![]() |
Het leven in een Adminstratiekantoor
Ik doe op dit moment de opleiding adminstatie en ik ben met een projekt bezig: "Wat is jou beeld van je toekomst in de Administratie"
In dit verslag word ook gevraag om een complete dagindeling heeft iemand goeie tips of weet jij een goeie dagindeling? En noem 5 verschillende aparaten die op zo'n dag in een administratiekantoor allemaal gebruikt. Nou op 3 kan ik nog kome maar dan word het echt moelijk :confused: Alvast bedankt, Lars |
Misschien kun je iig de drie noemen die je al hebt, scheelt een hoop hetzelfde-genoem. Maar goed: computer, printer, koffiezetapparaat, kopieerapparaat en...euhm...waterkoker...? Of moeten het echt vijf 'werk-apparaten' zijn?
Dagindeling heb ik geen idee van...ik weet ook niet precies wat jouw opleiding inhoudt en wat voor dagprogramma je moet hebben ed... |
Die apparaten weet ik wel:
kopieerapparaat printer fax telefoon computer nietmachine typemachine gatenprikker (hoe heet zo'n ding om gaatjes in je papier te maken ow ja perforator :o ) papiervernietiger Dagindeling weet ik niet, ik begin in ieder geval altijd met een bakkie koffie verkeerd en de spits en metro die m'n lieve collega's voor me klaarleggen, daarna begint de grote chaos. |
omfg
|
Koffiezetapparaat.
Radio. Ventilator. Typmachine. Belletje dat *ping* doet. |
Ga gelijk voor het money shot: de mobiele telefoon.
|
En noem 5 verschillende aparaten die op zo'n dag in een administratiekantoor allemaal gebruikt. Nou op 3 kan ik nog kome maar dan word het echt moelijk
Computer, printer, kopieerapparaat, telefoon, papier versnipperaar. :p |
koffiezetapparaat is toch wel het belangrijkste, aangezien het moeilijk wakker blijven is daar.
|
ja bartje, nou motiveer je um wel voor z'n studie :D
|
gaap
|
Citaat:
dat was niet de bedoeling :o |
Citaat:
bij de ochtendpost de verschillende facturen ordenen. Orders die diezelfde dag wegmoeten daarvoor de papier klaarmaken. en anders... in een administratiekantoor waarbij je de adm. van andere doet. Gegevens verzamelen. Inkoopboek opstellen, verkoopboek muteren. Memoriaalboekingen bijwerken. Ingekomen facturen toevoegen aan je bestand. Loonadministratie regelen. 2,5 uur aan de lijn hangen met het UWV :D:D:D:D administraties rondboeken. Welke apparaten gebruik je: - pc (exact etc.) - kopieermachine - telefoon - perforator - dildo :p |
ik kan die perforator niet plaatsen, bracelance :|
|
'Ghe, ghe, ghe. Edgar, heb je het gezien? Nieuwe haakjes! Ghe, ghe ghe!'
|
"He Storm."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |