![]() |
games
Wat is je mening over: burnout 3 take down
mijn mening is het is een erg mooie game geworden want in alle opzichten is het spel verbetert |
Ik heb hem heel ff op de PUG gespeeld en het is gewoon een vet spel! Ik ga dan ook een Xbox halen met deze game erbij (mijn Xbox is stuk, dus aankoop van nieuwe is noodzakelijk). Maar ik weet niet precies wanneer die set nou uitkomt ¬¬ Maar deze game ga ik zeker scoren!
|
(wanneer) komt ie op de cube?
|
Citaat:
Want 1 en 2 is ook niet voor de cube uitgebracht. |
De demo heb ik op ps2 gespeeld en hij is echt ubergeil maar ik heb niet zo'n trek om 60 flappen neer te tellen.
|
Citaat:
|
Een iets helderder titel mag ook wel...
|
Citaat:
(en hier afbeeldingen van de doosjes (niet de mijne ofcourse): ) http://www.ebgames.com/ebx_assets/pr...ges/215957.jpg http://www.toysnjoys.com/gamecube/burnout2.jpg |
Ik ben totaal geen racespel liefhebber maar vind Burnout 3 toch wel zeer gaaf.
Heb hem op de Xbox, het leuke aan dit spel vind ik dat het niet alleen om het race-element gaat maar ook om het crashen. Speciale onderdelen dat je zoveel mogelijk voertuigen moet laten crashen in 1 keer maakt het spel zeer leuk. Grafisch is het ook zeer mooi gedaan, en persoonlijk vind ik de soundtrack die bij het spel zit de beste ooit gemaakt( maar ja dat verschilt natuurlijk voor iedereen) |
Vanaf deel 1 al een zeer cool en verslavend spel. Deel 3 overtreft slechts zijn voorgangers (Y)
|
ik ga em morgen aanschaffen voor de PS2
ben ook absoluut geen raceliefhebber, maar auto's trashen is natuurlijk altijd leuk :D daarom kijk ik ook erg uit naar Flatout hehe |
Citaat:
|
Citaat:
mja tging om et idee he :p |
Citaat:
|
Ik vind deel2 nog steeds geweldig en heb nog altijd flink lol als ik het met een maat van me speel :D
Helaas studeer ik nu en staat me ps2 thuis, dus wacht ik ivm het geld maar ff tot ie platinum is. Ik heb wel de OPM2 demo gespeelde en die ruled. 6 ipv 4 racers is een hele verbetering, maar het mogen er wel 8 ofzo zijn van mij. Wat ook strak is is dat je je tegenstanders nu kunt laten crashen, bij deel2 lukte me dat zo goed als nooit. Plus dat het net voor je zien crashen gewoon erg vet is. |
Citaat:
|
Ik heb hem nu een dag en ik ben totaal verslaafd! ZO vet ^^ Ik ga meteen weer ff spelen ^^
|
Citaat:
graphics: 9 gameplay: 8 (zelf niet gespeeld maar hij zei dat het prima was en het zag er ook goed uit) story: tja volgens mij niet echt van toepasing orgineel: 7 geluid: 8 |
De soundtrack verdiend een dikke 12 en een half! Echt gewoon te gekke muziek ^^ Beste soundtrack ooit!?
|
Citaat:
|
muziek valt tegen, vervelende (punk) rock en hardcore gebeuren.. maar voor de rest: GEWELDIG spel!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |