![]() |
Het is niet jouw schuld
Proef het zout van de
tranen op je lippen. Ik wil niet dat je huilt om mijn fouten. Zie de tranen over je wangen glijden. Het is niet jouw schuld dat ik slecht ben. Voel de kilte in je gehele lichaam Ik denk dat ik misschien beter kan gaan De laatste strofe vind ik zelf minder, maar er schoot me niets anders te binnen wat beter was EN in het ritme paste. Dus vandaar. |
heel herkenbaar... en de zinnen lopen goed, de stijl is ook mooi, ik bedoel, de terugkerende dingen in t gedicht.
wel heeft het iets, ehm, ik kan niet zo goed zeggen wat ik bedoel, eh, iets erg Nederlands... klinkt dat raar? Ik bedoel, veel gedichten, ook al zijn ze in t NL's, klinken vaak on-Nederlands en dat vind ik iets mooier... |
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar dat is gewoon een gevoel van jou. Thx voor je kritiek en voor je reactie!
Verder nog reacties? |
Ik vind de laatste strofe ook niet zo mooi..
De rest wel! De bovenste 2 zinnetjes (van de laatste strofe dus) vind ik niet zo geweldig, dat voel zou ik er in houden, maar de rest zou ik een beetje veranderen... |
Ook bedankt voor je reactie. Ik weet alleen niet hoe ik het kan veranderen, dus als iemand suggesties heeft.
Ik wil de 'zintuigelijke waarneming', zeg maar, aan het begin erin houden. Duss horen, zien, voelen, proeven, ruiken etc... Liefs Kimry |
Mjah, dees vinnik wel goed:) Weinig op aan te merken.
|
Weer bedankt voor je reactie.
|
Ik vinem mooi> goede vorm>Ik vind dat je er niets aan moet veranderen!>ik vind het mooi dat je bij elke strophe een soort "tweedeling" hebt gecreëert>tenminste, als ik 't lees, ervaar ik dat zo. Vink zeker wat hebben!...:) (y)
liefs, mariamne |
Dankjewel, ik heb inderdaad ook die tweedeling proberen te maken.
Ben blij dat jij het ook opmerkt, dan weet ik tenminste dat het gelukt is. Bedankt voor je reactie! |
Dankjewel, ik heb inderdaad ook die tweedeling proberen te maken.
Ben blij dat jij het ook opmerkt, dan weet ik tenminste dat het gelukt is. Bedankt voor je reactie! |
Oeps dat was per ongeluk 2 x
|
Citaat:
xxxx mariamne |
hmz, niet super, maar opzich is het wel leuk, leest wel makkelijk weg...
|
ik vind hem echt heel erg mooi! simpel, maar toch veelzeggend, en je kan je er snel in herkennen. ga zo door!!! kussiez!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |