![]() |
Realtime economische gegevens...
Zoals je misschien al in de titel kunt lezen ben ik op zoek naar een site waar je dergelijke gegevens kunt vinden. Natuurlijk heb ik al het nodige zoekwerk achter de rug, maar echt een allesomvattende site heb ik niet kunnen vinden...deze moet toch wel bestaan!?
Ik ben op zoek naar zaken als beurskoersen, zowel nationaal als internationaal, olieprijs, waardes van de verschillende munteenheden en eigenlijk alles wat hier mee samenhangt. Voor de nieuwsgierige mensen: ik heb deze gegevens nodig omdat ik voor mijn profielwerkstuk een programma wil maken wat deze gegevens download, analiseerd en vervolgens 'conclusies' probeert te trekken. Veel verschillende sites als bron zou natuurlijk ook mogelijk zijn maar technisch gezien zou het 't gemakkelijkst zijn om zo min mogelijk sites (die dus zoveel mogelijk informatie bevatten) te gebruiken... Alvast bedankt voor jullie antwoorden :) . |
Enkele sites wara je veel kunt vinden denk ik, een allesomvattende site lijkt me niet te bestaan!
* www.cbs.nl * www.abnamro.nl * www.minfin.nl *www.minez.nl????? Succes |
Realtime zul je ws gratis geen beurskoersen vinden, maar meestal met een kwartier vertraging ofzo....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |