![]() |
wie is de winnaar van vandaag?
ik bedoel, wie zag er niet uit vandaag? wie wint de award!?
Ik nomineer het meisje dat vandaag (nouja, eigenlijk gister) met afgezakte heupbroek in de collegebank zat! Haar string kwam er 5 centimeter boven uit, die had ze echt tot onder de oksel opgetrokken. Het was een bordeaux rode met kant! Truttiger kan dus niet!:( :nono: |
Ik nomineer de buschauffeuse.
Lang, piekerig, ongelijk haar met een rare oranje kleur en een soort van hoerig staartje waarbij de helft van het haar niet meegepakt werd. Te felle (en te veel) oogschaduw en lippestift. En dat arriva uniformpje vergeef ik haar maar. |
Ik nomineer een meisje uit mijn klas. Ze is heel dun en plat en klein, heeft héél erg krullend haar wat helemaal omhoog staat maar heel onverzorgd eruit ziet, en waar een hele pot gel in zit verwerkt. Ze had vandaag aan: knalrode schoenen met plateauzolen, een hele wijde broek met van die lelijke bleekvlekken & een lelijk, wit marktshirtje die heel erg doorscheen waardoor je makkelijk de vullingen in dr bh kon zien (N).
|
die matties van mijn school rondom de voetbaltafel
"ahhhhhhh, HIJ IS GEEEEEEEEEEEK" "CHECK DIE MEISJE, ZIJ IS LEKKAHHH, JE WEET" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een iedere met wie ik vandaag heb mogen werken. (y)
|
Citaat:
|
Mijn leraar Engels. Sandalen aan, ruitjesbloes en een lelijk soort bodywarmer iets. En bovendien hele lelijke wollen sokken (n)
|
een exklasgenootje van mij: uggs, een leren broek erin, een rokje daaroverheen, een coltrui, lelijke oorbellen (n)
|
Eigenlijk nomineer ik volgens mij half Nederland, ik bedoel de mensen die met van die laarzen, geloof uggs, rondlopen met een bondkraag op hun schoen en dan de broek erin. En de mensen die enorm stom praten met van die rare woorden. Om gewoon stoer te zijn. Kijk als je nou niet goed in Nederlands bent vind ik het kunnen, maar Nederlanders die het express doen.. Ja denk het niet, die nomineer ik.
En jongeren die spugen, heb ik z'n hekel aan. |
Deze topic mag open blijven, MITS het niet gaat over forummers. Elkaar afzeiken wordt niet meer getolereerd op Lifestyle, want daar wordt het hier niet gezelliger van. :)
|
Citaat:
de winnaar van vandaag ben ikzelf: box0rsh0rt |
een of ander balletje op het station:
haar strak achterover,2 polos over elkaar,een trui omgeknoopt,beige broek en bootschoentjes (n) |
goed serieus?
Mn lerares duits. Broek-rok ding met ruiten :eek: (n) Witte grote blouse doorschijnend oma-bh met kant en punttieten van de hema ofzo denk ik huidskleur panty veterschoenen :( (n) |
Meisje met een slangenprintbroek in uggs.. de broek was haar veeeel te strak en kwam tot over dr navel. Prachtig!!!:D
|
Ik nomineer mezelf, ik moet me aan de dresscode van m'n werk houden :(
|
Citaat:
|
een of andere gozer met een bolhoed op
|
Ik nomineer mijn klasgenoot Richard die er over het algemeen niet uit ziet, maar vandaag zag ik em toevallig in de stad lopen met(en nu komt het...) zn standaard bleke huid, zn zwarte vlassnorretje, zn haar dat snel even achterovergekamd is maar toch alle kanten uit staat, een lichtblauw met geel en gouden details KarlKani shirt, een beige driekwartsbroek waar je zn donkere onderbroek doorheen zag, hoog opgetrokken witte sokken met felrode puma schoenen en een maximaal fout gouden kettingkje om zn nek.
Judges, I think we have a winner... :evil: |
Citaat:
|
De caissiere in een supermarkt. Erg lelijk getekende wenkbrauwen, stom kapsel, goude ketting met "Sonja" eraan, beige shirt van de markt met een drakentekening erop (n)
En een meisje met een op zich nog best mooie zwarte gothicachtige jurk, maar met een (wel zwarte) survivalrugzak erbij (n) |
Alle mensen die ik zag tijdens koopavond in de stad :( je wordt er gewoon depressief van!
|
Citaat:
hem heb ik ook gezien! :D met zo een heel lijp groen tasje een zpijkerbroek en lelijke lcihtbruine schoenen, wat een rare vogel was dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik nomineer mezelf voor vandaag trouwens ook want ik zie er weer es niet uit :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
kunt laten.
bad religion - big bang |
voor mij zijn jullie allemaal een beetje winnaar, liev doen !
|
Ja,maar jij bent ook heel speciaal hoor. :)
shortbus special. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Omfg, moet je nou mn dag verpesten? ;) |
Die kerel met zijn fel lichtblauwe driekwart broek en felgele bodywarmer met daaronder een fel oranje longsleeve met mags eronders
(n) |
Citaat:
iets mis met bolhoeden? |
Ik nomineer iemand van mijn klas, hij droeg namelijk een RODE 3-kwartsbroek, Witte T-shirt zonder mouwen en lelijke rode Schoenen!
Als dat nog niet genoeg is, was het allemaal van PUMA :( |
Hier is er één voor het camp topic, Karin:
http://www.drufo.org/images/karin.stars.stripes.jpg |
Citaat:
Voor vandaag nomineer ik mijn buurman met hoge streepspijkerbroek tot onder zn oksel (cars) + het heuptasje die hij werkelijk altijd draagt +het blousje met de draak erop |
Citaat:
|
Een lelijk vadsig wijf met een naveltruitje... bij elke stap die ze zette trilde haar buik helemaal mee, echt zo ranzig.
|
Citaat:
ik ben vandaag al ziek.....ik denk dat ik nu maar even op bed moet gaan liggen om nbij te komen.....omfg...wat eng!!!! |
ik nomineer de jongen in de bus die een normaal kapsel leek te hebben maar opeens zo'n vlasstaartje achter had.....JAK
|
De jongen in de bus met bergschoenen, witte sokken en een cremekleurige korte broek. Wat ie verder aanhad kon ik niet zien, maar het was vast net zo lelijk.
|
Citaat:
|
|
Het is een meisje met felrood haar en een wit gezicht, ze staat in een krantje van de universiteit.
Een quote: "het nadeel van thuiswonen is dat je goed op de tijd moet letten. Ik moet na het uitgaan namelijk de trein van 22.53 pakken om thuis te komen". :D Rarara wie is het :evil: |
Citaat:
|
wiskundelerares:
Vieze te lange grijze blouse, beige broek, sandalen met felgroene sokken (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |