![]() |
Leeg
Glazen aanwezigheid
voor waar hier staand als waardeloos gedrocht een doorn des aanziens een blaam in het gezicht van de dichter die niet zwicht zonder zieltogend in drank te verzuipen - Ik - zal niet zwelgen of verzwakken zolang de gedachte der wens slechts een ijsblokje blijkt. Nee hoor, ik ben geen alcoholist, dat lijkt alleen maar zo :) |
Hehe, alcoholist of niet .. ik vind het een erg mooi gedicht.
|
dank :)
|
Wat is dit verschrikkelijk sfeervol zeg! Hoewel het zinnen afbreken, waar jij zo van houdt (meen ik mij te herrinneren), af en toe iets te overdadig lijkt weet je wel de juiste toon te zetten en ook de woordkeus is erg samenhangend en dus sfeervol. Ik vind het prima.
|
Prachtig! :) Vooral 'een ijsblokje blijkt'!
|
Zeker ontzettend mooi! Zinnen afbreken, daar hou ik ook wel van :) het ritme is geweldig en de sfeer die het uitstraalt ook.
|
:bloos: maar leuk :) dank.
Zal ik dan ff reclame maken voor de expo? ^^ http://home.studenten.net/~mutant/expo.jpg Poëzie in beeld. Chaos. en Mutant Art zal een feit zijn :D. IIg. Ik ga wat gedichten visueel uitbeelden, ik zal daar later met eventuele foto's wel een topic over openen. Maar dus. Terug naar dit gedicht. Citaat:
|
Ohhh wat gaaf, kun je er meer over vertellen :)? Pm me anders maar als je wilt. Balen dat het helemaal in Baarle-Nassau is zeg, ik wil ook.
Maargoed, even over het gedicht nog: het woord 'ijsblokje' vind ik fantastisch, het breekt heel het woordgebruik en is zo heerlijk toegankelijk, ik kon me meteen een heel helder beeld vormen. Verder is het een leuk gedicht om te lezen, vooral elementen als de - / Ik - maakt het gaaf. Het enjambement is goed toegepast, het leest als een trein (y). Dichters en drank, zou dat bij elkaar horen denk je? |
Bij mij wel de laatste tijd iig :)
En lees meer over een van mijn projecten en de expo in het wctegelteksten topic en Lindert. :o en ik pm je nog hoor :) Pfoe en ik ben zelf toch weer iedere keer onder de indruk van dit gedicht en dat voor de omstandigheden waarin het geschreven is :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |