![]() |
I Love Techno
http://www.clubcharts.nl/fotos/misc/ilt.bmp
Op Zaterdag 13 November mag je de volgende namen verwachten in de Flanders Expo te Gent: Orange Room 19:00 Redhead 21:00 James Ruskin 23:00 Dave Clarke (Live) 00:00 Pet Duo 02:00 DJ Rush 04:00 DJ Amok Blue Room 21:00 Fred Nasen 23:00 Carl Cox 01:00 Marco Bailey (Live) 02:00 Cristian Varela 04:00 Ghost Yellow Room 20:00 Darko 22:00 Luciano (Live) 23:00 Riccardo Villalobos 01:00 Reinhard Voigt (Live) 02:00 Richie Hawtin 04:00 Michael Mayer Purple Room 00:00 Stijn (Live) 03:00 Mylo (Live) Red Room 20:00 Joris Voorn 22:00 Jacek Sienkiewicz (Live) 23:00 Steve Rachmad 01:00 Justin Berkovi (Live) 02:00 Sven Vath 04:00 Alter Ego (Live) 05:00 DJ Xentrix Green Room 20:00 Ivan Smagghe [Blackstrobe] 22:00 Felix Da Housecat 00:00 The Prodigy (Live) 01:00 Miss Kitten 03:00 Anthony Rother (Live) 04:00 Dr. Lektroluv Chill Out Room Continuous Chill Out Music Tickets kosten 35 Euri. Een must dus voor iedere danceliefhebber met smaak :o |
Oh boy - Alter Ego, Felix Da Housecat én Miss Kittin.
hmmmm :-) |
Hmmmmmm.
Dan maar even iemand mee zien te krijgen. Ben bang dat dat me niet gaat lukken :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
tering,dat programma:eek:
ik moet! |
the green room EEK!
|
Wel zwaar vette line-up, maar het is minimaal 3 uur rijden, beetje te ver weg. :( Bovendien heb ik geen vrienden die ook into deze muziek zijn.
|
Citaat:
|
Orange, Blue & Red <3
|
OMFG :eek:
Hier wil ik heen!!!!!!!!!!!!!!! hmm nu nog mensen zoeken ... |
Green room! en alter ego!
|
/me hugs vivelafete!
Met jou kan ik praten :cool: |
:eek: :eek: :eek: :eek:
22:00 Felix Da Housecat 00:00 The Prodigy (Live) 01:00 Miss Kitten 03:00 Anthony Rother (Live) 04:00 Dr. Lektroluv Sjeezus :o |
Zeker wel een zeer gunstige line-up. I'll be there.
|
:eek:
ikwilikwil |
omg ik ga ook (y) twee weken geleden draaide felix ook ubergeil in now & wow, en ik wil nog een keer gaan schudden op zijn deuntjes :cool:
|
Europe's foremost 1 day Techno festival (y) :D
Yellow room :D Orange room :D :D Red room :D :D :D |
ja man, weer lekker opgepropt staan tegen elkaar en je niet eens 30 cm kunnen verplaatsen (y) wat is I LOVE TECHNO toch een geweldig feest geworden de afgelopen 2 jaar :---( als ze nou eens wat minder kaarten verkochten
|
Ja, ik ga wel. Met zo een lineup is dat gewoon verplicht.
|
Citaat:
is wel een stuk reizen (n) |
Hopelijk present :)
|
Citaat:
|
ik wil ook :|
|
Citaat:
|
Ik ga hoogstwaarschijnlijk. :cool: Moet alleen nog mensen hebben die mee willen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moet gaan,ik heb er zelf niets meer tegen in te brengen :p nu nog vriendjes vinden die techno/electro ook kunnen apprecieren :):s |
Hmm ziet er weer interessant uit, maar niet veel anders als 1 jaar geleden.
|
Citaat:
|
Damn, daar wil ik wle heen eigenlijk. Even vragen of Jitse zin heeft van de week :)
Ennem, topic starter: EURO! GEEN EURI! |
Present, word vettt
|
IK HAAT G0DVERDOMME euh techno
|
|
Citaat:
|
AMOK, RUSH :o
Waar zijn sven wittekind, sven vath of een miss djax eigenlijk? Hadden hier makkelijk tussen gekund... Edit: ow shit sven vath staat er al tussen :bloos: |
op zich erg cool enzo, maar ik denk niet dat ik ga.
|
Ik zou er maar al te graag heen gaan :eek:
|
Het zegt me allemaal niks. :o
|
hoe kan je nou van een muziek soort waar geen enkele soort emotie, verandering van stem, als er al een stem in is, en na 3 tellen muziek ken je het hlave liedje.......
|
Citaat:
|
waarom nou in Gent? :(
|
Citaat:
|
TECHNO SUCKS! (n) :nono:
|
haha :cool:
|
Citaat:
|
green room ole!
|
Citaat:
Ik ga maandag een kaartje halen. (y) |
merel dank je wel voor het aanbod maar ik denk niet dat ik er geld voor heb, ik ga liever naar al die andere dingen die ik heb genoemd in het 'eerstvolgende show' topic.
kun je een poster bewaren ? :o want die zijn wel erg vet natuurlijk. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |