![]() |
moonboots
leuk of niet voor deze winter?
Ik vind ze wel tof. we schijnen een strenge winter te krijgen. ik ga denk ik voor paars of groen, dat zijn dé kleuren voor winter '04 schijnt :) |
:( :( :( :( :( :nono: en wie is er nou ook al weer zo origineel? :rolleyes:
|
nein :s
|
:) Ze zijn tof hoor, met een strakke spijkerbroek erin, of een rokje en een witte panty ofzo.
|
NIET broek erin doen man!
|
Ik zeg Neen tegen moonboots.
|
http://www.rabanser.com/rossomoong.jpg
hebben we het over zulke dingen? ik had die vroeger als klein kindje wel, maar niet voor de mooiheid. moet er nu ook niet aan denken, ik vind ze walgelijk, al zullen ze wel heeeeeeerlijk warm zijn... misschien als ik op expeditie naar de noordpool ga, anders laat ik (ook) dit modeverschijnsel de revu passeren :p |
:eek: die op dat plaatje heeft zojuist de ugg verslagen met lelijk en klote en poging tot noordpool zijn
meen je dat nou dat je daar in wil lopen :( |
ik loop er al twee winters in
|
Niet mooi, maar het is vast wel lekker warm.
|
ow ik vind die dingen superstoer!!! maar waar kan je ze in godsnaam kopen? kan ze nergens vinden:s en zijn ze een btje betaalbaar?
|
De sjiekere sportzaak ze zijn wel duur rond de 80 €
|
You can't be serius... Met alle respect voor jullie smaak, maar MIJN mening is dat het er niet uitziet. Hetzelfde als wat nu mode is van die lelijke laarzen met de broek erin. Koop dat een korte broek heb je het zelfde effect en je ziet je schoenen ook nog.
|
een strakke spijkerbroek, dat is echt een opgave (n)
en anders vertel het me. |
als je op de noordpool woont of als je huis ondergesneeuwd is, okee. Maar die dingen ga je niet naar school of werk aan doen want dan kots ik over je heen.
|
ik vind die dingen niet mooi, de ugs ook niet trouwens. K zou begot niet weten waar mensen ze vandaan halen maar niet bij de schoenwinkels waar ik kom :s en sorry maar broek in de laarzen vind ik ook niet mooi :o maar das persoonlijk, bij mij op school lopen er ook vrij veel mensen in rond
|
Ik had vroeger Samson&gert moonboots en die waren toch echt heel erg hip .
Ik zeg ja.. (y) |
ik zeg nee
geen broek bij je laarzen in! :nono: |
Echt waar, geen gezicht! Kun je nog beter op blote poten lopen.
|
http://www.ugg-australia.nl/images/skin/5815g2.gif
Dit soort boots zijn in deze winter..De roze vind ik erg schattig:) http://www.ugg-australia.nl/images/home/1.jpg Of deze :O |
Citaat:
|
en dan al die graatmagere meisjes met kippepootjes in die gigantische moonboots onder een kort rokje die om hun benen zwabberen. ja hoor, leuk, mode. (N)
|
:(.
|
Tis nix voor mij, maarja, iedereen z'n eigen smaak he... :rolleyes:
|
ieeee jakkiebah
|
haha
|
ziek liever uggs:p
|
Kots
|
Al draagt een model zo'n achterlijk ding...
-- Vrij naar een oud Neerlandsch spreekwoord. Nee...Schoenen voor mensen die en/of: 1.blind zijn. 2.stabiliteitsproblemen hebben wegens evenwichtstoornis of andere imperfectie. 3. modieus gehandicapt zijn. (een modehandicap is niet grappig, 1 op de 7 mensen heeft het of kan het krijgen door blootstelling aan de verkeerde omgeving.) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee vind het net grote pantoffels
|
Sommige kunnen echt mooi zijn, een vriendin van me heeft donker paarse pluche gekocht. Ok ok het is even wennen, maar zeker tof en ze zitten nog lekker ook.
|
mijn god, die dingen zijn zo mogelijk nog lelijker dan uggs :|
|
Citaat:
om zo te zien dan. |
(n)
|
Van de winter zullen we inderdaad een paar van deze wangedrochten tegenkomen, maar ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is voordat de semi-hippe mensen bedenken dat ze verschrikkelijk voor aap lopen in die afzichtelijke dingen.
|
Citaat:
|
meisje uit mn werkgroep had eergister ongeveer deze aan:
http://www.tournages-lesite.com/medi.../moonboots.jpg de rechter stond wel grappig verder |
Ik zag gisteren een meisje in een korter-dan-kort minirokje met een witte netpanty en die lichtblauwe Uggs. En ze was dik.
:cool: Nee, ik vind het niet zo. Al was het alleen maar omdat de nieuwe Uggs pastel zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
blijft suede (in het perspectief van de uggs) überhaupt wel mooi in de winter met die oerhollandse blubbersneeuw? niet zo handig lijkt me.
|
té erg gewoon (n)
|
Citaat:
|
hahahaha moonboots, die heb ik gehad toen ik nog heel klein was...daar ga ik nu dus echt niet meer in rondlopen.
|
ik zou me kapot schamen als ik over straat moest lopen met zo'n persoon in de buurt
|
Tsja.. 't zijn ene soort uggs, ik vind ze soms leuk staan, meetsal vind ik 't gewoon dom. net een Mammoethuidje ofzo.. :nono:
|
muh, ik houd het lekker bij uggs hoor.
Die moonboots, zagen er in het zwart trouwens wel heel hip uit in de show van Anna Sui. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |