![]() |
roddels :S
ik word echt gek, we zijn op weg geweest met school, daar heb ik wel gedronken maar dat deed iedereen in de klas, nu gaat de roddel dat ik in een rokje en een kort topje bezopen in het gras heb gelegen IK HEB NIET EENS EEN TOPJE help me alsjeblieft, ik voel me al heel erg kut de laatste tijd...help me
vandaag riep een jongen domme kutslet tegen me, ik begreep hem niet tot ik deze roddel hoorde! help me alsjeblieft, alleen serieuse antwoorden |
ga in een topje en een rokje bezopen naar school. who cares
je eigen vrienden weten dat het niet waar is, en de rest kan de pot op. het is je school maar |
Zoets iets waait wel weer over, gewoon negeren.
|
niets van aantrekken, gewoon lekker laten roddelen.
|
Negeren, want als je er op ingaat vinden ze dat alleen maar leuk. Als je doet alsof het je koud laat gaat de lol er al snel vanaf voor hen.
|
geloof me, ze kunnen ergere dingen over je zeggen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al zou je dat echt gedaan hebben, wat dan nog?
|
Citaat:
|
gewoon erom lachen en zeggen van "jaja, en ik had GEEN string aan onder dat MINI-rokje!!"
Als je het zo belachelijk maakt en laat zien dat je er alleen maar lol om kunt hebben omdat het zo ontzettend niet-waar is, gaan anderen dat ook zien. Beetje eng, maar geloof me, het werkt..gewoon neus in de lucht en als ze erover beginnen, overdrijven.. Heel veel succes! |
Ja en dan ?
laat ze rOddelen___ jij weet dat het niet zO is... gewoOn dOen als Of het je helemaal niet bOeit____ |
Wat vind je erg, dat ze zeggen dat je in het gras hebt gelegen (lijkt mij niets mis mee), dat ze zeggen dat je bezopen was (was toch ook zo) of dat je een rokje en een topje aanhad (lijkt mij ook niets mis mee)?
|
dat ik voor de 2e keer in mijn leven uitgekotst wordt door de hele school!
maar ach vandaag waren ze het alweer vergeten dus :D maar toch bedankt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |