![]() |
Op zn russisch... en dan?
Voor de leken onder ons: hem bevredigen door hem tussen je tieten te stoppen, grofweg.
De hamvraag: Waar laat je hem zn blijk van liefde deponeren? Landt het op je kin, zit je gezicht eronder of zorg je voor een real-life bumper? |
Nog nooit gedaan, is het een aanrader?
|
best wel ja :) (wel glijmiddel gebruiken!)
|
Serieus, daar lijkt me nou echt niks aan.
|
Dat lijkt me nou echt helemaal nix om te doen. Kan me ook niet voorstellen dat een jongen dat geil vindt, maar blijkbaar....
|
lijkt me nog wel leuk.. en die blijk van liefde doe die toch maar liever niet op mn gezicht...
|
Als je het echt wilt weten is het op zn russisch klaarkomen :)
je neukt gewoon of wat dan ook, en op het moment dat ie gaat komen ga jij liggen en gaat de jongen er boven op zitten. dan stop je z'n penis tussen je borsten, maak je een rukkende beweging en steeds als de penis naar voren komt raak je em net even aan met een "half geopende mond",(je legt em als het ware tussen je lippen) en als hij komt stop je met je borsten en laat je em uitlekken in je mond. (want als je doorgaat haal je em weert uit je mond) Verder kijk je maar wat je dr mee doet ;) |
Nog nooit gedaan maar lijkt me wel een keer het uitprobeeren waard :)
|
Je kunt 'm tegelijkertijd (deels) pijpen, en daar kan 'ie z'n 'stuff' ook kwijt :)
Vergeet het glijmiddel niet :s |
mja wij doen het ook wellus, maar niet echt tot zijn hoogtepunt....dat vind ik nergens op slaan...hij ligt op zn rug en ik hang er een beetje boven...paar minuutjes en dan ben ik er klaar mee hoor....hopsa weer gewoon sexen...dus geen ervaring met waar het spul te laten;)
|
Lijkt me niks aan.
En kan ook niet met mijn cupje A.. :| |
saai, zooooo 1992
|
we hadden het voor de gein een keer gedaan...ik vond het wel geil!
|
Raar hoor (n) Mij niet gezien
|
ja nouja... of dat nou leuk is voor ons? ooit weleens gedaan, maar hoeft ook niet lang... kbedoel, dan gaat ie maar iets doen wat ons beiden pleziert...
|
Wel eens gedaan, ik liggend en hij dr boven.. En over het algemeen kwam zn 'stuff' niet in mn gezicht terecht hoor :) (alhoewel, ik meen me een keer te herinneren die niet helemaal goed verliep)
Wij doen t trouwens zonder glijmiddel.. Uiteraard voel ik er zelf vrij weinig van maar tis wel opwindend om het te kunnen zien genieten.... |
Ik vind er geen hol aan, maar zijn stuff kan 'ie toch gewoon in je gezicht deponeren of niet dan?
|
hebben ik en mn ex wel eens geprobeerd, maar vonden er beiden niets aan. eerder zwaar lachwekkend :D
|
ik snap niet dat ze dat leuk vinden hoor vind er sowiesov oor t meisje niks aan.. zon gedoe ammel :P
|
Het lijkt me inderdaad een wat klunzig tafereel, maar misschien dat het als je er allebei toevallig voor in de mood bent (?) wel geil is.
|
Mits je borsten natuurlijk groot genoeg zijn, snif........
Moet zeggen dat het mij ook wat klunzig lijkt, denk toch dat er leukere methoden zijn ;-) |
Citaat:
|
Tussen mijn borsten.. hij gaat vlak voordat hij komt naar achteren zitten en dan komt hij dus tussen mijn borsten. Echt gaaf :D
|
Citaat:
Nee mij lijkt het niet al te leuk... mahjah :confused: |
In het kuiltje onder de adamsappel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt heel ontzettend saai...
|
Citaat:
|
Het kan erg geestig zijn. Maar niet iets om de dag vantevoren naar uit te kijken ofzo.
|
Lijkt me wel grappig :)
Weet alleen niet of het mogelijk is met de borsten van me vriendin ;) |
vanaf welke cup kan het eigenlijk behoorlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat 't ook wel afhangt van hoe beweeglijk ze zijn & de ondermaat, enzo. |
als je dr boven gaat hangen zijn ze sowieso al een beetje 'langer', dus dan gaat het denk ik wat makkelijker.
|
Ik heb het nog NOOIT gedaan en tenzij mijn vriendin het eens zou voorstellen zie ik ook weinig reden het te doen :o
|
heftig!
|
Lijkt me knap lastig, Als ie bijna komt, naja, dan nog van plek verwisselen en shit. donderd er natuurlijk weer iemand van het bed af, en dan is dat festijn ook weer voorbij, maargoed, eerst maar een vriendin, dan zien we wel of ik tussen haar borsten klaar wil komen of niet.
|
|
dit hebben wij weleens gedaan: hem bevredigen door hem tussen je tieten te stoppen
het is allemaal een beetje lastig, je moet zelf dan je "tieten" (om in de taal van de topicstarter te blijven) bij elkaar duwen en hij zit er nogal ongemakkelijk bij. En waar zijn blijk van liefde laat, tsja waar het landt? ;) |
Leuk zo'n link die niet werkt. Oh en van mij mag Boris mooi naar Siberië waar ie hoort (y)
|
Citaat:
|
Laat dat sperma lekker op je gezicht komen, kan geen kwaad, met een handoek haal je het gwn weer weg
|
Citaat:
(n) Ik vin dr dus ook echt geen reet aan als ik heel eerlijk ben! |
als der tieten de maat ervoor hebben is het leuk
en waar klaarkomen? tsja, waar het ook maar landt he. |
Dan mag meneer op mijn borsten klaarkomen en het dan uitwrijven, een beetje plakken tijdens de seks is niet erg, toch? Als hij het er daarna zelf aflikt is het helemaal oké. :)
|
Citaat:
daarom zeggen ze ook : "sex mag best vies zijn" (op poep en plas na logisch... :rolleyes: ) |
Dat lijkt mij niks aan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |