen

Den-ne-boom maak die goal!!!!!!!!!!!

Krugdinho 19-05-2002 22:25

Citaat:

WU-rulezzz schreef:

Vind je dan dat Feyenoord meer kwaliteiten heeft dan PSV of Ajax? :eek:

ja

ik vind dat feyenoord met ono en bosvelt het sterkste middenveld heeft
we hebben de meest scorende spits
we hebben techniek met kalou van persie en leonardo
we hebben een sterke verdediging met paauwe Van Wonderen Emerton en Zoetebier

alleen linksback is een onzekere factor

Utreg_Nr1 20-05-2002 10:05

Citaat:

Zaagmanz schreef:

ik vind dat feyenoord met ono en bosvelt het sterkste middenveld heeft
Vogel, v. Bommel komen ook vast niet in de buurt
we hebben de meest scorende spits
Logisch, als je je altijd zo'n 25 meter van het doel gaat liggen, nee, in mijn ogen is Vennegoor (PSV dus!) de beste spits in NL
we hebben techniek met kalou van persie en leonardo
v.d Meijde heeft meer techniek als Kalou, v. Persie als Ibrahimovic en Leonardo gaat te snel liggen
we hebben een sterke verdediging met paauwe Van Wonderen Emerton en Zoetebier
Allereerst is Zoetebier geen verdediger, maar met O'brien, Chivu, Bergdolmo en Trabelsi en met Heintze, Hofland, Ooijer en Bøgelund heb je ook een sterke verdediging

De titel gaat tussen Ajax en PSV .. als Ajax een paar nieuwe aankopen doen, ik hoorde al iets van Sikora, Diarra en Landzaat, nou .. dan zijn ze er alleen maar sterker van geworden

en PSV ja .. het is altijd afwachten, maar ze hebben gewoon een selectie dat goed op elkaar in is gespeeld

Ik denk dus
1) Ajax/PSV
2) Ajax/PSV
3) Feyenoord
4) Utrecht ;)
5) Heerenveen

en de rest kan me niet zoveel schelen :p

EmilioFCG 20-05-2002 10:59

Zolang hoerenveen en @j@ks het maar niet worden.
Het liefst Feyenoord.

En FC Grunn wordt 12de. :cool:

Mr.Oizo 21-05-2002 09:03

Ajax kan volgend seizoen wel weer kampioen worden als ze met deze jonge spelersgroep doorgroeien. De grootste concurrent kan Feyenoord worden, PSV zie ik het komende seizoen achteruit gaan als ze Van Bommel nu verliezen. Maar wie weet kopen ze nog wat goede spelers in. Op dit moment voor het WK 2002 in Japan en Zuid-Korea kun je nog weinig zeggen, omdat clubs nog niet zo druk bezig zijn op de transfermarkt. Een concretere voorspelling zou ik pas over 2 a 3 maanden kunnen geven.

bas_1985 21-05-2002 10:15

Vitesse voor de verandering maar een keer! :D :D :D

de communiceerbeer 21-05-2002 12:43

excelsior :cool:

Mr.Oizo 21-05-2002 14:18

Citaat:

Zaagmanz schreef:
top 18
OK Zaagie, ik heb mijn mening al gegeven en ondanks dat het zo vroeg is om deze voorspelling te geven heb ik nu gewoon ook zin gekregen voor de top 18 van volgend seizoen. Ik ga er gewoon van uit dat RBC en ADO Den Haag promoveren.

1. Ajax/Feyenoord
2. Die andere van die twee :D
3. SC Heerenveen
4. PSV
5. Vitesse
6. Roda JC
7. RKC Waalwijk
8. De Graafschap (zeker als ze Taiwo kopen :( ... :D )
9. NAC
10. FC Utrecht
11. Willem II
12. AZ
13. NEC
14. FC Twente
15. ADO Den Haag
16. FC Groningen
17. RBC Roosendaal
18. FC Zwolle

Eric 21-05-2002 14:47

Citaat:

de communiceerbeer schreef:
excelsior :cool:
:D

Krugdinho 21-05-2002 18:09

[QUOTE]Mr.Oizo schreef:
[B]

OK Zaagie, ik heb mijn mening al gegeven en ondanks dat het zo vroeg is om deze voorspelling te geven heb ik nu gewoon ook zin gekregen voor de top 18 van volgend seizoen. Ik ga er gewoon van uit dat RBC en ADO Den Haag promoveren.

exelsior promoveert

-=©Mavie©=- 21-05-2002 18:21

Citaat:

Mitros schreef:
Het talentvolle elftal van Ajax is volgend jaar helemaal te sterk voor de concurrentie in NL:)
Een voorsprong van 15 punten bij de winterstop voorspel ik:p
Enne, ook de CL en Amstelcup worden een prooi voor de Ajacieden:p

precies :D

Mr.Oizo 21-05-2002 20:24

Citaat:

Zaagmanz schreef:
exelsior promoveert
ieder zijn eigen mening

Krugdinho 22-05-2002 08:04

Citaat:

Mr.Oizo schreef:

ieder zijn eigen mening

en de mijne klopt ;):p

Utreg_Nr1 22-05-2002 10:48

Eigelijk zijn sommige mensen best wel dom, zeggen ze van: als Excelsior promoveert zitten er 3 R'damse clubs in de Eredivisie

Maar ... als Excelsior promoveert is Sparta toch gedegradeerd? of zie ik dat gewoon verkeerd? :p

Enne .. Oizo, Utrecht op de 10e plaats? dream on ...

Mr.Oizo 22-05-2002 18:15

Nou Utreg Nr.1 daar droom ik nie van hoor, Utreg op de 10e plaatz, Utreg is een leuk cluppie met een aanhang die altijd als 1 man achter de ploeg blijft staan.
Maar ik weet het nie hoor, een seizoen geleden was het heel goed voetbal van Utreg, dit seizoen ook wel, maar qua klassering ietsje minder, misschien dat het volgend seizoen weer iets minder gaat, misschien ook omdat nu een echte Utrecht-man stopt als trainer (maar ja Foeke Booy is ook eigenlijk een Utreg-man) maar het stadion wordt toch gedurende het volgende seizoen verbouwd? Nou het hoeft niet zo te zijn, maar het komt vaak voor dat tijdens een verbouwing de resultaten wat minder zijn.
Maar vooroordeel niet en kijk goed wat ik typ: DAT HOEFT NIET.
Misschien dat ik voor het nieuwe seizoen Utreg weer iets hoger zet als ik weet welke spelers zijn weggegaan en welke spelers zijn aangekocht: nogmaals het is te vroeg om iets te voorspellen want het seizoen is net afgelopen.

Krugdinho 22-05-2002 18:38

Citaat:

Utreg_Nr1 schreef:
Eigelijk zijn sommige mensen best wel dom, zeggen ze van: als Excelsior promoveert zitten er 3 R'damse clubs in de Eredivisie

Maar ... als Excelsior promoveert is Sparta toch gedegradeerd? of zie ik dat gewoon verkeerd? :p

Enne .. Oizo, Utrecht op de 10e plaats? dream on ...

sparta boeit me niks :D

Baron Sengir 22-05-2002 19:08

De geest (en eventueel supporters) van Sparta zullen altijd in de eredivisie blijven...goedschiks of kwaadschiks...

Mr.Oizo 23-05-2002 08:14

Citaat:

Zaagmanz schreef:

en de mijne klopt ;):p

Na gister denk ik dat je gelijk hebt, of die wedstrijd van ADO mot zonder publiek worden overgespeeld, dan hebben ze tenminste nog een 0-0-stand en gewoon 11 man, hebben ze dus meer kans om te winnen van Volendam en als ze dan ook nog van S-P-E-R-M-A winnen kunnen ze nog promoveren, als Exceslior tenminste een fout in Volendam begaat, maar dat zie ik 1-2-3 niet gebeuren...

Mary Jane 30-05-2002 08:44

Citaat:

Kezmanian Devil schreef:

Precies, ik zeg dus dat PSV ondanks de problemen dit seizoen gewoon kampioen wordt.

And I totally agree....;)

MegaManX 30-05-2002 12:28

Ajax!!!!!!

MarcyMarc 30-05-2002 23:43

Beetje te vroeg om dit te vragen, denk ik zo

Ik hoop Feyenoord of Excelsior :D

T-GoZeY 31-05-2002 07:05

TRALALAAAAAA, LALALALAAAAAA..... SUPER JODEN, OLE OLE!!!

AJAX!! Andy van der Meyde <> MVP

a little vague 14-06-2002 15:24

AJAXAJAXAJAX

We zijn dit jaar kampioen geworden, dus dan kan het toch niet zo zijn dat ze dat komend seizoen niet worden???????
De spelers worden alleen maar beter, Chivu blijft (bod van real), Mido blijft (bod van liverpool), Grim gaat weg, maar we hebben altijd Lobont nog (was uitgeleend) die best wel heel erg goed is, en natuurlijk Didulica en Stekelenburg (toekomstige keeper Ned elftal!!!!!)

Het is idd waar dat Ajax bijna nooit de topscorer levert, maar ajax maakt als team veel meer doelpunten (alhoewel we van der Vaart niet mogen vergeten natuurlijk, die zou er best eens heel erg veel in kunnen gaan schieten!!!!), en heeft bijna altijd het meeste doelpunten gemaakt (op een paar uitzonderingen na dan... ), komt nog bij dat Nando Rafael een verblijfsvergunning heeft en misschien volgend jaar al, maar in ieder geval in de jaren daarna heel veel doelpunten gaat maken!

Het is Ajax nr1.... en de rest (psv enzo) die zien maar wie er tweede wordt (ik denk feyenoord eigenlijk)

AAAAAAJAX WINT DE CHAMPIONS LEAGUE!!!!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.