![]() |
Halve smart
Halve smart
Ze is zo mooi glad, lang (en) bijgeschaafd. Haar rondingen zijn perfect. Prachtig is haar gebit. Trots is haar vader, die met haar het gewraakte gat tracht op te vullen, daar vingers er te dik voor zijn. De klink wordt gedraaid, daalt en (k)raakt de grond. Zwaar is de klink(klank), de deur(klink) klinkt deur. De sleu tel breekt in on gelijke helften. Diep van binnen was ze(lf) een gat. |
Ik weet niet wat ik ervan vind :eek:
Sorry, hier heb je niet veel aan. Ik raak in ieder geval nogal verward door die woordjes tussen haakjes.. en ik weet niet of ik dat nou wel oké vind of niet. :confused: |
Citaat:
Ik vind het gedicht overigens wel vermakelijk zondat ik ook maar zin heb om daar argumenten bij te gebruiken. :) |
Normaal heb ik het niet zo voor inhoud, maar mijn maag kruipt ineen...
|
Citaat:
|
Ik heb toch wel heel veel moeite met het doorgronden van dit gedicht, ik twijfel heel de tijd 'zou het wel...zou het niet..', omdat ik er wel een bepaald idee bij heb. Een héle goede inhoud, want het is niet 'vaag' maar gewoon erg diepzinnig en bijzonder samenhangend. Er zitten mooie motieven in.
Je schrijfstijl spreekt me aan, het maakt het geheel nóg mysterieuzer. |
dat idee is wat mij mijn maag doet omdraaien... en je weet dat ik niet inhoudelijk gericht ben :D.
|
Citaat:
Ze is zo mooi glad, lang (en) bijgeschaafd. Haar rondingen zijn perfect. Prachtig is haar gebit. Trots is haar vader, die met haar het gewraakte gat tracht op te vullen, dit vind ik een mooi stukje, goed gedaan (y) |
mwah, ik kom er moeilijk doorheen het loopt niet echt lekker. nee niet echt mijn favoriet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |