![]() |
douchen
ik wou graag met me vriend seks onder de douche
maar weten niet echt hoe :bloos: hij kna mij niet optillen en we willen elkaar wel blijven aankijken iemand idee tips? |
Gewoon staand (tegen de muur). Als het verschil in lengte niet heel groot is.. en anders kan je altijd ergens op gaan staan (hoewel ik denk dat je dan de hele tijd zenuwachtig gaat lopen doen om te zorgen dat je er niet afvalt..)
Als jij je bekken een beetje naar voren kantelt.. en evt. een been om hem heen slaat, maak je het voor jullie een stuk makkelijker. Wat nog makkelijker is, is natuurlijk als jij met je gezicht naar de muur gaat staan.. en met je handen op de muur steunt, en een beetje je kont naar achter gooit en hij je van achter neemt.. maar als je elkaar wil aankijken.. krijg je wel een stijve nek dan ;) |
Juh, dat probleem heb ik zelf ook. Hoogteverschil is echt een domper, om al niet te spreken over de hoek en je uithoudingsvermogen (+ de glibberige badkuip/tegels).
Zoals grl al zegt; misschien toch het beste achterlangs. Misschien is je doucherod (die paal waar de douchekop aan hangt) sterk genoeg :D |
Je kunt ook een douchekop boven je bed monteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooooooooooooooooontopic :o |
Citaat:
|
Citaat:
Zo sex hebben?:s Hij is groter dan mij, en om nu te zeggen dat ik dat minimaal een half uur volhoud; nee. Overigens wordt de hoek waar ik over sprak dan alleen maar groter ;) |
Citaat:
|
Op de grond gaan zitten. Hij zit dan geknield of in kleermakerszit, jij zit op hem.
|
gwoon staand als je elkaar aan wil blijven kijken
maar tis ook wel leuk als je hem eens 'de rug toekeert' :P |
gewoon de muur dr uitbreken, half met je hoofd uit de douche: LIGGEND (y) :D
|
gewoon de deur van de douche open laten en je matras erin gooien.. :p
|
Oh of vooroverleunen en je vasthouden aan de rand van het bad ofzo. Kan ook met een groot lengteverschil, moet jij een beetje op je tenen gaan staan en hij iets door z'n knieën. Als je tegenover elkaar staat is op je tenen staan niet vol te houden, maar zo wel.
|
sex onder de douche lijkt me wel spannend :cool: alleen niet veel ruimte..dus staand is het meest logisch dan.
sex in bad daarentegen is vreselijk! Het gaat stroef, je moet het heel voorzichtig en kalm doen omdat je anders blauwe plekken van de armleuningen van het bad krijgt. En als je onderop ligt verzuip je bijna, ook voor de bovenopliggende niet bepaald charmant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Seks onder de douche daarentegen is wel leuk; gewoon staand, of van achteren. |
staand tegen de muur ja...het is iig niet zo gemakkelijk als in bed...maar oefening baart kunst ;)
|
Citaat:
Seks in bad. (y) |
Citaat:
Maar onder de douche kan het een hel zijn met van die hoogteverschillen... |
pas op dat je niet uitglijd
je kan hem beter pijpen onder de douche en dan de seks in bad ofzo (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet met je rug tegen de muur staan jij op het puntje van je tenen en een been om hem heen of gewoon in de lucht laten zweven Hij door z'n knieen. Kantel je bekken naar voren en dan gaat het best, probeer je ergens aan vast te houden of tegen te steunen.
Als je niet zo lang kan volhouden moet je gewoon af en toe ff pauzeren.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |