![]() |
Hoevaak spreek jij je vriend/vriendin?
Ik vroeg me af hoevaak jij je vriend of vriendin spreekt. Spreek je hem of haar elke dag, of een paar keer in de week, of zelfs maar 1 keer in de week. Hoe gaat dat bij jullie?
TS begint: In den beginne elke dag 2 à 3 keer, dat is nu iets teruggelopen naar 1 keer per dag, vanwege hoge telefoonrekeningen :bloos: (wie kent dat niet :D). Heel heel heel soms spreken we elkaar een dag niet, maar dan gaan er sowieso altijd smsjes en mailtjes heen en weer. [size=0.1]Edit typo[/size] |
Gemiddeld bekeken spreken we elkaar elke dag wel. Soms een dagje niet, soms een dag wel 2 of 3 keer. Dat is verschillend..
Maargoed, ik zie hem ook maar 1 keer in de week 1 avond |
ik spreek haar eigenlijk iederen dag wel, meestal via de telefoon. Als er een dag is dat één van ons niet de tijd heeft om te bellen dan sms-en we meestal
|
We horen iig iedere dag wel iets van elkaar, al is het maar een pm/mail/smsje/belletje. :)
|
We zien elkaar elk weekend, maar doordeweeks bellen we soms. In het begin natuurlijk erg lang en vaak, maar nu is dat teruggelopen tot iets van 2x in de week. Smsjes komen meestal van mijn kant, maar als ik er eentje terug krijg is hij super, super lief :)
|
Elke dag wel op school, af en toe na school en meestal ook in het weekend.
|
hmmm dat wisselt.. we zijn allebei nogal nonchalant geloof ik.. we msnnen iig wel elke dag,.. bellen wisselt maar iig wel elke week en als het goed is zien we elkaar ook een keer per week wel.
edit: nonchalant is niet echt het goede woord.. gewoon als we zin hebben dus. |
Ohja, ik heb vandaag ook nog een kaart op de post gedaan :bloos:
|
We msnen iedere dag en als dat niet kan dan sturen we een smsje, ik spreek hem dus wel iedere dag als je van spreken kan spreken. :)
|
Normaal gesproken een paar uur per dag.
|
ik heb geen vriend .
|
Citaat:
|
Citaat:
ik spreek mn vriend elke dag minstens 1x over de telefoon, we zijn sowieso elk weekend bij elkaar en we blijven doordeweeks ook nog wel eens bij elkaar slapen |
Ik zie hem 4 avonden en 1 hele dag. Op de dagen dat ik hem niet zie (dinsdag en woensdag) belt hij me. Verder stuur ik hem ook bijna elke dag wel een smsje. Ik ben een tevreden mens.:)
|
ik zie hem 1x per week een hele dag... ik spreek hem een paar keer per dag over de telefoon.
|
Euh.... ik zie der sowieso elke dag. Op school dus, maar eigenlijk ook wel een dag of 5 per week, dat we 's middags/avonds/nachts bij elkaar zijn, na school en in het weekend dus. Verder als het 'nodig' is, dan sms-en of mailen we wel. Meestal hele lieve sms-jes :) Bellen doen we eigenlijk alleen tijdens vakanties e.d., omdat we elkaar toch al vaak zien.
Nadeel: het is gewoon echt kut als ze er dus 2 weken niet is, op vakantie of wat dan ook. Maarja... daarna zie je elkaar weer :) Btw. we hebben nu iets meer dan 11 maanden en nog nooit ruzie gehad/ of de drang gehad om ruzie te hebben (aangezien heel veel mensen veronderstellen dat we dan gek worden van elkaar of dat het saai wordt). Ons motto is dus: hoe meer bij elkaar hoe beter :D |
everyday? iig over msn.
|
Ik en mijn vriend spreken elkaar zo'n 1.5 uur per dag via msn.. en stuur gemiddeld 1/2 x per week een smsje.. bellen doen we eigelijk nooit.. zien doen we elkaar meestal op vrijdagavond.. en met een beetje geluk is hij ook zondagmiddag bij me.. bij elkaar slapen mogen we niet:)
|
we chatten ongeveer iedere dag een paar uren
Tijdens de vakantie zien we elkaar vaak (zo'n vier keer per week), tijdens het schooljaar slechts een paar uur per week. Sms'en gebeurt af en toe, bellen doen we nooit.( :bloos: ) Niet denderend veel dus :) |
Ik zie haar bijna elke dag wel, we smsen ook nog wel, telefoneren niet echt, want we zijn beide geen telefoonpersonen, maar eigenlijk vind ik het nog te weinig.
|
Ik zie hem 5 dagen in de week, en meestal hebben we elkaar dan al gemaild of smsjes gestuurd. Soms bellen we ook nog eventjes. Op de dagen dat we elkaar niet zien, bellen we meestal ook even.
|
zien elkaar elke dag, dus praten dan meestal ook :) en verder smsen/bellen en mailen...
|
Doordeweeks spreken we elkaar bijna iedere avond. En in het weekend zijn we bij elkaar.
|
ik zie hem elke dag en we slapen elke nacht samen..
verder als we aan het werk oid zijn belt hij me een paar keer en ik hem ook.. verder smsen en mailen we ook.. Ik heb geen klachten :) zoals ik hier lees zien sommige hun vriend/vriend maar 1 avond in de week.. dat zou voor mij veel te weinig zijn, maar ja dat is natuurlijk ieder voor zich |
's weekends zie ik hem.. en doordeweeks msn'en meestal.. sms'en.. bellen meestal niet.. komt e rgewoon niet van ofzo
|
Op vrijdag, zaterdag en zondag zien we elkaar bijna altijd en dan spreken we ook wel :P. Doordeweeks komt 't neer op elke dag een mailtje en een smsje, zo'n beetje; heel soms bellen we.
|
Ik spreek hem iedere dag. Meestal via msn en e-mail, maar heel af en toe ook alleen via sms. Ik zie hem elk weekend, tot nu toe zaterdag avond en zondag ,maar dat zal nu wel vrijdag avond t/m zondag avond worden :)
Ik vind het jammer dat ik hem niet meer kan zien, maargoed, we hebben strakjes tegelijkertijd vakantie en dan kan ik langer blijven. |
de dagen dat ik hem zie word ik meestal naast hem wakker en val ik naast hem in slaap, of minstens één van de twee. we zien elkaar dan ook gemiddeld een flink aantal uren per dag. de dagen waarop ik alleen naast hem wakker word of alleen naast hem in slaap val bellen we ook altijd even. de dagen dat we elkaar helemaal niet zien (gebeurt maar af en toe eigenlijk), bellen we meestal een keer of twee, en sturen we af en toe berichtjes of emailtjes. als we elkaar gedurende een langere periode amper zien (zoals voorbije vakantie vóór de herexamens begonnen) sturen we elkaar ook een hoop brieven (is leuker dan mails :))
xxx |
Ik zie hem één keer per maand een paar dagen, als we geluk hebben en alles meezit :)
We mailen iedere week een paar keer, dat verschilt erg per week, iig 2 keer, meestal vaker. Smsen bij vlagen, we bellen nooit ivm de kosten. Msnen als het kan, dat is ook niet zo vaak. |
Hij zit bij mij in de klas dus ik zie en spreek hem dan de hele dag door en als ik thuis ben MSN en soms bellen we ook 's avonds als ik dan niet bij hem ben
|
Everyday....Rond 5 Uur Hangt Me Ventjuh Aan De Foon, Want Dan Is Hij Terug Van Zijn Werk!En Het eerste Wat Hij Dan doet Is Dus Mij Bellen...Lief He!?!? Ennuh Dan Overdag Nog Wel Eens Bellen, Of Smsje...Ik Zie Hem Ook Iedere Dag Eigelijk Wel!!! :p
|
irl spreek ik hem niet zozeer iedere dag. Dan weer een dag niet, dan weer 2 wel, enz.
Maar we laten elke dag wel wat horen via sms, mail of msn. Zoals iedereen hier dus zo'n beetje :) |
Citaat:
je mag ook normaal typen hoor.. normaal gaan woonplaatsen namen en uiteraard de eerste woord van een zin met hoofdletter de rest over het algemeen niet ontopic/ |
Ik zie hem bijna elke dag, en anders bellen/msnen/smsen we.
|
Via msn elke dag, 3 á 4 keer per week via telefoon en we proberen elkaar zo vaak mogelijk te zien.
|
Citaat:
|
Meestal slaap ik in het weekeinde bij hem of hij bij mij, en dat ook nog een keer het liefste 1x doordeweeks. Maar dat kan alleen als we het een beetje rustig hebben doordeweeks.
En ik spreek hem iedere dag bijna wel op msn. We bellen niet veel, alleen als het echt nodig is ofzo. |
Elke dag en het is en blijft erg gezellig :D
|
nooit
|
Citaat:
|
ik zie hem sowieso elke doordeweekse dag op school.. dan is het vaak 1 dag in de week alleen een 'hoi'.... andere dag wel een gesprekje van een paar minuten.
In het weekend zie ik hem niet; zijn we beiden druk met sporten e.d. en ik zie hem denk ik 1 avond per twee weken, en gemiddeld 1 a 2 middagen per week. In het weekend is het op zaterdag 1 smsje heen en weer, en dan zie ik hem meestal dinsdag weer ( maandag zie ik hem niet omdat hij weinig school heeft die dag ). |
In de vakantie zagen&spraken we elkaar sowieso iedere dag, maar sinds we allebei weer begonnen zijn kunnen we elkaar niet zo vaak meer zien als we zouden willen. Maar goed, lang leve de telefoon: we spreken elkaar iedere dag sowieso een keer.
|
Spreek 'm (bijna) elke dag wel. Over msn dan wel, maar het is contact. 3 a 4 keer per week een belletje wil er ook nog weleens in zitten. Tot nu toe hebben we elkaar zo 1 keer per week gezien, soms 1 keer in de 2 weken. Zal waarschijnlijk gaan uitdraaien op 1 keer in de 2 weken.
|
Uhhhh, we zien elkaar in elk geval om de dag, meestal meer.
Als we elkaar niet zien, bellen we meestal, smssen nooit, msnnen of emailen ook nooit. Alleen telefonisch of IRL. |
ik zie mijn vriend doordeweeks 4 dagen niet, maar er gaan dan wel elke dag 1 of meer smsjes over en weer. in het weekend zien we elkaar van zaterdagavond tot zondagavond meestal constant :) toen hij voor zn werk nog intern zat, belden we doordeweeks 1 of 2 keer, en dat hebben we geweten ook (telefoonrekeningen waren behoorlijk hoog ! )
|
Ik spreek m eigenlijk iedere dag wel. (met vakantie soms niet, maar ja...)
Niet altijd even lang, maar we horen bijna altijd wel wat van elkaar. |
Ik hoor iedere dag wel wat van 'm. Mail/sms/msn/bellen.
En ik zie 'm iets van 3x per week. |
Ik denk zo'n 18 uur per dag?
|
Citaat:
Ik zie mijn vriend elke dag, wat ook niet zo gek is als je samenwoont ;) |
Ik bellen of msn: ongeveer allebei 1 keer per dag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |