![]() |
eastpack resistance tour
Sick of it All / 7 Seconds / Slapshot / Unearth / Walls of Jericho / Ramallah
23 november voor 20 pleuro in de melkweg. Sick of it all MOET ik nog steeds een keer zien, en slapshot is ook wel gaaf vind ik. Misschien dat ik wel ga, iemand anders? |
Huh geen Backfire! ?
|
in de 013:
zo 14 november 2004 Resistance Tour: Sick Of It All + 7 Seconds Unearth, Walls Of Jericho, The Bones, Black Friday '29, + supports HARDCORE / PUNK Aanvang 16.00 / zaal open 15.00 The Choice / entree 20,00 euro / 3,30 euro servicekosten Vvk gestart op 11 september |
Present, in 013. Ik hou van de nieuwe unearth.
Sick of it All - altijd vet 7 Seconds - we zullen zien Slapshot - niet echt mn ding Unearth - headbangen! Walls of Jericho - alweer... maar altijd leuk. Ramallah - AFGEZEGD toch? (n) kut, was er benieuwd naar. |
Vet, Unearth en Walls Of Jericho :)
Maar ik ga niet. |
walls of jericho is wel leuk, maar SOIA heb ik al tevaak gezien
|
Unearth, Walls of jericho en Slapshot vind ik wel vet, maar of ik er 20 Euro voor over heb..
|
ik wil :D maar mn ma zeikt (n)
|
unearth en walls of jericho!!! (y)
|
totaal onboeiende line up
|
Citaat:
ohja btw... je brengt ook nog es de mosh ;) |
ohja btw.. doet bf29 nou de hele tour mee?
|
Uiteraard niet aanwezig. 7 Seconds is ok, maar eigenlijk alleen de oudere platen zoals The Crew.
|
7Seconds!
De rest is echt ZWAAR kut. |
hmm het moet ook weer in maastricht gehouden worden:(
|
Walls of Jericho is vet, maar ik weet niet of ik daar 20 euro aan uit ga geven
|
Citaat:
maar slapshot is wel gaaf, soia heb ik geen zin in en de rest al helemaal niet.. |
Citaat:
|
slapshot komt volgens mij niet in 013, wel in melkweg.
ik ga denk ik wel, al was het alleen voor sick of it all. 7 seconds is ook wel vet, maar de rest ken ik niet zo. |
gave bands, maar ik weet niet of ik voor dit feestje 20 euro overheb.
|
Citaat:
hou je bek toch eens man :D |
DISCO SUCKS, FUCK EVERYTHING!
Er moet minder gezeken worden op de nieuwe shit. Edit: Killermachine85 bij schurk |
Citaat:
|
Inderdaad, sick of it all blaast al de andere bands nog steeds weg...
Als die band er mee op zou houden, welke band zou dat gat kunnen opvullen? Niemand. Voor de rest is 7 seconds vet, de rest ken ik niet goed/ vind ik minder... Owja, in Amsterdam fokking SLAPSHOT! Wel een reden om 2 x te gaan lijkt mij zo... |
Citaat:
Citaat:
|
soia- duidelijk een van de meest geniale hardcore bands
walls of jericho- heerlijke lompe shit, killer frontvrouw unearth - hoe ongelovelijk hard is die band... slapshot- altijd leuk 7 seconds- boeit me geen fuck the bones- wagelijk gaye rock en roll shit 4 zeer vette bands... kortom ik ben present (in de melkweg) erg erg jammer van rammalah trek die shit heel erg goed op plaat, was er wel benieuwd naar... |
Citaat:
|
alleen voor unearth al.
daarnaast: walls of jericho en de beste hc band ooit: sick of it all (meningen verdeeld). slapshot/7 seconds: absolute zien. goede line up. als 7 seconds not just boys fun speelt is het feest geslaagd;) |
NYHC met dubbele bas drum, lompe zangers en dikke gitaristen boeit me niet.
NYHC met mensen met te kleine t-shirts en te strakke broeken daarentegen wel. |
Unearth en Walls Of Jericho (y)
Als ik ga, ga ik naar A-dam... mits ik een fotopas krijg ^_^ |
[QUOTE]killermachine85 schreef op 17-09-2004 @ 22:37 :
[B]Naar ik weet konden ze geen 100% yes geven, en zijn ze dus van de bill gehaald. The bones, die eerst guests waren, zijn nu vervanger voor de hele tour... ( was dat ook niet het geval met Death Threat 2 jaar geleden?)[\quote] Die zijn volgens mij toen vervangen door Backfire!... ik vondt dat wel een aangename verassing. |
Beste HC band SOIA? Haha. Van alle bands ooit? No way. Van alle bands die nu spelen? No Way.
|
David, SOIA is misschien niet je favoriete HC band en het is ook niet mijn favoriete HC band... maar ik vind wel echt serieus dat het de beste HC band ooit is.
Weinig HC bands die na 18 jaar nog steeds zulke vette shows neerzetten als SOIA en zoveel kids aanspreken met hun muziek. Tel daarbij een van de coolste frontmannen en de coolste HC bassist ooit op en je hebt een winnaar. |
Citaat:
|
Dan moet je misschien geen hardcore luisteren.
|
Citaat:
|
Unearth \m/
Denk wel dat ik naar A'dam ga. Sick of it All en Walls of Jericho zijn live altijd plezierig om te aanschouwen en 7 Seconds wil ik ook weleens zien. |
In tilburg komen er nog meer bands bij, heb ik volgens mij op asice gelezen.
|
Citaat:
fuck dat. die band heeft iets, elke cd kan ik fucking waarderen. Intense live shows, elke cd vind ik gewoon goed, en dat kan ik nie van elke HC band zeggen. |
Ik ga zeker wel, Walls Of Jericho! (y)
Sick Of It All moet ik gewoon een keer gezien hebben. En de rest is ook wel leuk ;) |
Ik ben er denkelijk in Amsterdam wel bij.
|
Citaat:
Toch hebben ze op mij nooit invloed gehad en ook niet echt op de hc scene. Wel op veel kids denk ik, maar muzikaal gezien niet echt denk ik. Dat bedoelde ik er ook een beetje mee. Ik heb SOIA uiteraard weleens live gezien en t was goed, maar deed me verder niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het ook niet zo'n boeiende line up :|
|
Citaat:
|
Ik weet het niet, maar als je invloed hebt op kids in de hardcore scene, voor bijna 20 jaar lang, heb je dan ook niet indirekt invloed op een hoop bands? Die bands bestaan immers uit die kids...
|
Wat Earth Crisis betreft. Totaal niet mijn ding. Als ik t zie denk ik ook niet....hardcore! Maar dat komt omdat ik t niet aan Minor Threat, Black Flag etc etc kan relateren. Niet dat t dan geen hardcore is. Ik vind t gewoon sucken. Dat militante trek ik ook niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |