![]() |
Snel bloeden van vagina
Ik weet niet of het topic hier hoort, maar anders kan een van de forumbazen hem vast wel voor me verplaatsen :)
Ik heb het probleem dat mijn vagina bij sexuele activiteiten bijna altijd gaat bloeden. Niet heel erg ofzo, maar er komt wel een klein wondje. Dat wondje is niet inwendig maar zit bij de opening van de vagina zeg maar. Het is niet dat ik gewoon nog moet wennen aan sex want ik ben al een aantal jaar actief. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? |
ben je wel vochtig genoeg? of is je vriend groot geschapen?of span je je onbewust aan?
|
Kan ook zijn dat jouw opening juist erg nauw is en snel scheurt... Iig erg vervelend... :s
|
Het maakt niet uit met welke jongen het is. Ik heb het zelfs zelf een keer voor elkaar gekregen.
Het is ook niet dat ik niet vochtig genoeg ben of gespannen ofzo. Bij het naar binnen gaan doet het ook absoluut geen pijn, zelfs mijn ontmaagding deed geen pijn, maar als ik sex heb en het wordt op een gegeven moment wat wilder dan beschadigd het meestal. Nou lijkt het mij dat zoiets na een tijdje went, dat je huid wat minder gevoelig wordt, maar bij mij dus niet. En dat begin ik wel een beetje vervelend te vinden want dat maakt sex de twee dagen erna behoorlijk vervelend. |
Citaat:
|
meer gecontroleerd raggen :p
|
wat niet rekt dat... :eek:
hoehard moet je wel niet naaien om het kapot te krijge? smeer het anders maar in met wd40 :cool: |
Ik raak ook vaak wel enigszins beschadigd. Meestal bloed het dan niet, maar voelt op die plek een gewone aanraking pijnlijk. Ehm, 't is wel minder als we heeeeel langzaam beginnen, maar dat heb je vast al geprobeerd :)
|
Ja ik begin meestal wel rustig ja. Maar het is ook niet zo dat het eerst moet helen en het daarom steeds weer open gaat. Na 2 dagen ofzo is het weer genezen, dan heb ik echt nergens meer last van, maar als ik vervolgens daarna weer sex heb is het zo weer mis.
|
Nou, misschien ga je te wild tekeer, en schuurt zijn penis erlangs??
|
Citaat:
|
Heb hetzelfde probleem en rustiger aan doen lukt niet echt... :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik als ik me hetzelfde afvraag?
|
Ik heb precies hetzelfde. Heeft niets met grootte te maken (tenmisnte, niet altijd).
Je bent gewoon gevoelig, doet even pijn, maar dat is het waard (mij wel). Kan er niets aan veranderen :) |
Citaat:
|
Ik lees net dat het een of ander smeermiddel is dat voor kettingen van fietsen e.d. gebruikt wordt.
|
Citaat:
Maargoed... misschien is dat een idee, glijmiddel gebruiken? |
Citaat:
|
Misschien je nagels knippen ? q:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |