![]() |
Samen spelen, samen delen
Samen spelen samen delen
zei mijn mams -een tijdje terug- Nu vele jaren later denk ik steeds maar aan die woorden die me zoveel gaven zonder dat ik ze begreep Later in 2004 ouder, wijzer maar ik wou -oh wat wou ik graag- Ik wou dat ik dat ouder worden achter me kon laten Ik wou dat ik weer jong zijn mocht Tijdens wiskunde gemaakt! |
Ik dacht natuurlijk weer dat 'tijdens wiskunde gemaakt!' de slotzin was, en vond dat al heerlijk abstract. Maar volgens mij hoort het er niet bij, achteraf gezien :o.
Een aardig gedicht imo, maar ik denk dat je het qua verwoording nog wat moet bijslijpen; nu staan er soms wat onnodige herhalingen ed., ik denk dat het nog mooier kan. |
Samen spelen samen delen
zei mijn mams -een tijdje terug- Nu vele jaren later denk ik steeds maar aan die woorden ja zoals xineof al zegt, opzich is hij wel goed. Ik vind sommige deeltjes alleen wat minder lopen doordat ze net niet helemaal mooi zijn. die me zoveel gaven zonder dat ik ze begreep dit vind ik een wat minder, te simpel je had een soort mooier woord moeten vinden voor het gaven en begreep. Later in 2004 ouder, wijzer maar ik wou -oh wat wou ik graag- vind ik niet lekker lopen, door de dubbele wou. Ik zou willen dat ik dat ouder worden, achter me kon laten zodat ik weer jong kan zijn. iets verandert. |
Samen spelen samen delen
zei mijn mams -een tijdje terug- De klok tikt door, door zonder dat ik afscheid nemen wil van mijn jeugdige bestaan Helaas is de klok niet van goede zin en laat me de volwassenheid ingaan Ouder of volwassener geen van beiden denk ik zo die woorden, die stormvloed van betekenis waaraan het begrip me altijd zorgvuldig ontweek zijn nu géén onvoltooid verleden tijd Meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |