![]() |
Dead Soul tribe
F8cking vette band van de ex-frontman van Psychotic Waltz.
Hebben net een nieuw album uit: the January Tree. Eerdere albums zijn A murder of crows & Dead Soul Tribe, beiden sowieso erg de moeite waard: een mengelmoes van tribalritmes, dwarsfluit, toffe riffs en een geniale zang. "Officieel" valt het in het genre van Progressive metal gok ik. Iemand met ze bekend en/of ze toevallig wel gezien toen ze vorige week in Nederland waren? :/ http://www.deadsoultribe.com/ |
Vraag het Thunder Child :o
|
Ik heb ze gezien op volgens mij mij Dynamo 2002.. Het is best een goeie band maar op die zanger na is het maar een dooie boel op het podium.
|
Heb die nieuwe nog niet gehoord.
Eerste 2 cd's; briljant. |
Driewerf kut, 1 grote Tool kloon en aangezien Tool kut is is dit ook niks. (n)
|
Citaat:
|
Mjuh, doet het me onwijs aan denken, zal wel komen door die zanger, kan niet tegen zangers met zeikstemmen. (n)
Maargoed, blijft natuurlijk kwestie van smaak enzo. :p |
Citaat:
ontwikkel eens smaak joh |
Heb A murder of crows en die is goed, ben de nieuwe aan het luisteren. Wederom erg mooi artwork. (y)
|
Citaat:
|
Als je jezelf Blackwater Park noemt zou het toch wel in de lijn der verwachting liggen dat je Tool ook enigzins zou waarderen... Als je een beetje muziekfan bent kan je toch wel respect opbrengen voor Tool. Niet dat iedereen meteen fan is van wat de muziek die ze maken, maar een beetje respect zou je wel op mogen brengen voor de band.
|
Zooo veel lijkt het nou ook niet op elkaar. :| En ik snap die hele aversie tegen tool sowieso niet zo goed eigenlijk.
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
saai
|
misschien moet je het meerdere keren luisteren voor je dingen gaat roepen 0_o
|
Heb ze in 2003 gezien.
Was weg gegaan, kutband. |
Citaat: