![]() |
Vloek jij???
Soms kom ik door frustratie niet meer uit mijn woorden en laat ik wel eens een vloek uit mij barsten...Eigenlijk houd i kheir niet van en vind ik het maar zwak...Vloek jij ook en waarom???
Ik hoef niet te horen wat je er allemaal uitblaat, vind ik niet gepast danwel correct... |
Ja hoor.. Om me af te reageren. Niet netjes, maar wel een opluchting. (y)
|
ja hoor, ik kan er wat van. maar liever niet tegen of over mensen als ze erbij zijn. dat is gemeen.
|
ik vloek regelmatig, als iets niet lukt of als k me stoot ofzo. soms scheld ik ook op mensen, maar niet als ze in de buurt zijn. maar als ze wel in de buurt zijn, zeg ik gewoon een niet zo erg scheldwoord.
|
Ehm...:o
Ik moet er eigenlijk wel iets aan doen, ik grijp soms wel te snel naar de verwensingen. Voorbeeld: bij de kassa valt een vijf-eurocentmuntje: GODverDOMME !@$^$ :D |
Ik vloek soms wel es omdat ik gefrustreerd ben
|
nee
|
Ja ik vloek.. heel graag zelfs. Het liefst nog waar iedereen het kan horen en me dan geschokt aan kijkt :evil:
edit: ik scheld nooit met ziektes.. ziektes zijn kut |
Citaat:
:D |
Om me frustraties te uiten, vliegen er regelmatig allerlei ziektes en vervloekingen uit mijn mond.
|
Ik vloek de ganze dag. :o
|
Het valt op zich wel mee, maar als ik ergens negatief over denk is het altijd 'kut'. En ik ben een raspessimist ;)
|
Citaat:
|
Ja, stoom afblazen toch? :p
|
Ja
Ik probeer in het bijzijn van Christelijke mensen niet te vloeken, maar dat vergeet ik nogal eens. :o |
soms, omdat het woorden zijn zoals alle andere woorden die gepast zijn op bepaalde momenten
|
Tevaak misshcien wel..
|
Ja, ik zeg best vaak "Kut!" en "Verdomme!" :o ;) :P
|
Vloeken, in geen geval. :rolleyes:
|
nopes :)
|
Citaat:
|
Ja. Waarom niet.
|
Alleen bij het voetballen. :o
|
Jazeker, als het nodig is zorgt het even voor opluchting.
|
ja. vooral veel met kut en godverdomme
maar nooit met kanker :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ LS: toen jij er bij was had ik het niet gezegd.. toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vers, dan ga ik dat de volgende x gewoon 10 keer heel snel doen.
|
Ik vloek wel eens ja. En dan krijg ik daarna slaag van mijn moeder. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Vloeken is voor mensen zonder beschaving.
Er schiet bij mij weleens een ziekte uit maar dat probeer ik uit alle macht te verhinderen. |
Ik scheld bijna nooit, en als ik het doe, doe ik het vooral alleen, met kanker.
|
Citaat:
|
ik vervloek vaak mensen en af en toe kan er ook wel een godverdomme of een kut af :o
|
Nee, ik scheld wel. :p
|
Citaat:
dat had ik even gemist. en ja, ik vloek wel eens. |
Bob weet mijn antwoord altijd zo goed te geven dat ik jullie voor mijn antwoord naar zijn post verwijs. :)
|
Ja, ik vloek wel eens, maar echt heel erge scheldwoorden gebruik ik niet, meer kut en fuck enzo.. :p
|
Citaat:
|
Godverdomme is voor mij een soort stopwoordje. Meaning: ik zeg het ook als ik m'n teen NIET heb gestoten. :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |