![]() |
lifestyle is echt supersaai
vet stom al die nieuwe regeltjes... ik weet niet of ik er nog wel kom, want is super suf zo (n) ik wilde eigenlijk weten wat de andere forumleden die regelmatig op lifestyle zitten nou van die nieuwe regeltjes vinden... En of ze ook niet vinden dat alles terug gedraaid moet worden naar het oude? En ik wil ook graag weten waarom de fb-en na zolang soepel beleid de sfeer willen verpesten met dit strenge regime? :nono:
|
Eigenlijk hadden ze dit nieuwe beleid alleen op de fototopic moeten spitsen.
|
Lang leve de algemene vermutsiging van s.com :)
|
Gelukkig hebben jullie dan Fok nog :)
|
vandaar dat je zoveel op L&R zit te zeuren :o
|
Schaf lifestyle af en ga naar Fok. :rolleyes:
|
de vraag waarom is beantwoord in het topic zelf. Als dat niet duidelijk is, please iets concreter aangeven wat niet duidelijk is.
Verder lijken de meningen me vrij duidelijk (tot nu toe iig). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja en al de bitchfights dan dat is juist het leuke van ls
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was het er cool dan?
|
Iets van drie jaar geleden ofzo.
|
Is het invoeren van de nieuwe regels dan niet juist een manier om de mensen die er een zooitje van maken weg te jagen :confused:.
Citaat:
|
Zullen van lifestyle gewoon een ander sub-fora maken :)
Ik zal er wel 1 verzinnen :cool: |
Citaat:
|
Wat Roel zegt.
|
Ja, wat Roel zegt!!
wie is Roel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
©de LS-gang. |
Moet wel erg m'n lachen inhouden Methuus :D Want idd, zoals jij het stelt is precies zoals het er de afgelopen tijd uitzag (y)
En dat gaat dus veranderen. Niet mee eens? Jammer, maar dan richt je zelf mar een forum op om het even heel bot te stellen. Als er je nu echt een punt had van kritiek, dan was erover te praten. Maar het punt wat je hebt, is eigenlijk geen punt, want juist dat punt, is het punt waar het om draait. |
De mensen die klagen zijn vooral de mensen die steeds offtopic gaan en alle topics verpesten. Logisch dat je het niet leuk vind als je niet meer mag chatten, terwijl je daarvoor alleen op Lifestyle kwam. Maar voor onzin hebben we een Onzin forum en voor chatten kan je in de chatbox terecht.
En drie jaar geleden was het precies hetzelfde als nu, alleen met andere mensen. Die waren een stuk toleranter ja, dus de sfeer was wel leuker. Lifestyle kan nu net zo leuk worden/zijn, maar daar moeten we nu wel iets voor doen, want zo wordt het er steeds ongezelliger op. Ik hoop dat we door dit beleid de offtopic chatters een beetje afkappen, zodat er weer normale discussies gevoerd kunnen worden, en mensen met een afwijkende mening niet 'weggepest' worden. Ik merk nu wel al dat er veel nieuwe topics geopend worden, dat is fijn. Nou nog ontopic kunnen reageren en we hebben weer een Lifestyle forum waar werkelijk over Lifestyles geforumd wordt. :D |
een beetje discussie wordt op lifestyle meteen gezien als een flamewar.
top! :rolleyes: |
Citaat:
|
Dit hele topic komt echt over van 'Mama mama, we mogen niet meer stout doen en nu is het niet meer leuk" :D
|
nare man
22M - Lid gepost op 19-09-2004 @ 00:46 Klik hier voor het profiel van nare man Klik hier om nare man een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote Jij (CB) bent blijkbaar zo hip dat je nog geen normale studenten bent tegengekomen, want dat zijn de meeste normale twintigers. En die zijn verdomd gezellig, tenminste gezelliger dan kleuters van achttien die nonstop bezig zijn met hoe 'hip' ze zijn. ________________ enz enz enz! de LS gang waar zo veel over geklaagd word is in principe niet serieus, en ga zo maar door. Helaas kan ik uit de opmerking van 'braaf en ontopic' lid nare man afleiding dat hij wel serieus is. Dit is ook een diss hoor! Maar wordt daar iets over gezegd? Nee vast niet, omdat nare man vast een alto is die iedereen tolereert. Zie de hypokriet heid! |
Citaat:
En eigenlijk willen we jullie gewoon allemaal wegpesten. @ CB: dat is 1 citaat. Ik kan er van jou wel tientallen aanhalen. Maar helaas, ik ben te lui. |
Citaat:
|
Echt niet, Lifestyle is hartstikke leuk, ik lees het elke dag, anders mis ik de laatste nieuwtjes en ben ik misschien niet hip he.. :rolleyes:
|
jullie moeten niet zo zeiken en de rest moet niet gelijk gaan huilen bij een belediging.
kloar |
Citaat:
|
Een apart bitch & diss forum misschien?
Dat is het enige waar het om gaat... |
Ik 'durf' nu eindelijk weer op lifesyle te komen. Eerst was de sfeer zo (n). Nu gelukkig beter.:)
|
Citaat:
|
Ik durf nog steeds niet, het is me te gevaarlijk... straks krijg ik een diss om mn oren, dat risico wil ik niet lopen (n)
|
Citaat:
|
Op lifestyle zitten alleen maar sletjes die zichzelf heel interessant vinden zoals Noé en van die giechelnichten zoals BertBart.
Valt me op dat ze zichzelf heel grappig vinden ook. Kutforum. |
als men niet zo zou zeiken als ze een keer belachelijk worden gemaakt zou t al 20 keer leuker zijn, elk subforum heeft vaste mensen die daar altijd komen en op lifestyle zijn t andere dan op bijvoorbeeld psycologie ja maar ik geloof dat ik dat alleen maar positief kan vinden.
|
Citaat:
Je merkt al wel dat er genoeg geinteresseerden zijn in Lifestyle maar dat die er domweg niet willen komen omdat ze geen zin hebben om de grond in gestampt te worden. De 1 is daar gevoeliger voor dan de ander, maar die clan die er nu is is toch niet tussen te komen, dus waarom nog proberen? Je wordt toch steeds maar weer de grond in gestampt. Ik kan het me heel goed voorstellen dat men daar geen zin in heeft. En dat is dus niet de bedoeling van dit forum. Het moet leuk en gezellig zijn voor iedereen, niet alleen voor die clan. Een grapje zo af en toe moet best kunnen, maar op LS ging het te gek en ging van kwaad tot erger. Dat lijkt me duidelijk. En daar zijn we nu iets aan aan't doen. |
Ja maar kom op zeg, als je je weg laat pesten door een paar forummers gaat er toch ook iets niet goed met je.
|
Citaat:
Al die afzeikopmerkingen vallen onder de noemer flamen. Op flamen staat een ban Zullen we al die afzeikers dan maar gewoon bannen of nu gewoon heropvoeden? ;) |
Citaat:
Je gaat toch niet voor je lol rondhangen op een forum waar iedereen lullige opmerkingen naar je hoofd gooit? Waar huppelkutjes rondlopen die denken dat ze alles zijn en de 'queen' van het forum zijn? Nee sorry... Dat verziekt de sfeer, en waar geen fijne sfeer hangt zullen mensen langzaam weggaan. Daarom een prima beleid(y):). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |