![]() |
Harddrugs door de week
Ik betrapte mezelf erop dat ik dit in de vakantie dus wel deed. Dan begon ik donderdag al met een beetje pep.
Nu ik weer naar school ga denk ik er niet eens meer aan, en wil ik dat ook zo houden (gaat ook lukken)? Wie doet dit en voor de mensen die geen harddrugs gebruiken, wat vinden jullie ervan? |
Mooi dat je dat kunt, maar het ligt natuurlijk volkomen aan je manier van gebruiken. Zelf ging het bij mij altijd grandioos mis, maar dat was omdat ik vooral de realiteit in en op school niet aankon :D. Thuis was ik toch amper owv internaat dus tja...
Als je het kunt, waarom niet, alleen maar leuk toch? |
Vanmorgen vóórdat ik naar school ging heb ik nog een lijntje pep genomen.
Ik neem wel aan dat dit eenmalig blijft, want dit is niet goed :s en heel erg zinloos |
heb ik ook wel eens gedaan, maar dan krijg ik buikpijn op de helft van de middag en dan moet je eigenlijk meer snuiven, mar dat doe ik dan niet en is mijn dag verpest en heb ik spijt totdat het over is.
|
Citaat:
Ik werd deze keer gewoon heel erg duf, maar dan had ik wel weer het geluk dat ik maar 3 uur les had en de dufheid pas kwam toen ik in de trein naar huis zat. Geen problemen verder dus, op school ging alles ook gewoon goed, maar ik zie de lol er niet van in. En dat is waar het mij om gaat :) |
ja, voor de lol doe ik het ook.
Ik stop er ook niet mee, omdat ik het goed in de hand kan houden. Maakt niet uit wat mensen ervan denken. Zelfs niet mijn vriendin, hoewel die een grotere rol speelt (maar die accepteerd het). Maar door de weeks heb ik ook geen reden om te gebruiken, omdat voor mij de lol pas in het weekend komt. |
Gebruik geen hd door de week, gebruik zowiezo amper. Ik heb ook nooit hd in huis, aangezien ik het haast nooit koop, maar meestal krijg of op dat moment koop voor die avond. Ik denk dat als ik pep in huis zou hebben, ik zeker doordeweek een keer zou nemen.
Wel eens op zondag een lijn genomen, vet brak uit bed, maar ik bleef gapen man. |
Laten we het erop houden dat het gewoon een experiment was waar we weer wat van hebben geleerd :p
|
mja zo is het bij mij altijd wel.
|
Kijk, ik ben een smalltime blowertje, wat dus al inhoudt dat ik niet echt snel hd zou gebruiken, laat staan door de week, en dat ik tegenover dat laatste toch net echt wel een stukje negatiever sta dan tegenover het uberhaupt al gebruiken van hd.
Ik vond blowen door de week (tijdens school vooral) eigenlijk al niet goed van mezelf... Maar om dan te horen dat je pep doet door de week, dan denk ik zelfs 'god, waar ben je dan mee bezig?!' Op zich niet erg als het gematigd blijft, en in de vakantie/dagen dat je niets te doen hebt, maar mate, tijdens school/werk enzo niet, want ik denk niet dat dat echt productief zal zijn, weet je wel... Maar ja, dat doe je niet. Dus dan kan ik alleen nog maar zeggen 'keep it up' (Y) ofzo. |
Ik heb in het verleden wel door de week gebruikt, maar dat was altijd omdat ik dan ook door de week uit ging.
Ik zie het persoonlijk het nut niet van thuis gebruiken door de week als je nie uitgaa. Enige keer dat dit voorkomt is als ik na het uitgaan thuis nog doorga. |
dernet nog een biertje gedronken :P nee ok,doe zelf geen hd (op die 2 keer xtc na dan) maar de meeste harddrugs zie ik dan toch als uitgaansdrugs, dus doordeweeks lijkt me dan zinloos.
|
mjah net als jij.. in de vakantie wel es doordeweeks enzow.. we haalden ook paar dagen door.. van maandag tog de volgende maandag ofzo. maar nu school enzow weer begonnen is ben ik weer terug in het gareel..
kheb er ook geen moeite mee.. maandag was me nog aangeboden en ik zei zonder twijfelen nee. dat was wel rlxt (y) |
In de vakantie gebeurd het weleens doordeweeks, maar daar voor is het vakantie. Nu de school weer is begonnen kan het egt niet meer.
|
Nee, door de weeks echt niet. Dan zit ik op school, en drugs op school lijkt me nou niets.
Probeer ook zo min mogelijk doordeweek te blowen. Gisteravond was een uitzondering, wantja, een concert van Lamb.. :cool: |
ik vind het doordeweeks wel kunnen zolang het geen vaste gewoonte wordt, ik vind drugs zowiezo niet echt dag gebonden.
en als het bij (hard)drugs geen gewoonte wordt is er niets aan de hand denk ik |
Citaat:
|
is bier harddrugs?
|
nee, anders was het wel verboden heh. :p
|
ja bier is harddrugs
|
alcohol is een harddrug. Dus bier ook ja.
|
Citaat:
Dat wel ja, maar alcohol is lief :D. |
Ja soms bier door de weeks. Lekker ruig.
|
Citaat:
verder is bier door de week natuurlijk erg ok, wat moet je anders na een dag lang hard werken ... of na een dag lang hard lammen |
uit·ke·rings·trek·ker (de ~ (m.))
1 iem. die een uitkering geniet => steuntrekker |
Citaat:
|
Citaat:
en hoe wou jij chemisch kunnen aantonen dat iets onder harddrugs valt of niet ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, het ligt er natuurlijk maar aan of je iets zinnigs/belangrijks te doen hebt door de week. Aangezien je op de middelbare school voornamelijk bezig bent met zinloze, triviale onzin is hier in het geval van de TS geen sprake van.
|
Citaat:
coke en speed (om maar 2 bekende te noemen) is volgens veel mensen ook geestvernauwend. En welke chemische processen bedoel je? Het maken van alcohol of de effecten in je hersens? |
ik ga nu weer naar school en nu zou ik er echt niet aan moeten denken om dat te doen
maar ik moet eerlijk toegeven dat ik toen ik niet naar school hoefde er echt geen probleem mee had om doordeweeks te gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
en over het maken, dat maakt niet uit....paddo's worden ook vrij anders gemaakt dan xtc en dat het 'volgens veel mensen' geestvernauwend is betekent alleen maar dat die veel mensen het kennelijk niet weten. edit: het gevolg van alcohol is dat je zenuwstelsel prikkels van buiten verdoofd, drugs versterken deze juist. |
Volgens mij hebben verschillende drugs verschillende werkingen.
Iig. Alcohol is voor mij altijd een drug geweest, net als nicotine en caffeïne. Het verschil is de maatschappelijke aanvaarding. Ik heb het zo geleerd, ik ben er ook vrij van overtuigd en ik ben ook van plan die mening aan te houden en te blijven verkondigen omdat het blijkbaar de enige manier is waarop kindertjes nog luisteren naar het alcohol is gevaarlijk verhaal. En nu ontopic of open een nieuw. |
Citaat:
wat mij betreft is geestvernauwend/verruimend bullshit. Citaat:
over je edit: ik kan zo 5 drugs opnoemen die prikkels van buiten verdoven. (en ik denk nog wel 3x zo veel) voor het geval je me niet gelooft even degene die me het eerst binnen schoten: opium heroine ketamine fentanyl diazepam |
Citaat:
want dat is niet zo o en liever niet die discussie over alcohol en drugs, die is al zo vaak gevoerd |
Citaat:
|
dat klopt niet, sommige drugs zijn juist pure inhibitors.
ketamine bijvoorbeeld (en de andere drugs die ik noemde). |
Lezen jullie nu expres over mijn post heen. Kap er nu eens mee of open een nieuw topic.
Trouwens: drug (de ~ (m.), ~s) 1 stimulerend, verdovend of hallucinerend middel => dope, narcoticum |
ik drink wel is alcohol door de week. :s
|
Citaat:
|
mja had ik nog niet veranderd
|
Ik betrap mezelf erop dat ik nu wéér met een (klein) lijntje speed op school zit.
Gelukkig blijf ik heel goed doorwerken in m'n les (tec12 :p) en vermaak ik me nu eigenlijk wel |
Drink elke dag wel wat s'avonds meestal 2 pilsjes
en soms overdag ook op school (cafe van de studentenvereniging zit gewoon in het schoolgebouw) dus ja hard-drugs door de week maar ik vind alcohol toch een softe hard-drug |
Citaat:
|
yep
|
Ik ben net als Type ook maar een small time blowertje en ben niet echt van plan ooit hard drugs te gaan gebruiken. Hoewel paddo's me best wel interesant lijkt maar das ff wat anders. Ik zie het probleem er niet echt aan als jij doordeweeks een lijntje speed neemt. Zolang je het maar in de hand hebt en weet waar je mee bezig bent dan is er volgens mij niet echt een probleem.
|
als ik hard-drugs neem is dat vaak sowieso al redelijk onverwschts en dus zeker door de weeks ook..
maar ik ondervindt wel dat ik daar erg paranoia van wordt als ik dan naar me werk moet... en dat sucks |
Ik ben zowieso eigenlijk al tegen het gebruik van drugs voordat je moet werken. Hoewel het er wel vanaf hangt wat voor werk je doet natuurlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |