![]() |
Wat voor drug is dit en hoe moet je het gebruiken?
Het is donkerbruin, en het is een vaste stof. Het lijkt een beetje op klei.
|
Het is vast poep. Je wil het niet, geef maar aan mij.
|
Zijn er ook nog mensen die hier serieus op willen reageren? :rolleyes:
|
hasj ?
if so; jointjes van draaien en oproken ;) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als jij net zo heldhaftig ingesteld bent, stel ik een puike samenwerking voor. ;) |
Bovendien zijn er ergere manieren om onder te gaan dan door het roken van hasj ;)
|
Citaat:
|
Als mijn zak wiet leeg is doe ik er ook altijd konijnenkeutels in en dan laat ik het lekker liggen op de skatebaan opdat de kids uit de omgeving het op gaan roken.
Dus ik denk dat het poep is. |
mensen, inderdaad zeg, even serieus.
Wat je beschrijft is inderdaad best bijna zeker hash, maar ja, aangezien je het zelf niet weet, weet je ook niet wat er allemaal mee gedaan is. Het testen door oproken is dus niet echt een slim plan ;) Is er niet in de buurt ergens een drugscentrum waar je het kan laten testen, zodat je zeker weet wat het is/of het zuiver is? |
Misschien kan de ts ook wel een foto posten, ik ken zo snel iig niets anders dan hasj wat bruin en kleierig is.
|
klei
|
Citaat:
|
hoe kan je op zo'n topic nou serieus reageren??
TS: hoe weet je zo zeker dat het drugs is?? nouja t zal wel hasj zijn, maar ik zou het echt eerst door iemand laten testen die er meer van weet...maar beter geen meisje, ik denk dat ik t wel wil doen als je in de buurt woont |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe ruikt het?
misschien is het wel bruin, niet qua kleur, maar qua benaming |
Citaat:
ts zelf dan denk ik ook niet ;) |
Kom op...
foto en duidelijkere beschrijving, anders kan ik net zo goed ook grapjuhs.... gaan maken.. :rolleyes: |
Vraag het aan je vader.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |