![]() |
Leukste reclame
Wat vinden julie de leukste reclame van dit moment?
Ik die van LOI, met de Senior assistant to the assistant to the cateringoperator on the sixth floor |
biertje natuurlijk.
|
"Heej Sjors heb je even?" "Nu even niet! Kunnen jullie dan helemaal niets alleen? Stelletje hufters!!"
4 uur cup-a-soup dat zouden meer mensen moeten doen :p |
Powerrrrrrr!!!! danoontje ofcourse.....dat meisje is geweldigggggg!!!!
|
Powerrrrrrr!!!! danoontje ofcourse.....dat meisje is geweldigggggg!!!!
|
vind die allemaal van loi ook wel grappig :p
|
ow, en cupasoup natuurlijk...
sjorsj, je ben een eikel... komaar.... komaarkomaarkomaar....... echt zoooooooooooooo flauw... maar wel melig. |
Citaat:
|
hi :D
ik ken er 2 die echt BRILJANT zijn :D het 1e en 2e deel van die reclame 'VAN LUNTEREN!' .. alleen dan met name deel 2... van nationale nederlanden en die van die gozer die in het zwembad springt.. en dan de telefoon pakt.. en tijdens het lopen zwembroek uit z'n aars haalt en zegt door de telefoon: "én? .. HARD hè!... JAAAAA~!' .. die is echt goedddd :) maar van lunteren is beter :) |
vind die nieuwe van achmea zo doop, met andré hasez
|
Kanis en Gunnink! Zooooo heerlijk!
"Opgeklopte melk" Zalig gewoon. En het Danoontje meisje moet dood. |
De hele Amstel-serie.
En de sultana-serie. "Maar na zijn werktijd, is hij, èèn konijn!" |
Ik vind de Achmea reclames heel erg goed op het moment. Vooral degene met Koos Alberts en die met de moorkop.
Verder inderdaad de Kanis en Gunnink reclames. De Ben reclames, gewoon stijlvol. Maar er worden zoiezo steeds meer betere/mooiere reclames gemaakt, beter dan wat er vroeger allemaal was. |
ik vind ook danoontje POWERRR *BOERRR* voor als je zelluf ook een beetje dorst hebt ;) echt geweldig :D alleen beetje jammer dattie de laatste tijd niet meer uitgezonden wordt :confused:
|
Mja lijkt wel alsof alle reclames nu op humor zijn gebaseert..maja is wel leuk juist :D
ik vind die van die noodles wel leuk .. met die gozer die steeds van die flash-forwards (?) krijgt .. dattie naar de deur loopt en dan al een pak suiker klaar heeft enzo, die vind ik wel gaaf :D |
Delta Lloyd reclames (die met de dwerg ME'er/Chinese parade/kangaroebal op de maan/vast nog een aantal)
En die van dat die dwergen die auto gaan mollen voor 3 euro per dwerg extra.. Ik weet niet precies van wie die reclame is. En die van de I-Mode maar die is alleen de eerste x grappig (met dat pissen in het zwembad) |
Die i-mode reclame met die vent in zn zwembad dat de vorige avond volgepist is vind ik mooi.
Weet alleen niet hoe ze het voor mekaar hebben gekregen om die vlieg over zn duim te laten lopen. En Van Lunteren is natuurlijk ook machtig. Damn... ik wist de titel van dat nummer maar ik ben hem weer vergeten. |
Citaat:
:D HET ReclameFilmpje :D (clicky click) |
Oja, die Sultana's zijn ook vet, vooral dat konijn.
Die van Achmea met de moorkop en de patat is heel goed geacteerd, volgens mij hebben ze allemaal eerst vijf afleveringen van een Rug te Ver bekeken voordat ze daar speelden. Biertje is goed omdat iedereen nu bij het woord "biertje" meteen aan Heineken denkt, ook als je een krat Grolsch voor je neus hebt staan. Briljant in zijn simpelheid. Gewoon gigantische spandoeken met alleen maar "Biertje?". Een Gouden Vondst. |
Weet niet meer waarover het ging, maar die reclame met Horst Tappert (aka Derrick) is erg leuk. :D
|
ik vin alle reclames van amstel wel leuk (behalve die nieuwe) en die van cup a soup
|
Ik vind die van chello met dat kindje en die van amstel wel leuk.
|
Citaat:
doe mij maar eenehhhhhhhh..sappie! die is inderdaad zo moeilijk echt briljant |
Citaat:
|
Ik vind van Lunteren nog steeds wel kewl, vooral wanneer die wakker schrikt en van z'n eigen broodje schrikt.
Verder die van Heineken, "de vraag der vragen" Die van Ricola "jodelie!" is zo slecht, maar wel grappig |
Ik vind het leidje van die coca cola reclame sooooooo relaxed.
Eerst een stukje rap en dan: Life tastes good, you know how it feels with a coke in your hand life tastes good coca cola. Dat Dr. Pepper liedje is ook relaxed. You make the world taste better. |
die reclame voor de i-mode
dat die gozers in dat zwembad gepiest hebben en die andere er uitgebreid aan het zwemmen is. |
er zijn een heleboel leuke van Amstel en die van Hertog over dat ijs/yoghurt spul is wel leuk
|
Leuke was met zo'n voodoo-poppetje in een museum dat gelinkt was aan Bill Clinton :D van centraal beheer dacht ik
|
en na sluitingstijd metamorfoost hij in een .....KONIJN !
i love that one :) en die delta lloyd of course (de MEér) |
nieuwe nike reclames (straatvoetbal)
in het nummer van junkie XL laten ze de hele reclame achter elkaar doorlopen, erreg nice om te zien. |
Het konijn van Sultana roelt echt zwaar de pan uit!!! :D :D :D
Kusjes, Kronkel |
van nike zijn allemaal goed (y)
|
Die van die spelcomputer(geloof X-Box), dat een kind wordt geboren en letterlijk uit de moeder vliegt, van alles meemaakt en dan in het graf komt.
|
Ik vind alle reclames van Unilever goed! Duz Noodles, Cup a Soup enz...! xxxx Eve
|
Hoe kon ik die ijs/yoghurt reclame nou vergeten?!
van hertog is ie geloof ik. GEWELDIGE reclame! hehe heb echt dubbel om gelegen. vooral als ze die dienbladen eraf beuken en zout bij de yoghurt gooien :D |
Citaat:
enne deze: "BIERTJUHHHHHHHHHHH" ... stilte ... Andre Hazes:"Doe mij maar een sappie" :D Danoontje Powerrr en Kanus en Gunnink zijn fokking irri (n) |
Citaat:
mja ik vind K&G leuk, maar niet té vaak (na 2x heb je ze gehad) imode is zeker ook een toppetje... |
noodles..voor mensen die een beetje vooruit kunnen kijken :)
|
1die voor de politie, waarbij iedereen Derrick opbelt
2die van dat baby'tje en die vader achter de pc 3die van Leo, met dat schattige knuffeltje (Alleen in Belgie?) 4van Lunteren 5achmea REIE |
Citaat:
echt tof :D |
- Delta Loyd met die mini-ME-er :D
- Die Jambers-imitatie van Sultana is ook steengoed (y) - Sjors van cup a soup - Hazes met z'n sappie - Melkunie en Even Apeldoorn Bellen klassiekers zijn ook altijd wel lachen :) Trouwens, ik vind het jammer dat die kabouter-reclame van Dutchtone niet meer op TV mag komen. Ik vond em wel lollig |
Citaat:
Die 3FM reclame en die van Delta Lloyd waren blijkbaar geen probleem? :confused: |
Citaat:
trouwens, Red Bull reclames zijn ook altijd lachen :D |
Citaat:
|
POWERRRRRRRRRRRRRRR danountjuh :D
|
Citaat:
|
Citaat:
look an eagle...(beer kijkt) visser trapt um in zijn noten!!! en jat zijn tonijn!!! lachu :D |
Citaat:
|
die van die kabouters die de auto slope is koellieo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |