![]() |
Wat komt er uiteindelijk terecht van die voorkeuren?
Ik lees die topics over wat vind je aantrekkelijk aan een meisje / jongen, maar ik vraag me af hoeveel van je vriendjes ook echt daadwerkelijk aan dat beeld voldoen en in welke mate. Ik betwijfel namelijk of dit het geval is.
Dus graag je ideaalbeeld en in hoeverre dit bij je vriendjes/vriendinnetjes zo was Ik verwacht niet dat veel mensen gaan reageren aangezien het best een hoop tijd kost en de meeste geen zin hebben om hun verleden uit de sloot te vissen Mijn ideaalbeeld is vrij simpel. Een lief intelligent meisje met een leuk hoofd en dat hadden mijn exen wel. |
In het verleden pakte ik alles wat ik pakken kon, en het grootste deel daarvan was gewoon verre van aantrekkelijk. Het boeide me niet.
Nu heb ik een vriend die ik perfect vind, eigen stijltje dat toevallig ook mijn stijltje is. Als ik single zou zijn, was ik wél heel erg kritisch, maar ik zou niet een leuke vent afwijzen omdat twee dingetjes wat minder tof zijn aan hem. |
Ik ben niet zo van de voorkeuren. Met onbewuste voorkeuren zit het wel snor bij mijn vriendinnetje. (:
|
Had je dit topic niet al eerder geplaatst? En hadden we em toen niet gesloten? Of verplaatst? En hoezo zou het nu wel mogen dan? Of ben ik helemaal in de war? pm me maar als je een goede reden hebt om hem open te laten, en de enige reden waarop het zou mogen is als er toestemming is gegeven door een fb van seksualiteit en die openen meestal het oudere topic weer. Gezien dat dat niet gebeurd is ga ik er in de eerste instantie vanuit dat je geen toestemming hebt om dit topic alsnog te posten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |