![]() |
Kapsel!
Ik ga dinsdag naar de kapper en wil niet weer thuis komen als alleen me haar is bijgepunt!
Wie weet was leux voor me haar en k wil nog net een achterstaart kunne make voor bij de bakker :D En k heb nu haar tot op me schouderblad en het is donker/middel blond en heel steil! |
laat het een beetje onderaan in laagjes knippen of snijden, als je wat meer volume wilt. Vooraan in laagjes is ook leuk, dat het haar rondom je gezicht valt zeg maar en dan van vooraf steeds een stukje langer. Soms knippen kappers ook hele kleine plukjes midden in je haar heel kort af voor meer volume, hier merk je dan niks van als je je haar in een staart hebt, want het zijn echt hele kleine plukjes haar.
|
Citaat:
|
Als je erg steil haar hebt, kan je aan de kapper vragen of ze het wil snijden, i.p.v. knippen. Hierdoor krijg je meer volume.
Of ga eens kijken in die kappersboeken die bij de kapper liggen. Daar staan vaak leuke kapsels in. |
k heb wel fotow maar daar heb k me haar in staart.....
|
uhm misschien dreads? ik had een internet vriendin die 18 was en die had dreads laten inzetten en die had ook stijl blond haar maar ik vond die dreads echt heel mooi het is alleen veel werk en duur :/
|
Citaat:
|
Post die foto eens? Dan weet de rest wat voor type je bent.
|
heeel kort ---> mag toch oook als je bij een bakker werkt of heel kort of in staart
k ik kan dit niet uitleggen maar dat het naast je hoofd naar buiten staat zeg maar en dan een ultrakorte ponny |
|
Citaat:
heb k al es gehad maar dat was gloof mislukt want zag dr niet uit |
krullen zouden je denk ik wel mooi staan...
ciao... |
krullen..
hmmmmmmmmz..........:D |
Gedver nee geen krullen doen hoor! Permanent is het gemeenste wat er bestaat; je houdt geen haar meer over en daarnaast ben je het binnen een maand zat en zit je er nog voor 5 jaar aan vast... niet doen niet doen niet doen....
|
Citaat:
|
Ik zou krullen wel mooi vinden bij jou...:rolleyes:
|
nouw dan koop ik wel ff eerst een pruik met krullen en dan zet ik die speciaal voor jou op:D
of als ik feesie heb en voor 1 avond kulle heb ofzow :D |
Iets korter dan je schouders en dan in laagjes.
|
ja in laagjes er zijn 100derden manieren om ze in laagjes te knippen maar kijk een boek met kapsels staan altijd leuke dingu en ik zou ze denk ik een kleurtje doen
|
Ik zou het kort doen, en dan rommelig doorelkaar doen of overeind:)
|
Zoals ninnoc zei,kort en naar buiten staand en dan een superkorte pony.
|
een hanekam zou het goed doen :)
als dat niet een goed idee is dan weet ik het ook niet meer |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |