![]() |
engelse bladen?
heej weet iemand misschien namen/sites van engelse week/maand bladen, zoals hier hitkrant, yes, viva, break-out!, fancy, one enz...??
|
Bedoel je engelstalig of uit het VK?
|
engeltalig..
|
please.. is dr niemand die een blad weet???
|
ja ik heb da eigenlijk ook nodig :)
op internet mag ook :) dada |
ik weet zo geen site's maar daar kan je wel achterkomen door de namen van de bladen in verschillende zoekmachines te stoppen. voorbeelden van engelse bladen zijn; voque, cosmopolitian, o (van oprah wintfrey), en verder weet ik het zo ook niet. k hoop dat je er wat aan hebt. groetjes, marloes
|
|
WASP newsletter
|
Seventeen. Schijnt net zoiets te zijn als de fancy.
|
www.j-14.com
kan je een beetje vergelijken met de fancy |
Een mooi sfi-blad is Dreamwatch (UK).
|
Ik heb hier de namen van wat kranten:
Daily Mirror Daily Telegraph The Financial Times The Guardian Independent Online Sunday Times The Times en tijdschriften: Bloomberg magazine bloomberg.com time time.com |
British Vogue
Boston Jump Mademoiselle People Teen Magazine: Seventeen Magazine Teen Magazine: Teen People Teen Magazine: YM en een site http://www.echic.com/ |
www.cosmogirl.com
www.cosmogirl.co.uk is cosmopolitan, maar dan voor jongeren www.rollingstone.com pop/rockmagazine (vooral rock) www.seventeen.com weet niet precies wat het is, een soort fancy/yes volgens mij www.fazeteen.com faze magazine, een soort Canadese Hitkrant http://www.hearsay.cc/ ook een muziekblad |
Bladen zoals de Hitkrant en Break-out:
- Smash Hits - Top of the pops (TOTP) Magazine Er zijn er nog wel meer geloof ik, je moet gewoon eens bij Bruna of een dergelijke winkel bij de Nederlandse bladen kijken, daar staan ze meestal bij. |
HEb in november de cosmo voor meiden gekocht, was toen net nieuw.
Heet Cosmo Girl-> leuk en dik! |
Sugar, Bliss, J-17, Cosmo Girl, Mizzy, Nineteen, Elle Girl, B, New Woman
|
report
wasp staan niet moeilijke stukken in voor je leesdossier |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |