![]() |
[video-kaart] Wel geluid geen geluid
ik heb hitman contracts geinstalleerd en opgestart. je ziet het rode laadbalkje vollopen dan wordt mijn beeldscherm helemaal zwart maar hoor ik wel de menu muziek. Dan komt er een foutmelding van VPU & ATi dat de grafische versneller weer opnieuw is ingesteld omdat de videokaart de orders van de driver niet meer kon opvolgen...
Weet iemand hier toevallig een oplossing voor? Ik heb windows xp professional dutch SP2, met een hercules 8500 LE 128mb met de nieuwste drivers & de nieuwste direct x Met Vriendelijke Groet, Luuk |
Ik weet niet waar 't aan ligt. Maar wat ik wel weet is dat er een hele lijst games (maar ook andere software) problemen heeft met Service Pack 2.
|
Ja daar zeg je wat, probeer eens op een SP 1
|
Heb je toevallig ook een AMD proc?
SP2 is inderdaad voorlopig nog niet aan te raden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb ergens gelezen dat sp2 niet erg lekker liep met amd. MS houdt nou eenmaal meer van Intels :( |
Citaat:
|
Ja wachten totdat Intel met 64bit cpu's komt. Moet je zien hoe snel MS dan met updates komt! Bah :(
|
Citaat:
ff sp1 probere? heb net sp2 erop gezet, dan maar geen hitman :D |
Citaat:
MS heeft verder ook niks met Intel te maken, XP 64-bit Edition is zelfs gebaseerd op de instructieset van de Athlon 64... |
Citaat:
|
Citaat:
Of mis ik hier wat? |
Citaat:
Btw, sp 2 had met heel veel games problemen, moet je ff de microsoft site checken, of een nieuwe patch installeren van Hitman, mits die uit is . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |