![]() |
Zoeken van verschillen tussen meisjes/jongens
Hmm, ok, weet eigenlijk niet waar ik dit moet plaatsen, dus dan maar hier.
Een vriendin van me wil het verschil uit zoeken tussen jongens en meisjes bij exacte vakken. Heeft iemand misschien enig idee waar we hier meer info over kunnen vinden? Het is namelijk voor haar profielwerkstuk. Alvast bedankt!! |
iedereen is gelijk op de dag des oordeels...
^^ dat lijkt me eerder iets psychologisch. En je hebt exacte vakken en exacte vakken. Er zijn enorm veel nuances. Abstract denken bij zuivere wiskunde tegenover bv een bioloog. Ik weet het niet, volgens mij is het iets te ruim genomen. |
Bij ons op school bij de profielen:
N&G ongeveer evenveel jongens als meisjes (misschien iets meer meisjes, weet ik zo niet) N&T 17 jongens 1 meisje |
ik zit op N&G en we hebben van de 24 kinderen 3 jongens..en op N&T is er 80% jongens ofzo...
suc6 nog!! |
bij ons NT is 5 meisjses en ik weet niet hoeveel jongens (meer iig :p ik zal is tellen)
en NG weet ik niet maar heb gehoord dat NT/NG samen evenveel jongens heeft als meisjes (ongeveer).... |
NT bij ons in 5 jaar tijd 1 meisje (en dat ben ik :o) vorig jaar in 4 havo hadden we verder nog 18 jongens (nu in 5 havo nog maar 9 de rest is blijven zitten :|)NG is ongeveer gelijk, dat weet ik niet precies. Iets zegt me zelfs dat er wat meer meiden zijn...
|
Bij ons is N&T 6 jongens en 4 meisjes (ik zit in 5vwo)... en N&G zou ik niet weten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |