![]() |
Zwart op wit
Zwart op wit
Ik schrijf mijn naam met lichte letters op je hart. Niet dat je van mij bent of om mijn plek daar te verzekeren. Meer om het verhaal een nieuwe plaats te geven waar het kan overleven. Voor nu staan jij en ik geschreven: zwart op wit . ------------------------------------ Ik wil hier nog héél veel aan veranderen. Een ruwe versie, eigenlijk een ideetje op papier. |
Ja, als idee erg goed! :) Maar het komt er nog niet helemaal uit, dus ik zou het zeker nog verder uitwerken. Ik ben heel erg benieuwd! :)
|
Ik vind hem eigenlijk wel heel super :) alleen de laatste zin is een beetje gek... :)
|
Lichte letters op je hart.....
Oehhh oehhhh oehhhh lekker en de rest van het gedicht geeft t de twist dat t net niet soft wordt.... Want: Stout is leuker.... Goed dichtding dichtertje! Tataa! |
Ik vind het een mooi beeld, maar toch zit me dat 'licht schrijven' in verband met 'zwart' een beetje dwars, om toch even te miepen :o. Ik vind het eigenlijk jammer dat dit contrast er is, misschien onbedoeld en natuurlijk is 'zwart op wit' gewoon een uitdrukking, maar tóch. Verder vind ik het heel erg mooi, het is een lief gedicht.
|
Ik vindt dit gedicht echt prachtig, gewoonweg lief. Die lichte letters, wordt daar niet mee bedoelt dat ze niet zwaar wegen, dat ze niet zwaar beladen zijn? (of ik doe ik weer moeilijk)
|
Citaat:
Je moet idd in die richting denken. Je moet het niet zwaarder maken dan het is. Zoiets. |
Ik vind hem leuk, kreeg een glimlach na het lezen. Lief maar niet te zoetsappig, gewoon schattig. Daarnaast leest het erg prettig weg en zie ik niet wat eraan verbetert kan worden, bondig en toch gevoelig, goed gedaan (y) .
|
Ik lees hem net, en ik vraag me toch af of je hem nog aangepast hebt. Je zegt dat je er nog heel veel aan wilde veranderen, heb je dat nog gedaan?
Ik vind de eerste 2 stukjes echt super :) |
Ik vind hem heel mooi. Ik heb het wel met Xineof eens, dat met lichte letters in combinatie met zwart is niet zo mooi. Maar voor de rest vind ik hem super (y)
|
Wat een enthousiaste up :o
Lief is hij wel, trouwens :) Ik vind de uitdrukking zwart op wit leuk, leuk voor in een gedicht. |
Sluit me aan bij de rest. Lief gedicht, eenvoudig maar veelzeggend. Was bang dat het gedicht ging verdergaan in de stijl van de 1e strofe maar die bedenkingen die je maakt in de loop van het gedicht zijn cool.
|
Ik hou op zich niet zo van die 3regelige dingen, maar ok. Verder vind ik het ook vreemd, lichte letters, zwart op wit ^^ En zwart op wit vind ik nogal een voorspelbare, saaiige uitdrukking.
Niet dat je van mij bent of om mijn plek daar te verzekeren. Vind ik heel erg leuk, dat is zo een andere draai geven aan wat je verwacht. De rest is iets minder in mijn ogen, maar als je er zelf tevreden mee bent, dan ach ja, laat mij maar lullen ^^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |