![]() |
Kampioen 2002/2003
Wie word volgens julie landskampioen volgend jaar?
|
FEYENOOOOOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.feyenoordnet.nl/images/fn_cup1.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Feyenoord landskampioen?? Dat heb ik vaker gehoord.. |
1. FEYENOORD
2. PSV 3. SC Heerenveen 4. Ajax |
jullie zullen me wel allemaal uitlachen maar HEERENVEEN word kampioen, we hebben wat meer ervaring nou, misschien worden er voor volgend seizoen nog een paar aankopen gedaan, dus ze redden het.
HEERENVEEN, WORD DE GROTE VERRASSING!!! |
En ik zeg natuurlijk weer Ajax...
En elke PSV-fan PSV.. Je kan beter wachten tot volgend seizen hoe het ervoor staat, want nu krijg je toch gewoon jou favorite club gaat voorop ;):) |
Citaat:
Ligt natuurlijk ook oa aan de aankopen die alle ploegen gaan doen, en of Feyenoord CL haalt of niet. Enz. Enz. |
Ik denk PSV toch wel weer
|
Ajax ofcourse :cool: :D
|
RBC voor de verandering
|
AJAX
Wat ken je anders vew8en van een AJAX fan? |
Het talentvolle elftal van Ajax is volgend jaar helemaal te sterk voor de concurrentie in NL:)
Een voorsprong van 15 punten bij de winterstop voorspel ik:p Enne, ook de CL en Amstelcup worden een prooi voor de Ajacieden:p |
Citaat:
|
as roma?
|
AJAX
|
1. Feyenoord
2. Psv 3. Ajax 4.Vitesse 5. Heerenveen 6.Roda Jc 7. Nac 8.Fc Utrecht 9. Rkc 10.Willem II 11. Nec 12. Az 13.Fc Twente 14. De Graafschap 15. Exelsior 16. Fc Groningen 17. Fc Zwolle 18. Rbc Rbc lijkt te promoveren en exelsior hoop ik ook nog steeds en de mogelijkheid bestaat ook Feyenoord Kampioen! |
Het zal gaan tussen Ajax en PSV.
Ajax heeft zich verder ontwikkelt, het jonge team heeft nu meer ervaring. Maar PSV heeft wat goed te maken.. Heerenveen kan het niet meer bijbenen nu Allback naar Aston Villa gaat. :( Feyenoord heeft niet genoeg kwaliteit. |
Citaat:
:rolleyes: |
Ajax wordt kampioen. Met een erg jong en onervaren team wonnnen ze toch al de dubbel. Het team is weer een jaartje ouder en zal dus wat meer ervaring hebben. Bovendien is v/d vaart weer terug. Ajax is ook wat minder nonchalant tegen de mindere teams.
|
Citaat:
|
ik denk dat Psv er dit seizoen tegenaan gaat maar dat ze tekort komen en hun nieuwe aankoop is nix
Ajax en Feyenoord strijden om de landstitel en dan komt Heerenveen en die gaat er met de beker vandoor (aangezien i kajax fan ben hoop ik toch op en superseizoen alleen wel kut dat we geen Grim meer hebben :( |
Citaat:
PSV heeft alleen het probleem Van Bommel, als die weggaat wordt het heel moeilijk om hem op te vangen. |
Heerenveen
Feyenoord, ajax en PSV gaan naar de halve finales van de CL en ondertussen heeft Heerenveen gebruik gemaakt van de vermoeide selectie van de 3 topclubs... :o |
Feyenoord. psv en heerenveen gaan om de tweede plaats strijden. Ajax wordt 5e
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lurling groot verlies, daar komt Denneboom voor in de plaats, die heeft pas turbo, doelgericht, nar mijn inziens beter dan Lurling met z'n eeuwige gepiel.
We hebben voor de rest een nagenoeg gelijke selectie als vorig seizoen, zal vast nog wel een scandinavier bij komen dit seizoen, Heerenveen red het wel. Ze strijden tot de laatste dag van de competitie mee om de titel, die ze uiteindelijk winnen Den-ne-boom maak die goal!!!!!!!!!!! |
Citaat:
ik vind dat feyenoord met ono en bosvelt het sterkste middenveld heeft we hebben de meest scorende spits we hebben techniek met kalou van persie en leonardo we hebben een sterke verdediging met paauwe Van Wonderen Emerton en Zoetebier alleen linksback is een onzekere factor |
Citaat:
en PSV ja .. het is altijd afwachten, maar ze hebben gewoon een selectie dat goed op elkaar in is gespeeld Ik denk dus 1) Ajax/PSV 2) Ajax/PSV 3) Feyenoord 4) Utrecht ;) 5) Heerenveen en de rest kan me niet zoveel schelen :p |
Zolang hoerenveen en @j@ks het maar niet worden.
Het liefst Feyenoord. En FC Grunn wordt 12de. :cool: |
Ajax kan volgend seizoen wel weer kampioen worden als ze met deze jonge spelersgroep doorgroeien. De grootste concurrent kan Feyenoord worden, PSV zie ik het komende seizoen achteruit gaan als ze Van Bommel nu verliezen. Maar wie weet kopen ze nog wat goede spelers in. Op dit moment voor het WK 2002 in Japan en Zuid-Korea kun je nog weinig zeggen, omdat clubs nog niet zo druk bezig zijn op de transfermarkt. Een concretere voorspelling zou ik pas over 2 a 3 maanden kunnen geven.
|
Vitesse voor de verandering maar een keer! :D :D :D
|
excelsior :cool:
|
Citaat:
1. Ajax/Feyenoord 2. Die andere van die twee :D 3. SC Heerenveen 4. PSV 5. Vitesse 6. Roda JC 7. RKC Waalwijk 8. De Graafschap (zeker als ze Taiwo kopen :( ... :D ) 9. NAC 10. FC Utrecht 11. Willem II 12. AZ 13. NEC 14. FC Twente 15. ADO Den Haag 16. FC Groningen 17. RBC Roosendaal 18. FC Zwolle |
Citaat:
|
[QUOTE]Mr.Oizo schreef:
[B] OK Zaagie, ik heb mijn mening al gegeven en ondanks dat het zo vroeg is om deze voorspelling te geven heb ik nu gewoon ook zin gekregen voor de top 18 van volgend seizoen. Ik ga er gewoon van uit dat RBC en ADO Den Haag promoveren. exelsior promoveert |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigelijk zijn sommige mensen best wel dom, zeggen ze van: als Excelsior promoveert zitten er 3 R'damse clubs in de Eredivisie
Maar ... als Excelsior promoveert is Sparta toch gedegradeerd? of zie ik dat gewoon verkeerd? :p Enne .. Oizo, Utrecht op de 10e plaats? dream on ... |
Nou Utreg Nr.1 daar droom ik nie van hoor, Utreg op de 10e plaatz, Utreg is een leuk cluppie met een aanhang die altijd als 1 man achter de ploeg blijft staan.
Maar ik weet het nie hoor, een seizoen geleden was het heel goed voetbal van Utreg, dit seizoen ook wel, maar qua klassering ietsje minder, misschien dat het volgend seizoen weer iets minder gaat, misschien ook omdat nu een echte Utrecht-man stopt als trainer (maar ja Foeke Booy is ook eigenlijk een Utreg-man) maar het stadion wordt toch gedurende het volgende seizoen verbouwd? Nou het hoeft niet zo te zijn, maar het komt vaak voor dat tijdens een verbouwing de resultaten wat minder zijn. Maar vooroordeel niet en kijk goed wat ik typ: DAT HOEFT NIET. Misschien dat ik voor het nieuwe seizoen Utreg weer iets hoger zet als ik weet welke spelers zijn weggegaan en welke spelers zijn aangekocht: nogmaals het is te vroeg om iets te voorspellen want het seizoen is net afgelopen. |
Citaat:
|
De geest (en eventueel supporters) van Sparta zullen altijd in de eredivisie blijven...goedschiks of kwaadschiks...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ajax!!!!!!
|
Beetje te vroeg om dit te vragen, denk ik zo
Ik hoop Feyenoord of Excelsior :D |
TRALALAAAAAA, LALALALAAAAAA..... SUPER JODEN, OLE OLE!!!
AJAX!! Andy van der Meyde <> MVP |
AJAXAJAXAJAX
We zijn dit jaar kampioen geworden, dus dan kan het toch niet zo zijn dat ze dat komend seizoen niet worden??????? De spelers worden alleen maar beter, Chivu blijft (bod van real), Mido blijft (bod van liverpool), Grim gaat weg, maar we hebben altijd Lobont nog (was uitgeleend) die best wel heel erg goed is, en natuurlijk Didulica en Stekelenburg (toekomstige keeper Ned elftal!!!!!) Het is idd waar dat Ajax bijna nooit de topscorer levert, maar ajax maakt als team veel meer doelpunten (alhoewel we van der Vaart niet mogen vergeten natuurlijk, die zou er best eens heel erg veel in kunnen gaan schieten!!!!), en heeft bijna altijd het meeste doelpunten gemaakt (op een paar uitzonderingen na dan... ), komt nog bij dat Nando Rafael een verblijfsvergunning heeft en misschien volgend jaar al, maar in ieder geval in de jaren daarna heel veel doelpunten gaat maken! Het is Ajax nr1.... en de rest (psv enzo) die zien maar wie er tweede wordt (ik denk feyenoord eigenlijk) AAAAAAJAX WINT DE CHAMPIONS LEAGUE!!!!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |